• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. @BogdanG aia nu e data CoC-ului de la masina ta? :))) 22.08.2016
  3. AM testat si eu aplicația...
  4. Problema pornire

    mergi la un service...in Bucuresti ai BGMotors si 'Suidtec' aka SwedeTech Volvo Service (a nu se confunda cu  SwedeTech Volvo Service RACING ENGINES)...pe langa reprezentanta. 
  5. Yesterday
  6. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Onule,am zis sa fac si eu o fapta buna.Dar se vede ca doar eu nu stiam....
  7. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! In weekend am verificat si reconditionat franele (demontare si sablare discuri pt vopsire), (demontare, curatare si revopsire etriere in aceeasi nuanta de Gold), plus curatare si gresare cam tot ce era nevoie. Demontat, curatat si gresat cu vaselina proaspata toate capetele de planetara. Comandat si montat furtunul de retur benzina de la regulatorul de presiune (aparusera micro-fisuri si tocmai ce vazusem una care luase foc). Dupa a nu stiu cata tura de nervi cu bratele de stergator parbriz originale, am comandat brate de C70, cu tot cu carenajul de plastic (ca fara nu incap). Daca nu merge, cumpar si motorasul cu tot cu cinematica de C70. Nu mai vreau nici sa le vad pe cele de 850. Am rotit anvelopele. Si, din ceva motiv dubios, cateodata ventilatorul motor nu se mai opreste dupa prima lui pornire. Am verificat una-alta, cred ca releul se cere la pensie. O zi buna!
  8. ambreiaj

    Am schimbat suportul motor, (febi bilstein 39363) cel din imagine, tot nu am scapat de bataia la pornirea motorului. Cel vechi, normal, dupa aproape 200 mii km, nu mai era asa de tare ca cel nou, partea din interior se misca foarte usor, stanga/dreapta, plus avea crapaturi pe partea de deasupra unde este acel gel, parca a mai luat si din vibratiile motorului. Am sa schimb si cel de la cutia de viteza, poate si cel de sub baterie. Daca tot ma apare bataia respectiva, cred ca volanta e buba, cu toate ca masina merge bine si nu are vibratii. S-a schimbat foarte usor, cel mai greu a fost vasul de racire sa-l scot din cele doua prinderi, am depus ceva efort.
  9. Problema Volvo S60

    salut problema rezolvata buba era la senzorul de la pedala de frana aflat in tamburul de la sercofrana . am vazut un tutoríal pe net cum se repara .l am desfacut am lipit cei 2 conectori dezlipiti de pe placa electronica si totul rezolvat. Enviado desde mi SM-G920F mediante Tapatalk
  10. Probleme deschidere portbagaj

    Buna ziua! Am schimbat amortizoarele de la haion care sunt cu actionare electrica. Dupa inlocuire, cele noi nu actioneaza cursa completa, adica nu ridica haionul pana sus. Care ar fi problema si rezolvarea? Multumesc.
  11. Problema pornire

    Am urmatoarea problema si nu ii da nimeni de cap poate un sfat ? 7C819C87-29C6-42E8-BF2B-7FEC973629A1.MOV
  12. Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

    Schimba regulatorul de pe pompa și ar trebui sa scapi de problema Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
  13. Last week
  14. Buna ziua! La Volvo V50 1,6D din 2009, de apoximativ 3 saptamani, ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Dupa o stationare mai indelungata(dimineata) pot face mai multi km in conditiile de mai sus. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo, nu dau nici o eroare. La service-urile din Tg.Mures, s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-cel vechi era putin atins-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. S-a incercat si alimentarea cu motorina dupa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Va multumesc! Seria VIN: YV1MW765292492010
  15. Buna ziua! La Volvo V50 1,6D din 2009, de apoximativ 3 saptamani, ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Dupa o stationare mai indelungata(dimineata) pot face mai multi km in conditiile de mai sus. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo, nu dau nici o eroare. La service-urile din Tg.Mures, s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-cel vechi era putin atins-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. S-a incercat si alimentarea cu motorina dupa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Va multumesc! Seria VIN: YV1MW765292492010
  16. E un pas facut de o autoritate, mununea de la Maglavit. Bucurati-va ca nu prea se fac gesturi de acest tip de nicio autoritate. Astea sunt datele oficiale pe care le pot colecta si pe care din fericire s-au gandit ca ar fi util sa le puna la dispozitia oricui, gratuit. Poate intr-un viitor indepartat o sa coreleze informatia si cu autoritati similare din Europa si de ce nu cu service-urile (macar alea autorizate)
  17. Problema Climatronic

    Unul dintre motorase s-a decalibrat sau chiar a cedat. In prima faza faci o recalibrare cu un tester,poate sa fie si Autocom,merge foarte bine,nu iti trebuie Vida pt asta.Daca problema nu se rezolva cumperi din dezmembrari alt motoras,merge cel de Focus si e ieftin,undeva la 50 lei
  18. Ralanti V40

    Salut! numele meu este VIDA-dice si pot face diagnoza de la distanta. Fa o diagnoza la masina. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  19. Ralanti V40

    Salut! Scurt și la obiect: de vreo 2 ori mi s-a întâmplat, cu motorul cald, stationam (la ralanti) și dintr-o dată incepe sa meargă întrerupt. Se vedea și pe turometru, se simțeau și în mașină șocuri, se vedea și la consumul instant cum de la 0,5 l/h (cat este normal) ajungea și la 0,0 0,1 0,2. Motorul este D4 190cp. Menționez că după câteva minute și-a revenit singură.
  20. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  21. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  22. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  23. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  24. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  25. Sunt informatii mai mult sau mai putin utile si mai mult sau mai putin corecte oferite gratuit populatiei. Daca vrei sa cumperi o masina care e in tara de ceva timp sigur vrei sa intrii si aici sa vezi daca corespund datele. Nu cred ca tinta lor erau importatorii de auto rulate, acestia modificand numarul kilometrilor inainte de a trece pe la RAR sau ITP.  
  26. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Toata lumea stie lucrul asta. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  27. Problema Climatronic

    Are cineva idee, Care ar putea sa fie motivul? 
  28. Load more activity