• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Povestea lui Blueberry

    Am verificat la interfata Delphi si poate actiona atat pompa cat si valvele din modulul de ABS (doar modele dupa 1995 cu mufa OBD). Eu aveam un etrier usor blocat si... nu mai face probleme. Sistemul de pe Volvo 850 are trei circuite: fata stanga, fata dreapta si spate. Secventa ar fi asa: 1. Activare pompa 2. Activare valva iesire Se repeta pasii (1-2) pentru toate circuitele 3. Activare pompa 4. Activare valva intrare in timp ce se aeriseste si circuitul respectiv la etrier. Se repeta pasii (3-4) pentru toate circuitele. In principiu, doar valvele de iesire si pompa raman nearisite in timpul procedurii de aerisire a etrierilor. Nu strica insa sa exersam toate valvele.
  3. Problema sistem audio xc60

    S-a rezolvat problema, era obosita,  a trecut o noapte si si-a revenit. 
  4. Yesterday
  5. Problema sistem audio xc60

    Astazi , dupa un drum de vreo 60 de km , am parcat masina , cand am pornit motorul sa plec, unitatea audio a ramas moarta , adica nu s-a mai aprins ecranul deloc , aveti idee ce ar putea fi? Mentionez ca functioneaza clima dar ecranul sta stins. 
  6. pedala ambreiaj

    Nu are treba cu pedala, poti cumpara un alt ansamblu care poate fi montat pe pe pedala masinii. Schimbatul pedalei este o operatiune destul de complicata. Eu am mers fara arc mai bine de 5 ani, pana cand a cedat pompa, poate ca are o influenta, deoarece pompa nu isi mai face cursa completa. Poti cumpara de aici alt arc: https://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Ambreiaj,_cutie_viteza/Cablu_ambreiaj,_pedala,_arc/Set_arc_pedala_ambreiaj_-9027.html    
  7. Last week
  8. pedala ambreiaj

    Da ,tot diesel e și a mea din 2005  Am fost la un mecanic intre timp Soluția zisa pe repede înainte :  Alta pedală   ambreiaj 200 euro    
  9. pedala ambreiaj

    Sâm, 05 Aug 2017 12:02:13 Salutare ! Ieri am patit.o si eu in trafic la un diesel Dupa ce s.a auzit un trosc m.am trezit la picioare cu un arc si o tija de plastic cu vaselina pe ea. Am citit pe aici si vad ca la.majoritatea s.a rupt acel arc insa la mine arcul e intreg si s.a rupt putin din capul tijei de plastic Dupa patanie se simte pedala putin mai rigida dar nu incomodeaza la condus/schimbarea vitezelor. Dupa spusele multora acel arc are rolul de a ajuta ca pedala sa revina in pozitia initiala dar la mine pedala revine sus dupa ce o apas si fara acel arc si asta ar fi o nedumerire Si as vrea sa stiu sigur daca chiar cunoaste cineva daca conduc fara acel arc pana voi inlocui tot ansamblul implica vreun risc/dezavantaj/pericol pt pompa de ambreiaj sau nu. Este arcul care ajuta pedala sa revina in pozitia superioara.
  10. pedala ambreiaj

    salutare , acum cateva zile  cand am  apasat pedala de ambreiaj a facut un mic "poc" ulterior cazand pe pres ceea ce se vede in poza . stiti despre ce este vorba ? ambreiajul merge exact ca inainte fara nici o problema . atat ca pedala nu revine pana sus si are o portiune mica in care este libera (usoara ). lichidul de frana este la nivel ,nu a curs nici macar o picatura . are cineva idee despre ce este vorba si ce ar trebui sa schimb ? va multumesc !
  11. pedala ambreiaj

    salutare , acum cateva zile  cand am  apasat pedala de ambreiaj a facut un mic "poc" ulterior cazand pe pres ceea ce se vede in poza . stiti despre ce este vorba ? ambreiajul merge exact ca inainte fara nici o problema . atat ca pedala nu revine pana sus si are o portiune mica in care este libera (usoara ). lichidul de frana este la nivel ,nu a curs nici macar o picatura . are cineva idee despre ce este vorba si ce ar trebui sa schimb ? va multumesc !
  12. consum motorina

    Fi atent ! 140 km/h, pe autostradă, din Viena la Arad, trafic foarte lejer, făra opriri, fără AC. Consum de 5.9%. La întoarcere, aceeași autostradă, aceeași distanță, aceleași bagaje, același rezervor full... cu 120 km/h cu AC pornit, consum de 5.3% ! Și clima era pe low, nivelul 2 de aer Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  13. XC 40 probleme directie

    Mda... cam neplăcut. dar altceva nu ai ce face.
  14. XC 40 probleme directie

    1. Am fost la garantie, schimbat rulmenti cap amortizor, problema persista.....astept...raspuns de la fabrica. 2. Senzorul de ploaie nu functioneaza...resoftare....nu s a rezolvat...astept....raspuns de la fabrica....
  15. Salutare,  Am fost nevoit sa schimb ventilatorul de pe radiator,(am achizitionat unul aftermarket) deoarece nu mai functiona AC-ul, dupa inlocuire s-a rezolvat problema, dar acum am o eroare pe ECM: "P069113 Fan 1 Control Circuit Low - General Electrical Failures - Circuit open". Daca sterg eroarea, reapare daca pornesc AC. Am verificat vizual cablurile de la ventilator dar nu pare sa fie nimic in neregula. Ventilatorul porneste daca ii dau comanda din VIDA. Trebuie activat ceva ? sau este nevoie de update ? Ce as putea sa mai verific ?  Va multumesc
  16. Salutare,  Am fost nevoit sa schimb ventilatorul de pe radiator,(am achizitionat unul aftermarket) deoarece nu mai functiona AC-ul, dupa inlocuire s-a rezolvat problema, dar acum am o eroare pe ECM: "P069113 Fan 1 Control Circuit Low - General Electrical Failures - Circuit open". Daca sterg eroarea, reapare daca pornesc AC. Am verificat vizual cablurile de la ventilator dar nu pare sa fie nimic in neregula. Ventilatorul porneste daca ii dau comanda din VIDA. Trebuie activat ceva ? sau este nevoie de update ? Ce as putea sa mai verific ?  Va multumesc
  17. Povestea lui Blueberry

    Am reperat infidelul! A lăsat un 424 (cred) - ABS/Tracs pressure switch. Care sincer, nu știu ce dracu' face, din moment ce avem switch de stop-uri la pedala de frână.  Am unul de rezerva pus sus deja, dar sa vad cum găsesc unul nou. Cică nu se mai produc. Partea funny e ca am montat vechiul ei switch înapoi, care a fost schimbat preventiv cu asta care a crăpat. :))  850-ul a avut recall pe aceasta piesa.  Are o fisura interna. Am găsit câteva picături de lichid de frână în mufa. Mufa având protecție anti căldură trasa peste ea, nu a fost ceva evident când am studiat cu lanterna, ieri.  Rezolvat momentan. Noroc ca se mai strica și vechiturile astea, ca altfel ar crede lumea ca nici nu le folosim. :))  In alta ordine de idei, am primit de la Marian BR scuturile termice pentru galeria de evacuare și pentru turbo, de S60. Atenție, ca pe configuratia stock nu merge combinatia! Galeria mea e "japanifold" și flansa evacuare "angled", pe care se prinde scutul in spate cu unul din șuruburi. La celelalte 2 modele de flanse, nu este gaura filetata pentru scut! Montat tot sus. Probabil va fi mai răcoare sub capota și sper ca reducem și heatsoak-ul în mers bara la bara vara. Cu ocazia asta, doresc sa ii mulțumesc din nou lui Marian ca a avut răbdare sa caute pana la ultima saiba și ultimul șurub pentru mine.  Un final de săptămâna reușit tuturor!   
  18. consum motorina

    CORECT!
  19. Povestea lui Blueberry

    Cam ciudata problema... Nu cred in coincidente  ( "Sa fi încercat un test fix când eu franam?"  ). Modulul, chiar daca l-ai recositorit poate "genera" vreo lipitura ce necesita atentie... De pe net gasit :  "If the ABS light is lit with no codes, wouldnt that also indicate a faulty ignition switch?" Incearca sa mai repeti frana aceea violenta sa vezi daca se mai repeta simptomul, inainte de a desface ceva. Nu te juca cu blocarea vreunei roti la franare, ca pleci de pe sosea direct in rai ! Sa ne tii la curent !
  20. VOLVO S40, AN 2000, BENZINA, schimbător de viteza cu inel pentru marsarier (marsarier stanga față)
  21. VOLVO S40, AN 2000, BENZINA, schimbător de viteza cu inel pentru marsarier (marsarier stanga față)
  22. consum motorina

    Temperatura exterioara fiind la fel? Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  23. Povestea lui Blueberry

    Lichidul e schimbat relativ recent. E posibil sa fi rămas aer prin abs, dar toată iarna a mers ok și pedala a rămas la fel de fiecare data după ce a întrat abs-ul sau tracs-ul la plecare. În mod normal aerul ala ar fi împins în sistem și pedala ar cobori tot mai mult.  Citește viteza ok prin toți senzorii. Cablaje le sunt ok. Toate mufele și de la senzori și de la modul au gresarea adecvata pe pini, coroanele dințate din spate și de pe planetare pe fata sunt curate, chiar nu pricep ce a avut de comentat...   
  24. Povestea lui Blueberry

    "When the car is driven off, the control module checks that it is receiving signals from the wheel sensors. When the car first reaches 20 km/h (12.5 mph) (or 40 km/h (25 mph) if the brake light switch is activated), the control module checks the pump engine by activating it briefly. This means the hydraulic pump will be audible. This is completely normal. " Deci nu prea ar avea de ce sa se fi manifestat la tine.   Poate ar fi necesar sa aerisesti si bypass-urile controlate de selenoizi in pompa de ABS. Daca este lichidul vechi sau sunt niste bule de aer pe acolo, este posibil sa functioneze aiurea ABS-ul. Volvo VST stiu ca le poate actiona independent. Alte interfete, nu stiu sigur. Delphi parca poate activa doar pompa.  
  25. S60 P*

    NU are mai mulți cai...poate cu badge-ul alb nu se mai strică rahatul asta de motor....
  26. Masina nu porneste!

    Buna ziua, Revin dupa mult timp cu problema mea, pompa de motorina se blocheaza, porneste doar cu impuls direct in mufa de sub bancheta. Am montat un tensiometru, contact pus eate de 12.6V, iar in momentu in care dau la automat este de 11-11:3. O sa trimit pompa la verificat deoarece este in garantie, daca aveti si alte idei va rog frumos sa mi spuneti si mie! Multumesc!
  27. consum motorina

    Codul de motor e D5204T2
  28. Povestea lui Blueberry

    Bună ziua!  Avem și tratamentele de la Chemical Guys Ro, made in U.S.A.  Detailer plastice cu protecție UV (ok și pentru stopuri, semnalizări, etc). Nu prea îmi place mirosul.  Gel pentru plastice și cauciuc. Absolut fabulos produsul, inclusiv pentru mânerele de la uși, trim-uri și ramele de la oglinzi.  Curatitor și tratament piele. Și de acestea sunt foarte mulțumit.    In final, poate ma ajutați cu o idee. Azi am tras o frână blana de la 110 kmh, din cauza unui prost care a întors în curbă fără vizibilitate, blocând ambele sensuri. Mașina s-a oprit ok, însă am simțit o mica tentativa de blocare rotii dreapta fata. Au rămas aprinse becurile de abs și tracs (tipic pt o stocare de cod). Ajung acasă, opresc și repornesc motorul, becurile se sting ca de obicei. Pus diagnoza, nimic stocat (?!) Am mers pe nisip, la 2 străzi distanta și atât abs-ul, cât și controlul tracțiunii funcționează. Help? Modulul e ok. În 2011 l-am recositorit TOT, pin cu pin, smd cu smd, l-am resigilat și nu au mai fost vreodată probleme cu el.  Singura chestie la care ma pot gândi e ca odată la cativa ani ele își fac un test de pompa abs, în sensul ca o pornesc câteva secunde, lucru spus și de Volvo. Sa fi încercat un test fix când eu franam? În mod normal trebuia sa lase ceva cod. Multumesc anticipat pentru idei!     
  29. Load more activity