All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Injectoare sau .... ?

    Mi-am instalat astazi ei eu VIDA 2015A, (cica ar fi ultima versiune inainte de trecerea la online) pentru instructiuni de service, si coduri OE pt piese. Probabil am sa investesc si intr-o interfata de diagnoza (baiatul de la service folosea VXdiag “powered for Vida”) dar dupa ce o sa rezolv problema actuala… Si in Vida am gasit P200977 - este vorba despre actuatorul clapetelor swirl de pe admisie (asta stiam si dinainte). In schimb nu am gasit P030000. Cel mai probabil o sa comand acel actuator, dar as vrea sa o si curat, admisia, doar ca mecanicul nu vrea sa se bage, de frica sa nu cada depuneri si sa blocheze vreo supapa… a zis ca a patit si nu se baga. EGR-ul este ok, am schimbat anu trecut racitorul cu modelul care nu se infunda… de atunci nu am mai avut nici o eroare pe EGR 
  3. Injectoare sau .... ?

    Ca sfat: NU se scot mufele  de la injectoare cind motorul este pornit.Au o comunicare cu ECU si nu sint simple cuple de bujii aprindere carburant. Cind injectorul se schimba ,in fctie de clasa sa este nevoie de tester pt.codare.,s.a.m.d. In VIDA exista test pentru  injectoare ,etc. Eroarea P200977 spune ceva ..poate vezi EGR-ul  insa trebuie sa mergi la cunoscatori.
  4. Injectoare sau .... ?

    Buna ziua! Vin si eu cu o problema aparuta recent. P030000.... Rateu aprindere... Masina tremura, la fel si mototrul... In prima imagine sunt erorile citite pe diagnoza, apoi am sters erorile, am parcurs 3-4 km, si am refacut diagnoza (imaginea a doua) erorile nu au mai aparut, cu toate ca motorul facea la fel, si ca sa vada despre ce e vorba a dat sa citeasca valorile reale. Mi-au zis de la service sa revin a doua zi pentru ca un coleg are Vida… zis si facut, am revenit a doua zi, am mai parcurs intre timp aproximativ 50-70km, timp in care si-a revenit, mergea bine. Cand a facut diagnoza cu Vida, absolut nici o eroare pe nici un ecu, nimic. Mentionez ca nu se intampla tot timpul, are momente cand merge bine…. Iar cand se intampla, tremura toata masina, si motorul. Baiatul de la service a zis ca este injectorul 2 defect, si mi-a recomandat ori le reconditionez ori le schimb (pe toate patru). Si ca sa-mi testeze daca chiar e defect injectorul, a facut urmatorul test: cu motorul pornit, a scos mufa de pe injectorul 2, si nu s-a intamplat nimic.. apoi a zis “scoatem mufa de pe injectorul 1, daca se schimba ceva, atunci clar este injectorul 2”… cand a scos mufa de pe injectorul 1, a dat sa moara motorul, iar pe tester aparuse o eroare de genul “presiune rampa”, nu mai retin exact, din cauza ca a scos mufa, in timp ce pe injectorul doi nu aparuse eroarea aceasta. Si inainte sa bag mana adanc in buzunar, am zis sa pun o intrebare aici, in speranta ca nu ar fi injectoarele. A mai intampinat cineva aceasta problema? Si de la ce a fost… sau de la ce ar putea fi? Masina in cauza… V40, 2015, D4, VEA, 190cp, D4204 T14    
  5. Yesterday
  6. Last week
  7. Povestea lui Blueberry

    Bună ziua! Zi caldă de weekend. Inlocuit prezoanele cu unele noi OE. Tratat pielea. Tratat plasticele interioare si fețele de uși. Tratat plasticele exterioare. Primit de la Sorin protecția de plastic de sub roata de rezervă. Lipit burete deasupra carcasei schimbatorului, pentru a proteja releele suplimentare de auto up și auto down ale geamurilor față. Multumesc.  
  8. Buna ziua! Doresc sa va intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema urmatoare: am dus masina la un atelier pentru a-mi monta carlig de remorca si am primit-o innapoi cu urmatoarele defectiuni : ceasurile din bord nu se mai aprind, nu functioneaza ac si aeroterma, precum si geamurile de la portierele din dreapta. S-a mai intalnit cineva cu aceste probleme si daca da cum au fost rezolvate?
  9. Buna ziua! Doresc sa va intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema urmatoare: am dus masina la un atelier pentru a-mi monta carlig de remorca si am primit-o innapoi cu urmatoarele defectiuni : ceasurile din bord nu se mai aprind, nu functioneaza ac si aeroterma, precum si geamurile de la paotierele din dreapta. S-a mai intalnit cineva cu aceste probleme si daca da cum au fost rezolvate?
  10. Earlier
  11. Eroare Bord

     
  12. Volvo EX30

    Leasing operational si o dai inapoi de unde a venit.
  13. S60 P*

    I've done some things: Revizie (FA, FU, FP, oglio) 19.02.2024 @ Excellence Cars, la aprox. 71000 km; Montat jante vara + anvelope noi (SportContact 7) @ Autosoft, 22.03.2024; Schimb distributie + aux & carcasa termostat, furtun racire si garnitura galerie admisie '8' & placute frana spate pe 27.03.2024 @ Excellence Cars la 71676 km.
  14. anvelope Vara Fallen Azenis FK 510 SUV

    Am uitat sa menționez că au dimensiunile 235/60/18.
  15. Povestea lui Blueberry

    Revenit. Update 1.04.2024 SC-805-ul nou este montat și funcționează impecabil. Cardurile de cod sunt bune. De glumă m-as fi dus la Todorut, ca e aici aproape, sa cer montaj și activare garanție.  Demontat coloana de direcție și pus inelul de metal corect la loc. Umărul este în sus. :)) Recunosc cu jumătate de gură ca din 2018 de când am schimbat ambreiajul, nu era la loc. Nu intra apă, nici zgomot, dar schimbând mocheta, mi-am adus aminte. Mulțumesc!
  16. Am pt vînzare 2 anvelope de vara Falken Azenis FK 510 SUV, pe 18", cumpărate în 2021 (utilizate 2021-2023) in stare buna spre f buna. Am factura de cumpărare. Pot trimite poze celor interesați. Le vind pt am cumpărat un set nou de  jante pe 19" la care am montat tot Falken Azenis. Doritorii (daca există) pot să facă ei un preț cît de cît onorabil. Le trimit prin curier daca e cazul.
  17. Povestea lui Blueberry

    Bună ziua! Finalizat interiorul. Aspirat și curățat cu abur. Montat noua mocheta și presurile. Schimbat foot rest-ul și gumele de la pedale. Ozonificat și pus mirositoare nouă. Scaunele aspirate cu injecție, mecanismele curățate de praf și gresate adecvat. Și acum, să ne relaxăm, ca miroase a nou. Multumesc!  
  18. Povestea lui Blueberry

    Hai cu pagina 12!  Am trecut de perioada de teste cu noile configurații. Terminat cu adaptările noi, inclusiv poziții motorașe clima. Mici probleme electrice care au fost datorate mufei albe de la megaconectorul 2. Nu era băgată bine la locul ei. Schimbat becurile la modulul nou de climatizare, la bricheta si la iluminarea interioară a consolei centrale. Clips-uri si plastice NOS la hayon.  Deadlock-ul funcționează impecabil, yalele fiind curățate și gresate adecvat. Niste drumuri. Alta mașina…  SC-ul nou se montează doar când găsesc un Yatour compatibil. Multumesc tuturor pentru susținere! Bogdan
  19. Volvo EX30

    Din păcate, e aceeași mașină, absolut nimic nou. Eu speram să fie un XC40 pe platforma nouă de pur electrică, cum sunt Ex30 și Ex90. Nu că nu ar fi excelentă mașina, am condus-o și se mișcă foarte bine. Mă tentează foarte mult, dar mi-e greu să scap de range anxiety. Și nu prea mă pot obișnui cu ideea de lipsă a pieței second hand la electrice. Ce fac cu ea dacă vreau un alt model peste câțiva ani? O casez, o dau gratis la un prieten?
  20. Volvo EX30

    A aparut si EX40-ul, XC40-ul rebranduit https://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/ex40
  21. Povestea lui Blueberry

    Bună ziua! Montat guma nouă care îmbină aeroterma, caroseria și carcasa filtrului de habitaclu.    Montat motorasele de reglat farurile. Montat gumitele noi pentru pedale. Montat panourile textile de usi, donate de aceeași mașină care a dat și bordul. Desfăcut ușile și montat yalele cu Deadlock. După ce mașina se încuie cu Guard 2, după puțin timp mai clipește odată, semn ca funcția nouă e activată.  Video: https://youtube.com/shorts/Ba0xNdwJNm8?si=N36Dp_F2N0JBrHZv Pentru Deadlock va trebuie yalele de la cele 4 usi doua relee. 202, respectiv 205-206, cel din urma care va înlocui vechiul releu de închidere centralizată. Profitat de timpul cu panourile de ușa date jos să verific vechile insonorizări (încă la locul lor, fără să fi adunat apă. De asemenea dat cu ceară și în interiorul ușilor.    Multumesc Bogdan
  22. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Pacientul a fost operat.   Bord, consola și volanul noi sunt sus. Curatat cu abur și dezinfectat aeroterma. Buretel nou pe cablajele de sub bord și la îmbinarea dintre bord și aeroterma. Ceruit cub carenajul ștergătoarelor de parbriz. Curatat și gresat ansamblul ștergătoarelor. Toate funcțiile implementate cu soluții constructive OE, routate corect, direct in megaconectori. Nu mai exista fire trase aiurea.  Saptamana asta mai schimb carpetele, preșurile și cauciucurile de la pedale. Super mulțumit. Film cu bordul montat. Ciudat sa nu se audă nimic când apeși pe el. :))  https://youtube.com/shorts/mWCu2i1h37I?si=ZOZfTOu-3L2EPuxx Bordul in spate: https://youtube.com/shorts/jhbuwYzLYfk?si=LYcOCRVpwA93Yyd_   Consola: https://youtube.com/shorts/-61dAiLRMXU?si=AljqDsbfJU-_UV7q   Consola este pentru cutie automata. In loc de butonul ECO/Sport am pus dop. Multumesc! Bogdan  
  23. Volvo EX30

    Eu zic ca depinde mult de acomodarea cu …lipsa de butoane. aia cu one-pedal eu o gasesc brilianta la mersul in oras. Piata second-hand exista aici unde traiesc eu, mult mai dezvoltata in Norvegia. Iti dau link-uri pt informare, daca te imtereseaza. Varianta de am probat-o eu, fiind tractiune spate, cam derapa in curbe - ori eu neinvatat cu pedala(trebuie actionata mai cu grija) ori eu neinvatat cu tractiunea spate… Astept impresii dupa test drive
  24. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Completam cu cateva piese rare de puzzle lipsa. Intr-un final vin yalele cu Deadlock. Releele așteaptă cuminți de câțiva ani pe raft.  Vin motorașele de reglat farurile. Gumita noua între suportul filtrului de habitaclu și caroserie. Scraper nou pentru geamul dreapta fata, ultimul care era neschimbat. Un detailing mic sub capota. Multumesc colegilor pentru ajutor și apreciere! 
  25. Volvo EX30

    Azi trebuia să fac și eu un test drive cu versiunea cea mai dotată, dar... ieri a avut loc un incident cu mașina în trafic și s-a amânat. Voi scrie aici după test. Oricum, am văzut-o în showroom, am intrat în mașină. E cam de oraș și cam de damă, după părerea mea. Dar performanțele din prezentare sunt uluitoare. Mă sperie un pic lipsa totală a butoanelor din bord, însă o să am timp câteva ore să mă obișnuiesc. Cu opțiunea one-pedal m-am familiarizat de la testul cu XC40 electric, redenumit de luna asta EX40. Sincer, cel mai mult mi-ar plăcea un adevărat EX40, adică pe platformă 100% nouă, ca EX30, cu ceva butoane, ca până acum și cu ecran la șofer, sau măcar un head-up display. Tableta de la EX30 pare ok. Dacă ar mai avea și o baterie solid state cu autonomie de peste 700 de km. chiar ar fi o opțiune. Greu de scăpat de range anxiety... Dar ce vreau eu, s-ar putea să vedem abia peste câțiva ani. Și cel mai îngrijorător este că nu am auzit nimic despre o piață second hand. Nu mă încântă ideea de a da la fier vechi mașina după ce nu mai e bună bateria, sau de a plăti 10-15 mii de Euro pe o baterie nouă. De fapt nimeni nu spune nimic despre asta, se trece sub tăcere perspectiva de peste 5-7 ani de utilizare. De exemplu, eu acum, după aproape 6 ani de utilizare, pot vinde XC40-ul T5 cu circa jumătate din prețul inițial (am ofertă fermă).   
  26. Salutare! Cum ai rezolvat problema? Aceleași simptome le are și mașina mea, care este același model cu a ta. 
  27. Meniu in limba română

    Buna,puteti recomanda pe cineva a-mi actualiza softul si in limba romana?Mulțumesc. 
  28. Meniu in limba română

    Buna,puteti recomana pe cineva a-mi actualiza softul si in limba română?Mulțumesc. 
  29. Povestea lui Blueberry

    Salutare tuturor!In primul rând vreau să te felicit pentru toată munca depusă   Bogdan! Mi-ai furat două ore de somn cu postările tale! Frumos din partea ta ca ai și documentat  fără să ții doar pentru tine anumite chestii,bravo și spor la treabă în continuare!
  30. Load more activity