• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

stream_title_7

Showing all content. Edit this stream

  1. Past Hour
  2. Salut Sunt posesorul unui Volvo S40 Diesel an 2008. De un timp ( 2-3 luni) am o problema la motor si anume: incepand de pe la 1800- 2200 de ture cand accelerez usor sau decelerez, am o intrerupere scurta - imi da in nas. Cateodata imi da si de 2-3 orei sacadat. AM pus pe seama motorinei dar bag doar de la MOL si aditivata si ne, dar nu cred ca e e la motorina. Are putere in sarcina si nu imi arata  nimic pe bord ca eroare. Am fost la testere si origilane VIDA- DICE si Delphi , etc si nu imi arata nimic pe ele. Mecanicii isi dau cu parerea dar nimeni nimic concret. Unii o pun pe seama turbinei (goemetria variabila), altii pe un senzor ceva. Am mai avut o asemenea situatie dar atunci mi-a arata pe tester ca era senzorul de la vibrochen, pe care l-am schimbat si a fost ok. EGR are 20.000km de cand l-am schimbat. Ma intreb, daca este pe seama unui senzor sau ceva electric nu ar fi trebuit sa arate pe tester? Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau un mecanic priceput in Bucuresti. Mentionez ca acum 2 ani i-am facut un DPF off dar nu cred ca are vreo legatura, de atunci si pana acum nu a facut asa.   Multumesc anticipat!
  3. Salut Sunt posesorul unui Volvo S40 Diesel an 2008. De un timp ( 2-3 luni) am o problema la motor si anume: incepand de pe la 1800- 2200 de ture cand accelerez usor sau decelerez, am o intrerupere scurta - imi da in nas. Cateodata imi da si de 2-3 orei sacadat. AM pus pe seama motorinei dar bag doar de la MOL si aditivata si ne, dar nu cred ca e e la motorina. Are putere in sarcina si nu imi arata  nimic pe bord ca eroare. Am fost la testere si origilane VIDA- DICE si Delphi , etc si nu imi arata nimic pe ele. Mecanicii isi dau cu parerea dar nimeni nimic concret. Unii o pun pe seama turbinei (goemetria variabila), altii pe un senzor ceva. Am mai avut o asemenea situatie dar atunci mi-a arata pe tester ca era senzorul de la vibrochen, pe care l-am schimbat si a fost ok. EGR are 20.000km de cand l-am schimbat. Ma intreb, daca este pe seama unui senzor sau ceva electric nu ar fi trebuit sa arate pe tester? Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau un mecanic priceput in Bucuresti. Mentionez ca acum 2 ani i-am facut un DPF off dar nu cred ca are vreo legatura, de atunci si pana acum nu a facut asa.   Multumesc anticipat!
  4. Salut Sunt posesorul unui Volvo S40 Diesel an 2008. De un timp ( 2-3 luni) am o problema la motor si anume: incepand de pe la 1800- 2200 de ture cand accelerez usor sau decelerez, am o intrerupere scurta - imi da in nas. Cateodata imi da si de 2-3 orei sacadat. AM pus pe seama motorinei dar bag doar de la MOL si aditivata si ne, dar nu cred ca e e la motorina. Are putere in sarcina si nu imi arata  nimic pe bord ca eroare. Am fost la testere si origilane VIDA- DICE si Delphi , etc si nu imi arata nimic pe ele. Mecanicii isi dau cu parerea dar nimeni nimic concret. Unii o pun pe seama turbinei (goemetria variabila), altii pe un senzor ceva. Am mai avut o asemenea situatie dar atunci mi-a arata pe tester ca era senzorul de la vibrochen, pe care l-am schimbat si a fost ok. EGR are 20.000km de cand l-am schimbat. Ma intreb, daca este pe seama unui senzor sau ceva electric nu ar fi trebuit sa arate pe tester? Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau un mecanic priceput in Bucuresti. Mentionez ca acum 2 ani i-am facut un DPF off dar nu cred ca are vreo legatura, de atunci si pana acum nu a facut asa.   Multumesc anticipat!
  5. Salut Sunt posesorul unui Volvo S40 Diesel an 2008. De un timp ( 2-3 luni) am o problema la motor si anume: incepand de pe la 1800- 2200 de ture cand accelerez usor sau decelerez, am o intrerupere scurta - imi da in nas. Cateodata imi da si de 2-3 orei sacadat. AM pus pe seama motorinei dar bag doar de la MOL si aditivata si ne, dar nu cred ca e e la motorina. Are putere in sarcina si nu imi arata  nimic pe bord ca eroare. Am fost la testere si origilane VIDA- DICE si Delphi , etc si nu imi arata nimic pe ele. Mecanicii isi dau cu parerea dar nimeni nimic concret. Unii o pun pe seama turbinei (goemetria variabila), altii pe un senzor ceva. Am mai avut o asemenea situatie dar atunci mi-a arata pe tester ca era senzorul de la vibrochen, pe care l-am schimbat si a fost ok. EGR are 20.000km de cand l-am schimbat. Ma intreb, daca este pe seama unui senzor sau ceva electric nu ar fi trebuit sa arate pe tester? Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau un mecanic priceput in Bucuresti. Mentionez ca acum 2 ani i-am facut un DPF off dar nu cred ca are vreo legatura, de atunci si pana acum nu a facut asa.   Multumesc anticipat!
  6. Today
  7. start / stop inactiv

    astazi mi-am bagat nasul pe sub capota si am vazut si unde este bateria suplimentara este in partea central-stanga sub stergator aproximativ iar bateria mea de pe masina este de 60ah si 560am. asa am cumparat masina. nu cred ca este compatibila cu masina.
  8. start / stop inactiv

    Al meu e "unicat" chiar nu are buton fizic dar are s/s.
  9. Achizitie volvo xc60

    Din 2011 VOLVO a fost dotat cu Sensus media center(un display) Am motor 2.0 D3 in 5 pistoane foarte fiabil ,consum 5.6 mediu, in regim de autostrada 6.4 suficient de puternic -163 CP!.Daca vrei mai mult poti face tuning... Km reali verifici de preferinta la reprezentanta. ,,Autodna" e bun pentru ca sa afli dotarile din fabrica ale masinii.
  10. Yesterday
  11. Eroare debitmetru aer

    Salut te sfayiiesc sa faci un update al SW pt ECM cel putin dacanu unul total al tuturor modulelor Uleiul in exces poate orbi debitmetrul din cauze mecanice cat sidin cauza functionarii defectuoase a EGR Faptil ca EGR nu urmeaza liniar duty ciclul ar fi trebuit sa fie primul indiciu luat in calcul ar trebui in functie de regim sa lucreze in regimul 2 100  
  12. Eroare debitmetru aer

    Mecanicul s-a legat de acel ulei prea mult, existent pe furtune. Fapt care ar duce la murdarirea debitmetrului. Simptomele sunt asemanatoare cumva cu ce este prezentat in topicul dat mai sus ca exemplu. Acum masina n-are nicio eroare si functioneaza bine. Dar o sa apara "signal low" pe debitmetru. Daca-l curat si curat si furtunele, tine asa vreo 200km dupa care iarasi apare. Eroare pe EGR nu este acum. Singura anomalie e ca EGR DUTY CYCLE arata -25% la relanti, iar EGR VALVE functioneaza (intre 2% si 100%) Si, asa cum am mai zis, cand pun debitmetrul nou EGR-ul ramane blocat in sensul ca EGR DUTY CYCLE e undeva la 50% la relanti iar la accelerare urca la aproape 100%, pe cand EGR VALVE ramane tot timpul pe 100% (adica inchis), ceea ce face ca valoarea de aer primita de la debitmetru sa fie prea mare, masina intrand in limp-mode. Deci, de unde si pana unde e defect EGR-ul? Sa zicem ca ar fi defect doar partial si la fel si debitmetrul, si astea doua sa functioneaze impreuna ... iar cand scoti unul din ecuatie, cum a fost cazul inlocuirii debitmetrului, celalalt (adica EGR-ul) sa nu mai functioneze. O ipoteza penibila, dar plauzibila. Altfel nu-mi explic cum se blocheaza EGR-ul cu debitmetru nou. Pe de alta parte, asa cum am mai zis, neavand un al treilea debitmetru, putem presupune ca chiar acesta nou sa fi fost defect, deoarece cu el pe masina eroarea era clara de debitmetru. Da-i pace.. is satul de ea masina.
  13. Eroare debitmetru aer

    @lagunezCum deduci ca EGR-ul e defect? A fost curatat si nu este eroare pe el. Debitmetrul n-a fost schimbat pana la urma, pe considerentul ca acesta de pe masina ii bun. Am verificat acum si nu este nicio eroare pe masina. Dar o sa urmeze
  14. Eroare debitmetru aer

     Nota pierburg SI 0100 pg_si_0100_en_web.pdf
  15. Eroare debitmetru aer

    Ai citit mesajul meu de cel putin1 luna? Ai EGR ul defect!!!!!!!!!!!!Bani aruncati e un nou debitmetru Ai cumva filtru sport ? Epuratorul este OK?
  16. Am fost la service mi-au ridicat-o pe elevator au desfacut cureaua de accesorii inclusiv fulia la arbore si rezultatul a fost acelasi..are acelasi zgomot...a ramas ca si cauza posibila o rola undeva la distributie. Saptamana viitoare schimb distributia..sper sa dispara zgomotul asta..
  17. Achizitie volvo xc60

    Salut. Din ce an nu mai este cu 2 dislayuri? Multumesc celor ce-au raspuns, si ptr linkuri cu masini si ptr pm, dar imi cer scuze, n-am prea avut timp sa raspund, citesc  sporadic forumul. Referitor la un anumit tip de motor am o intrebare, ce fel de motor este 2.0 de 136cp, este pus pe un volvo xc60, dar n-am mai intalnit tipul asta de motor. Alta intrebare ar fi , am verificat un vin pe autodna dar ca si istoric nu apare decat doua intrari si astea de cand a fost adusa masina in tara, in rest nimic despre istoric , incerc sa cred ca nu e deloc ok ori site-ul nu are info actualizate, ca si idee, ce ar trebui sa apara in acel istoric ca sa fie cat de cat ok, o parere ar fi utila. Nu pun vn-ul aici ptr ca e de la o alta masina nu de la volvo, deci nu are relevanta.
  18. Eroare debitmetru aer

    Acel exces de ulei ar putea fi din filtrul de aer care nu-si mai face treaba? Am inteles ca trebuie sa fie ulei acolo, dar ma intereseaza excesul.
  19. Eroare debitmetru aer

    Dupa faza ciudata experimentata aseara si descrisa mai sus, tind sa cred ca debitmetrul actual nu are nicio problema. Evident ca nu am avut si-un al treilea debitmetru de testat. Atunci care ar fi problema de 'signal low' care va apare in scurt timp pe debitmetru? Sa fie acel ulei in exces ce se gaseste pe acolo? Tinde sa se potriveasca cu ce s-a discutat pe aici  Atunci care ar fi solutia?
  20. ulei original Volvo

    cum am spus, dupa 20k, cere completare...de dus duce.
  21. Cureaua intinzatoare

    Buna ziua,  Cam cât ar costa schimbarea rolei si a curelei intinzatoarea cu tot cu manoperă? Este vorba de un s60 2014 D3. Mulțumesc 
  22. Last week
  23. Eroare debitmetru aer

    Rectific. Pe debitmetrul vechi vine eroare de signal low, iar pe debitmetrul nou vine singal fault. Pe debitmetrul vechi egr-ul functioneaza cum am spus mai sus, adica "Pe -25% era EGR duty cycle la relanti, si la accelerare urca liniar oarecum spre 100%.EGR valve lucra liniar intre 0 sau 10% si 100%" Pe debitmetrul nou egr-ul functioneaza asa "EGR duty cycle sta la 50% la relanti, si la accelerare urca liniar spre 100%.Iar EGR valve sta la 100% atat la relanti cat si la accelerare." Deosebirea e ca pe debitmetrul nou eroarea nu se poate sterge. Ea reapare imediat. Masina e intr-un fel de limp mode si merge ca o caruta. Pe debitmetrul vechi se poate sterge si motorul trage in parametrii normali, doar ca dupa un timp reapare. Daca aveti vreo idee, va rog. Am mers si pe ideea ca Vida nu arata valori reale, si a testat cu un soft Delphi, iar valorile erau la fel. Mecanicul la care am dus masina s-o crucit. Eu nu. Ma astept de la marca asta la orice.
  24. ulei original Volvo

    Mersi pt raspunsuri...si legat de pct 1, duce 30k sau macar 28 sau la 25k se cere schimbat?
  25. Consum motorina

         Salut.Sunt posesorul unui Volvo V50 motor 1.6 d2 114 cp an fabricatie 2012.Am masina de 3 luni de zile iar de când am luat-o am schimbat toate filtrele si am recondiționat turbina.Vreau sa va intreb daca e normal consumul de 6.0 l/100km mergând 50%pe autostrada 50 %oras si fara a/c pornit.Mentionez ca merg normal nu bag piciorul in pedala.
  26. https://www.autokarma.ro/filtru-combustibil-fc582-purflux   Cumva asta e?
  27. Eroare debitmetru aer

    Pe -25% era EGR duty cycle la relanti, si la accelerare urca liniar oarecum spre 100%. EGR valve lucra liniar intre 0 sau 10% si 100% Acum dupa schimbarea debitmetrului, EGR duty cycle sta la 50% la relanti, si la accelerare urca liniar spre 100%. Iar EGR valve sta la 100% atat la relanti cat si la accelerare. Daca pun inapoi debitmetrul vechi, revin la functionarea dinainte a EGR-ului. Pe ambele debitmetre vine signal low ca eroare si nu se poate sterge.
  28. ulei original Volvo

    0,25 e suficient. dupa 20k km, cere completare...dar nu-i o regula. Mai tine si de cat de precis pun mecanicii la schimb.
  29. Eroare debitmetru aer

    Eu nu am văzut-o pe a mea să stea la minus 25% egr
  30. Load more activity