stream_title_7

Showing all content. Edit this stream

  1. Past Hour
  2. Salut,  Din pacate lipsa de timp este acuta.... Astazi, de dimineata am restat consumul mediu si acuma imi arata undeva pe la 10.... tinand cont ca imi arata cu mult mai mult decat ce mi-a iesit mie la calcule cred ca totusi este ok treaba! Sa scot asemenea consumuri oricum nu pot, vin de pe un benzinar de turatie pe care chiar l-am turat in draci, deci sunt obisnuit sa imi bag piciorul sanatos in acceleratie...... Asa la drum imi scoate(calculat ca pe bord arata undeva la -7.7-8) cam 6.7-7/100km, atata mi-a scos la un drum de grecia, 3100KM din care 270 minute state in vama la greci, la 44 de grade, cu AC-ul pornit(copilul) ! Motorul meu este E4, 2008 si are DPF , am luat-o la 219.000km verificati si cica reali(Volvo Cluj) acuma are, dupa doua luni, 225600...... Acuma, as vrea sa stiu de unde stiu cand il apuca regeneratul filtrului, care este solutia optima de schimbare a vitezei(asa cum am spus mai sus eu schimb peste 2200, mai degraba pe la 2500 indiferent de drum) si ce fel de motorina si de unde sa ii bag!   Masina imi place foarte mult, la kilometrii astia pare foarte inchegata si nu imi zdragane nimic la ea, motorul trage excelent, ce nu-mi place sunt arcurile sport (nu am timp sa pun normale) si faptul ca am pleoape la faruri si xenoanele lumineaza cam din scurt(si suspensia ii o cauza), asta pe langa faptul ca astept amenzile din grecia..... 170, restrictie la 80.... camera fixa....    Mersi
  3. Today
  4. Salut, Am un Volvo S40 2.0d de vreo 4 ani fara probleme majore - insa recent, au inceput sa apara tot felul de probleme electrice: Initial mi-a aparut in bord mesaj cu portbagajul deschis (care insa nu mai dispare, desi sistemul de inchidere portbagaj functioneaza) - am presupun ca e vreun fir intrerupt pe care nu am reusit insa sa il dibuiesc, in urma catorva cautari nereusite; Ulterior, mi-a aparut un mesaj legat de alarma, cum ca nu ar functiona (inchiderea centralizata, in schimb, merge fara probleme) - citind despre asta, am ajuns la concluzia ca este destul de greu de ajuns la 'cutia' sistemului de alarma si din nou m-am resemnat si cu acest alt mesaj. Mai apoi, cd-playerul a inceput sa faca probleme, schimband singur melodiile dupa ceva secunde, insa in timp si-a revenit. Nu mult dupa, sistemul electric de actionare al trapei a inceput sa imi faca probleme, trapa mea mergand in prezent 'inainte' atunci cand este actionata spate si vice-versa... Un alt mesaj aparut recent este in legatura cu becul pt faza scurta, care zice ca ar fi ars, becul functionand in schimb fara probleme...iar azi dimineata martorul de la airbag s-a aprins o.O Ultima picatura a fost cu airbag-ul, intrucat conduce si prietena mea iar ultimul lucru pe care il vreau este sa o las sa conduca o masina fara airbaguri (nu stiu insa daca e doar senzorul de vina, sau intr-adevar in caz de impact acel airbag nu va fi declansat). Refuz insa sa cred ca toate aceste probleme au aparut subit una dupa alta, din coincidenta, ci mai repede ma duce gandul la un CEM defect sau o alta problema de natura electrica, care a declansat toate aceste simptome. Orice parere este binevenita, multumesc mult.
  5. da.au trimiso pe nevastamea la electrician ca nu porneste compresorul, dar nu sau uitat nici macar 1 min daca e si invartit compresorul ala de ceva.
  6. "Reactivarea" unui 480 Turbo

    Arata foarte bine. Felicitari pentru reconditionare.
  7. S-a terminat - Volvo RENUNTA la motoarele Diesel

    E un subiect dezbatut zilele acestea, cel cu emisiile motoarelor diesel. Probabil, cei de la Volvo au anticipat aceasta subiect inainte ca el sa fie examinat.
  8. Volvo V50 2.0D consum mare spre urias

    Salut!  Din astfel de detalii, slabe șanse să își dea seama cineva dacă mașina ta este în parametrii sau... Dacă ai timp și bani, dă o fugă la un tester și vezi cum se prezintă parametrii în general...  Ca idee, eu la a mea 2.0D euro 3, am un consum 7-8 în oraș (viteză medie în bord 26km/h) și 6-7 pe autostradă unde o țin pe pilot constant la 140km/h...  Consumul instantaneu e relativ și nu  cred că are rost să îl iei în calcul... Poate doar să sesizezi când intră la regenerare dpf(dacă ai) ... De altfel și consumul mediu, căci depinde de foarte mulți factori...  Totuși resetează și urmărește mai degrabă consumul mediu... 
  9. Verminderte motorleistung

    Se gaseste pe ebay. Eu am luat acum un an si ceva, si nu mai am probleme.
  10. Verminderte motorleistung

    Verdict: geometrie variabilă distrusă
  11. Chiulasa D5244T

    Salut tuturor, stie cineva daca chiulasa de la D5244T10 de 204cp e identica cu cea de la 163cp ? chiar daca accesoriile nu sunt identice, dar corpul de aluminiu brut barem. Am patit o chestie interesanta, s-a rupt cureaua de alternator, a prins-o cureaua de distrib si s-aspart motorul, adica chiulasa... pls help, ms anticipat
  12. Intrebari generale!

    Aveti idee,ceva?Nu reusesc sa dau de băiat.. am exact aceeași problemă.
  13. OT 06 BBN

    52 l. Daca vrei sa afli exact consumul, fa un plin, apoi la 100 km inca unul si vezi cat incape.
  14. Salut,da un semn când intri on-line.george punga e id meu de facebook.aceeasi problema o am si eu.

    Screenshot_20170724-181017.png

  15. Yesterday
  16. Adica vrei sa spui ca aia in service nu au vazut ca nu mai e cureaua la locul ei ?!?!?
  17. cumpar clapeta acceleratie magnetti marelli

    Am pe stoc. 0787.598.441
  18. Salutare,   Am un Volvo V50, 2.0D toate bune si frumoase pana ieri cand pe urcare, am intrat intr-o depasire, l-am turat peste 3000 de rotatii si cand am terminat depasirea (i-am dat direct a sase-a, dar nu stiu in ce treapta eram inainte) si aa inceput sa fumege negru si sa nu traga cum trebuie( nu stiu turatia la care era motorul), am retrogradat si a inceput sa traga cum trebuie si a terminat si cu fumegatul, deci banuiesc ca am exagerat eu cu treapta de viteza si mi-am proptit prea tare piciorul in acceleratie(eram putin zis obosit)! Problema este ca mi-a crescut foarte mult consumul, din 400 de km de la ultima resetare, din care 200 in afara localitatii, imi arata 9/100 si consumul instantaneu este mult peste 10/100, de tras trage bine, de fumegat nu fumega de loc indiferent de cum accelerez, in general schimb vitezele peste 2200-2400 rpm ..... Motorina am bagat de la Lukoil, prima data cand am pus de la ei a consumat putin, acuma, la al doilea plin consumul a sarit in sus.... Poate sa fie de la problema expusa mai sus sau ar fi bine sa bag cat intra din alta statie, eventual o recomandare ar fi buna!   Multumesc
  19. Scuze dar de atunci acuma este prima data cand reusesc sa intru depe laptop, de pe telefon nu am reusit! Probabil ca da, dimineata nu a mai aparut eroarea!
  20. Buna ziua, sa va povestesc si eu ce am patit cu masina din semnatura. Sambata am bagat gaz la clima ca nu se bagase de cand era masina(cca 8 ani), nu lipseau chiar asa mult, au mai fost in instalatie cam 550g din 800. Toate bune si frumoase pana ieri cand nevastamea fiind cu masina in oras si afara fiind 41 de grade  ma suna ca era sa ii ieie foc masina si ca ia iesit un nor de fum alb de sub capota, si nu ii mai baga klima rece.Merge azi la service in Timisoara unde am bagat gaz sa vada ce sa intamplat si baietii ii zic dupa ce au mai controlat gazul ca e totul in ordine cu gazul dar nu porneste compresorul.Eu fiind deja la Severin si nevastamea venea si ea tot azi iam zis sa vina asa sa pun eu diagnoza  la Severin.Cand deschid capota primul lucru care imi sare in ochi nu mai era cureaua de la klima.Cand ma uit sub masina cureaua atarna sub.Acum intrebarile mele sunt: 1- sa aiba cumva vreo legatura cu umplerea de gaz, sau a fost pur si simplu o coincidenta sa mi se rupa?mentionez ca masina are 210000 km si curelele si rolele si distributia au fost schimbate pe original la volvo la 180.000 km A doua intrebare este daca pot sa merg asa cu ea fara curea si daca risc sa patesc ceva(la nopate trebuie sa plec la mare) si daca pot sa o schimb cumva la intoarcere? Atasez si 2 poze cu ce a mai ramas din curea si o poza cu erorile ce leam gasit cand am pus diagnoza(nu stiu daca vreuna din erori are legatura cu clima)
  21. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Și la mine mai tot timpul stânga îngheață dreapta cu vre-o 3 grade mai cald. Orice îi fac tot așa merge Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
  22. Senzor presiune turbo

    Felicitări și mulțumim că ai împărtășit cu noi rezolvarea la problemă. Mulți kilometri fără probleme!
  23. probleme servodirectie

    Ai pe bidonas nivel MAX si MIN, desfiletezi capacul si verifici , cam acestea sunt metodele. Ar fi recomandat sa-l mai si inlocuiesti la 2 ani, atuci vei observa eventuale imbunatatiri. Daca nu aveai lichid ai fi auzit niste pocnituri la viraj maxim stanga/dreapta ( aer in instalatie). PS. Bidonasul este pe partea dreapta a masini langa far. Pe capac ai desenat un volan.
  24. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Bogdan acel "Nu" la ce se referă? Interesantă politică comercială la noi in țară, cică taxa de 300-400 euro se va acoperi de către service dacă fabrica nu primește piesa veche, cel puțin asta este explicația celor din Ungaria. Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
  25. OT 06 BBN

    Ce ma sfatuiti cu casetofonul? Gasesc o solutie gen yatour? Sau alt device sa ascult si eu altceva decat radioul?  Sau sa cumpar de la sh alt casetofon si sa  prelevez din el tot mecanismul cd ului pt al inlocuii pe al meu care e blocat!?  Mc de raspunsuri 
  26. cumpar clapeta acceleratie magnetti marelli

    Avem pe stoc . 
  27. Salutare , am si eu un Volvo s60 D5 2002 , de cand a inceput vara mi se opreste in timpul mersului din senin , tin sa precizez ca apa din motor nu imi urca niciodata la 90 de grade , ramane undeva la 70/80 de grade , motorul se incalzeate , iar ventilatorul nu porneste , am pus-o pe tester si am inteles  ca este senzorul de la vlibrochen , dar motorul se opreste decat in primele 2 trepte , adica in oras , la drum intins nu , dar imi scoate si fum negru la orice muca accelerare , daca a mai patit cineva sau ma poate ajute v-as fi recunoscator . Multumesc !
  28. Last week
  29. http://skolovnet-msk.ru/ Полировка кузова и фар

  30. Load more activity