• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

stream_title_7

Showing all content. Edit this stream

  1. Today
  2. MESAJ PREVOIR RDV ENTRETIEN Ce sa fie?

    revizia la intervalul stabilit? ex: 30000km sau un an
  3. Piese Volvo 850

    Downpipe-ul, senzorul CamShaft si cel RPM au plecat.
  4. Xc60 cutie automata exploatare

    O intrebare: daca uleiul este cam negru si fac un flush risc sa blochez valvele? Ce recomandati? Am vazut pe youtube ca operatiunea, daca ai vida, poti sa o faci singur. (in Buzau sunt 2 mecanici specializati pe cutii de viteze automate, unul nu a auzit de flush cu vida, iar altul stie ceva dar nu are vida, doar scot si baga ulei)
  5. Yesterday
  6. Motor d4

    Salut, sunt nou pe forum, ce parere aveti de motorul d4, 181 cp de pe volvo s60?  Mulțumesc 
  7. Last week
  8. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    ia verifica,si apoi mai vorbim...sunt 3 mufe,alea 2 din stanga sunt cu probleme
  9. Piese Volvo 850

    Pad-uri incalzire scaune,  butoanele si termostatele respective. Bucsi metalice pentru inlocuirea celor din cauciuc - Cabluri schimbator viteza - pentru o actionare mai ferma (se simte mai bine fiecare cuplare a treptelor de viteza) Sigla Volvo (nu e de la 850...) - poate are nevoie cineva care si-o recunoaste  
  10. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    De la mufa se opreste motorul la 3000 de ture?
  11. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    e problema celebra cu mufele care duc in CEM,contact imperfect.Trebuiesc curatate si recomand sa le prinzi cu soricei,o solutie aiurea dar foarte eficienta,eu le am asa de 2 ani,si nicio pb
  12. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Salutare, s-a mai lovit cineva de acesta problema? Schimbarea filtrului este solutia? La fel patesc si eu, nu am mai mers cu masina vreo 2 saptamani si acum cand trec de 3000 de ture se opreste motorul. La testul ci vida dice nu apare nimicnou.
  13. Ulei in exces la debitmetru

    ma bag si eu ca musca,ce ulei folosesti?Eu pe 2.0d sunt la al 3lea tip de ulei si toate se comporta diferit.Liqui Moly,Total si Motul,toate 3 cu norma specifica 913B\D   Pacat ca intampi atatea probleme ,eu am cumparat-o acum 2 ani si nu am intampinat probleme deloc in afara de consumabile,elem suspensie,motorase clima.Masina are 260k,cumparata la 224k Am investit multi bani in anvelope,jante,bare transversale,suporti bicicleta,toate OE
  14. Ulei in exces la debitmetru

    @AdrianV , fara suparare, cred ca merita sa bagi bani in masina pentru siguranta si confortul propriu. Nu cred ca primordial este pretul de revanzare, asta daca nu te ocupi cu vanzarea de masini. Nu ma refer la tine si la modul general.     @NicuG, nu este Volvo de vina ,toti producatorii au probleme cu motoarele, cele de generatie mai noua sunt si mai problematice. Poti lua un VAG, dar nu benzina 1.4 probleme cu lantul de distributie si variator, cele de 1.8 si 2.0 pe la 100K km iti consuma 1l de ulei la 1000 de km. Diesel sunt alergate, au 300-400k km si incep problemele. La BMW motorul de 2.0 diesel este binecunoscut ca "rupe lantul" pe la 200 K km si inginerii au pus distributia pe partea cu cutia de viteze, pentru inlocuire demontezi 1/2 din masina.  Probabil o masina noua ar fi solutia  dar la 10-12 k eur iti iei o masina cu motor anemic pe benzina si fara dotari. Sau o japoneza SH pe benzina cu motor aspirat. Motoarele de 1.6 benzina de la Ford sunt ok d.p.d.v al fiabilitatii, dar sunt gurmande. Daca vrei sa mergi cu ea asa , pentru a nu iti mai murdari admisia si pentru a nu mai avea probleme cu debitmetru, preia furtunul/racordul de la capacul motor bricoleaza un sistem de filtrare pentru vaporii de ulei ce ies prin acel racord si obtureaza ramificatia de pe sistemul de admisie. Cat va tine? Nu stiu, pana decizi ce vei face cu masina.
  15. Ulei in exces la debitmetru

    @BogdanG Salut Bogdan. Inteleg ce zici, dar totusi masina, desi am bagat multe piese in ea (turbina, volanta + ambreiaj,radiator + ventilator clima,egr, suporti motor, vas expansiune, ... sa mai zic? ... alternator, furtune care mai de care, debitmetru de doua ori... sa mai zic?... un arc, semering cutie, dpf off... m-am saturat), nu se vinde peste 3000 Euro pentru ca asta-i piata din Romania. Cumpararea unui motor cu 1800 Euro + transport + montare pe masina, costa mai mult decat face ea acum. Is foarte dezamagit, merg cu ea asa, si intr-o zi o s-o dau pe nimic si cu asta se va incheia capitolul volvo forever.
  16. Volvo XC70

    Buna ziua, Acesta este primul meu post pe acest forum si are mai mult rol de introducere; am de aproximativ o luna, un Volvo XC70 din 2016, este versiunea D5 AWD si m-am lovit de urmatoarele probleme: - infiltratii apa in zona portbagajului (am montat chederul suplimentar ca la modelele mai vechi si am refacut etansarea de sub antena de pe plafon, inca nu stiu daca s-a remediat) - am impresia ca scurgeriile de la trapa sunt infundate (in mod special cea de pe dreapta spre spate, cele din fata par ok dar nu le-am testat corespunzator inca) - nu gasesc interfata de diagnoza (motorul este D5244T20), daca aveti vreo sugestie... cele de prin magazine/olx (clone) sunt pana in 2014 (eu am Delphi DS150e care are soft tot pana in 2014 si nu cred ca se conecteaza pe toate modulele), stiti cumva una originala cam cat ar costa? softul este numai este pe baza de subscriptie ca asa am inteles de pe site-ul Volvo - cred ca unul sau mai multe tampoane motor sunt putin obosite (nu am apucat sa le verific inca) - parbrizul ciobit si matuit - nu pare sa il gaseasca nimeni ca sa il schimb (este cu incalzire) - recent dupa ce am primit un mesaj (Low Battery - Power Saving Mode) a aparut si (Volvo on call service required) si nu stiu exact cum il pot reseta (banuiesc ca trebuie interfata de diagnoza) - i-am cumparat si jante de 16" pentru iarna (are de 18" din fabrica si nu ma simt confortabil cu un talon asa mic), trebuie sa le cumpar si senzori de presiune si nu prea stiu la ce sa ma orientez      
  17. MESAJ IN BODR PREVOIR RDV ENTRETIEN CE SĂ FIE?
  18. MESAJ IN BODR PREVOIR RDV ENTRETIEN CE SĂ FIE?
  19. MESAJ IN BODR PREVOIR RDV ENTRETIEN CE SĂ FIE?
  20. salutare!sunt posesorulunu volvo v50 2.0,136cp si am aceeasi problema,intra in limp mode. am anulat furtunele de la rezervor(legatura directa turbo-vacuum)si masina face la fel. ca erori am 0234,2263. ma puteti ajuta si pe mine? vad ca se tot b=vb de problema asta pe forum, a gasit careva rezolvarea? multumesc.

  21. Pornire cu probleme

    Buna ziua si scuzati deranjul! Am devenit posesorul unu volvo din aceasta vara, mi am luat un volvo v50 motor 2.0D an de fabricatie 2006. Uneori cand pornesc motorul are momente cand parca ramane inecata, tre sa o opresc, si sa i mai dau odata cheie, si sa dau la automat de vreo cateva ori, sa invarta electromotorul destul de mult. Masina in general mi se pare ca are o pornire greoaie.. Cand ramane in modul ala inecat motorul ramane subturat la vreo 300-400 de ture. Iar apoi cand o pornesc si o ia, scoate un fum dens alb, pesemne din cauza arderii necorespunzatoare. Tin sa bag de seama ca trebuie sa schimb bujiie deoarece una este defecta dar nu cred ca despre asta este vorba, deoarece faza asta a facut o si in vara cand bujiile normal nici nu intra in actiune. A mai patit cineva? E vreun defect al masinii consacrat?
  22. Pornire cu probleme

    Buna ziua si scuzati deranjul! Am devenit posesorul unu volvo din aceasta vara, mi am luat un volvo v50 motor 2.0D an de fabricatie 2006. Uneori cand pornesc motorul are momente cand parca ramane inecata, tre sa o opresc, si sa i mai dau odata cheie, si sa dau la automat de vreo cateva ori, sa invarta electromotorul destul de mult. Masina in general mi se pare ca are o pornire greoaie.. Cand ramane in modul ala inecat motorul se ramane subturat la breo 300-400 de ture. Iar apoi cand o pornesc si o ia, scoate un fum dens alb, pesemne din cauza arderii necorespunzatoare. Tin sa bag de seama ca trebuie sa schimb bujiie deoarece una este defecta dar nu cred ca despre asta este vorba, deoarece faza asta a facut o si in vara cand bujiile normal nici nu intra in actiune. A mai patit cineva? E vreun defect al masinii consacrat?
  23. senzor de umiditate

    Mă refeream la funcționalitatea lui nu la cat costă (100 euro la magazin și manopera mea).
  24. Distributie Volvo c30

    60k km maxim . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
  25. Distributie Volvo c30

    A mea este de la SKF, cu pompă de apă, rolă întinzătoare și curea, cu certificat de garanție de la skf. Motor tot 1.6d. La câți kilometri să o schimb ? Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  26. Volvo V60 D6 hibrid

    Păi ce mai stai pe gânduri, eu care repar asa ceva nu recomand, probabil ca tu care citesti pe forum cunosti mai bine ca mine . Spor la achiziție însă mai ieftin iesi cu un V60 D4 AT8 . Mai ieftin de întreținut și mai ales de reparat . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
  27. senzor de umiditate

    Pomana, la noi tot cam asa este, cca 620lei . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
  28. Load more activity