-
Announcements
-
Mentenanta 07/19/2018
In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/
-
- Today
-
Dacă la 83 tine vreo 280-300,la 82 o tine 450. Măcar sa ai tu turbina sa respire caii aia ) Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Ca sa evit crapaturile intre cilindrii. Daca la 81mm tine 700 de cai, la 82mm cat o sa tina?
-
Intalnirea Nationala Brasov 16 feb 2019
maverick replied to djionut's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Super - e bine sa vedem ca se organizeaza din nou aceste intalniri, si daca mai sunt si altii care iau initiativa acestor intalniri cu atat mai bine. Ar fi bine sa se puna si aici un topic pentru cei care nu au facebook sau nu sunt in acel grup de facebook. -
Da, aici este corect Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Ok. 8 ore =)). Dar tot e mai putin de 5000 ron.
-
De ce Doamne Iartă-mă sa pilesti din pistoane în loc sa alezezi blocul!!? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Vreau sa vad și eu service-ul ala care schimba ambreiaj la XC60 în 2-3 ore =))) Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
- Yesterday
-
Kit de ambreiaj e undeva 1200-1500 ron + 2-3 ore maopera la service autorizat (3x80ron).
-
Depinde de motorizara, nu la orice XC90 (XC70, V70, S60, S80 etc.). Problema expusa de tine se manifesta la motoarele D5244T(x) (motoare Volvo). Deci motoarele pe benzina spre exemplu nu au acest defect de proiectare. TitiB are un V50 cu motor 1.6D (PSA - adica Peugeot/Citroen), care nu intra in aceasta categorie.
-
Intalnirea Nationala Brasov 16 feb 2019
djionut replied to djionut's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Eu am aflat de organizarea intalnirii, de pe grupul de facebook: https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/ Vazand ca va fi vremea buna, m-am decis sa particip si eu, pentru prima data, la o astfel de intalnire si am luat si drona cu mine. A fost o experienta interesanta. Mai mult ca sigur se va organiza si la vara o intalnire nationala; asa am discutat ! Voi anunta si aici, pe forum, cand aflu ceva -
Salut, detin un volvo s40 1.6d2 2011 cu 230k km. Problemele au inceput acum un an cand brusc in timp ce conduceam a aparut o eroare in bord cum ca am un bec ars la remorca. Ciudat,pt ca nu aveam nici o remorca. Masina are carlig de remorcare, dupa ce m-am tot documentat pe diferite forumuri am aflat ca in spatele portbagajului am un modul T.R.M. care dezactiveaza senzorii de parcare( banuiesc ca si becul de ceata) atunci cand ai cuplata o remorca. Am desfacut acel modul, l-am curatat, l-am montat la loc si nimic. Aceleasi simptome. Cand semnalizez imi apare martor bord, becul de ceata nu imi merge si nici senzorii de parcare. Sunt momente cand isi revine dar foarte rar. Am fost si la reprezentanta la volvo, cand au pus testerul avea o gramada de erori pe partea de lumini interioare exterioare etc. Au resetat erorile, si dupa nu mai aveam nici o eroare. Insa mesajul de bec ars si senzorii tot nu mergeau. Ma rog nu au aprofundat ei problema pentru ca au zis ca trebuie sa schimb C.E.M. .. ok.. am zis ca stiu ei ce vorbesc, i am intrebat daca imi garanteaza rezolvarea problemei,pt ca este destul de scump unul nou plus softul lor, iar ei mi-au raspuns ca nu pot garanta rezolvarea problemei ca nu stiu ce ca nu stiu cum.. ma rog. Inca astept proforma lor sa vedem la ce preturi se ridica. Ati m ai avut probleme de genul? Sa fie C.E.M. ul sau TRM ul? Zilele astea a mai aparut si mesajul ca am portbagajul deschis. Incep sa cred ca este C.E.M. ul. Am vazut ca unul nou este cam 800 de euro. Alte solutii mai ieftine aveti? Sau alte idei despre ce sa mai verific?
-
Salutare prieteni. Am dat peste un set de pistoane Venolia noi noute cu 10 milioane lei vechi. Pomana curarata. Problema e ca pistoanele au 81.6 mm iar blocul are 81mm si nu as vrea sa alezez blocul. Am zis sa postez aici poate ati auzit de cineva care a facut treaba asta.
-
Salut, La xc90 cedarea curelei de accesorii poate trage si cureaua de distributie dupa ea, si axele cu came, valvele, poate si pistoanele pot avea de suferit care se repara cu facturi mari sau inlocuirea motorului.la V50 nu stiu daca e la fel dar cel putin asa cred. Sfatul meu este sa inlocuiesti kitul de distributie si cureaua de accesorii cu intinzator si ce mai e pe original, (circa 1000 lei la XC) si tin 100k km,adica nu mai ai treaba cu ele. Experienta mea cu Contitech (made in RO) nu e una buna, a scartait din prima zi pana in ultima, adica a doua zi cand am scos-o , am pus-o inapoi pe aia veche tot Contitech(made in DE) si am uitat de ea, ce-i drept la o alta masina, nu la Volvo. si bineinteles la achizitia masinii schimba toate fluidele si filtrele, nu te increde in fostul proprietar chiar daca scrie pe carte sau daca il cunosti, bani sunt la fel de importanti pentru el ca si pentru tine. Toate cele bune.
-
Intalnirea Nationala Brasov 16 feb 2019
maverick replied to djionut's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Foarte frumos bravo! Era bine daca puneati un topic si aici pe club- poate ne strangeam mai multi daca stiam. -
Foarte frumos bravo. O mentiune totusi: ce ai tu nu sunt DRL - sunt pozitii. De la versiunea ulterioara // facelift alei tale acele LED-uri orizontale sunt DRL. Sa nu ai discutii cu politia.
-
Din ce ma vazut pe forum , si nu numai , la volvo transmisia automata creeaza in mod frecvent probleme,eu vorbesc de problemele actuale cu care se confrunta posesorii de volvo, ai uitat sa adaugi costurile de intretinere pe care le are cutia automata , faptul ca transmisia automata are un consum mai mare de combustibil la performante mai mici, pretul de achizitie care este mai mare ,ca + nu vad decat comoditatea . Una este sa fabulezi, alta este sa vezi lucrurile exact asa cum sunt in realitate.( Pe vremea lui Ceausescu productia autohtona se baza pe transmisia manuala, probabil ai auzit si tu cum era atunci dar nu ai trait acele vremuri )
-
Va salut, știe cineva unde as putea găsi aceste 2 mufe negre, fiecare a câte 16 pini ? Sau o schema electrica a acestor 2 mufe ? Se afla în partea stanga a amplificatorului.... Mulțumesc anticipat
-
Descarcare baterie S40 fara consumator ascuns
volvo 244 replied to costinell_mc's topic in VOLVO S40/V50 (2004- )
Cam da Dar izoleaza firul -
Salut Este cineva care poate sa faca diagnoza pentru Volvo in Craiova? Multumesc
-
Tentativa de aducere la starea anterioara incidentului cu Loganul s-a sfarsit, gasind exteriorul la un nivel... de show. Deocamdata masina este oglinda si arata mai bine decat a aratat vreodata. S-au efectuat, in mare, urmatoarele: corectie lac integrala; aplicare sealant Gtechniq Crystal Serum Ultra; aplicare EXO v4; 'tratamente' chedere; hidrofob pe vitralii; curatare/aplicare dresssinguri compartiment motor; folie pe faruri/DRL (schimbate dupa intalnirea cu Loganul). O poza face cat o mie de cuvinte.
-
O logica imparabila... Sansa de a trebui 'reparata' o cutie cu 5000 lei sau certitudinea ca trebuie schimbat un kit de ambreiaj care costa un pic mai mult. 2o19 si inca am ramas la dogme de pe vremea lu' Ceausescu.
-
Descarcare baterie S40 fara consumator ascuns
costinell_mc replied to costinell_mc's topic in VOLVO S40/V50 (2004- )
deci sa incerc sa scot firul de la alternator si sa o las peste noapte cu bateria conectata si apoi sa vad daca porneste dimineata cind cuplez la loc alternatorul? multumesc -
Descarcare baterie S40 fara consumator ascuns
volvo 244 replied to costinell_mc's topic in VOLVO S40/V50 (2004- )
De la alternator ala cu cap de 13 - Last week
-
Intalnirea Nationala Brasov 16 feb 2019
MMMihai replied to djionut's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Felicitari pentru organizare si participare! Data viitoare daca alegeti o data mai putin aglomerata ne alaturam si unii dintre noi din Bucuresti. - Load more activity