CorneliuR

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About CorneliuR

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Locatie Buzau
  • Auto V50 2.0d
  • Fabricatie 2010
  • Auto 2 V40
  • Fabricatie 2 24

Recent Profile Visitors

658 profile views
  1. Vida Dice

    Salut Bogdan.O idee, un sfat?Am atasat si doua poze.In prima se vede ECM pe fond negru, si ar trebui sa fie verde, iar in a doua poza pe Network nu afiseaza nimic la ECM.Multumesc.
  2. Vida Dice

    Am un Volvo V50 2.0d/2010.Am pus-o pe tester Vida Dice si nu ,,vede'' ECM-ul, unde din cate stiu sunt toti parametrii motorului.Care ar putea fi cauza?Motorul merge destul de bine, mai putin pornirea la rece (sub 0 grade C), cand sunt necesare mai multe incercari.La cald porneste foarte repede.Am vrut sa vad parametrii motorului pentru a vedea de ce porneste greu la rece, insa testerul nu afiseaza nimic la ECM.Ma puteti ajuta cu un sfat?Multumesc.
  3. Vida Dice

    Am un Volvo V50 2.0d/2010.Am pus-o pe tester Vida Dice si nu ,,vede'' ECM-ul, unde din cate stiu sunt toti parametrii motorului.Care ar putea fi cauza?Motorul merge destul de bine, mai putin pornirea la rece (sub 0 grade C), cand sunt necesare mai multe incercari.La cald porneste foarte repede.Am vrut sa vad parametrii motorului pentru a vedea de ce porneste greu la rece, insa testerul nu afiseaza nimic la ECM.Ma puteti ajuta cu un sfat?Multumesc.
  4. V50 2.0d, 100KW, 135CP, probleme clima

    Ambreiajul l-am verificat si nu patineaza si nu decupleaza daca maresc/micsorez turatia motorului. Am fost si la alt service si din pacate pentru mine, tot compresorul este de vina.Pana in 2000 rpm presiunile sunt bune respectiv LP = 2,2 bari si HP = 16 bari.La 3000 rpm LP creste si HP scade ceea ce nu este normal, ar trebui sa ramana constante.Concluzia, compresorul este uzat si nu mai asigura presiunile necesare. Multumesc inca o data TitiB.Toate cele bune.
  5. V50 2.0d, 100KW, 135CP, probleme clima

    Multumesc pentru raspuns.Compresorul ramane cuplat permanent indiferent de turatie (setarea fiind pe automat).Daca dau pe manual decupleaza, iar pe automat cupleaza din nou. Specialistul mi-a spus ca presiunea compresorului creste (nu mi-a spus daca cea joasa sau cea inalta) odata cu cresterea turatiei motorului si ca normal ar trebui sa ramana constanta.Concluzia lui, compresor defect.Nu stiu cata dreptate are si nu as investi in alt compresor si dupa aceea sa am aceeasi problema, mai ales ca putea sa-mi spuna de prima data (cand mi-a spus ca are numai jumatate din freon) ca este compresorul defect.Deasemenea nu stiu cata dreptate are, cand spune ca presiunea compresorului creste, in opinia mea daca ar fi defect, presiunea ar trebui sa scada, avand in vedere uzura lui.
  6. Scuze, dar de cate ori am dat pe ,,Trimite topic" mi-a dat eroare.Rog adm sa stearga dublurile.Multumesc.
  7. Scuze, dar de cate ori am dat pe ,,Trimite topic" mi-a dat eroare.Rog adm sa stearga dublurile.Multumesc.
  8. Scuze, dar de cate ori am dat pe ,,Trimite topic" mi-a dat eroare.Rog adm sa stearga dublurile.Multumesc.
  9. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).
  10. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).
  11. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).
  12. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).
  13. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).
  14. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).
  15. In urma cu 2 saptamani am observat ca nu mai merge clima.Am oprit motorul si dupa repornire clima a functionat normal.Si totusi ceva era in neregula si am inceput testarile.Clima mergea normal, pana la depasirea turatiei motorului de 2800rpm, daca faceam o depasire si turatia motorului ajungea in jurul acestei valori, aerul rece din interior se oprea.Pe loc, la turatia de ralanty aerul functioneaza normal, tot pe loc am crescut turatia la 2800 rpm si dupa aprox. 1 min. aerul rece se opreste (ventilatorul din habitaclu merge la turatia maxima).Am verificat daca compresorul se roteste (se roteste permanent indiferent de turatie), am verificat daca ventilatorul motorului (din fata) se invarte cand pornesc clima, rezultatul se invarte.Acum aerul functioneaza numai la ralanty.Am fost la un service specializat in AC si mi-a spus ca are numai jumatate din R134a( freon), a golit instalatia, a vidat-o si a reincarcat-o cu freon si bineinteles ulei.A verificat-o si nu are scapari.Aer rece in masina tot nu am.A mai intalnit cineva aceasta anomalie?Multumesc.PS.Am incercat cu setari in bord dar degeaba (low).