• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Alexii

Membru
  • Content count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Alexii

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Iasi
  • Auto Volvo xc90
  • Fabricatie 2005
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

726 profile views
  1. Probleme transmisie la cald

    Salut.....a mai întâlnit cineva probleme de genul acesta la transmisia automată la xc90 d5 2005..... in descrierea de mai sus am încercat să explic cad se poate de bine problema dar nu stiu daca am reusit.... Volvo xc90 2.4 d5 2005: am reusit sa fac un drum mai lung si sa vad altfel problema. Cand incep sa o folosesc merge foarte bine dar cand se încălzește dupa 15 20 minute de mers apare șoc atunci când te pui în miscare(plecare la semafor sau de pe loc de la 0) ,dar in mers totul e ca la început fara nici o problema șoc sau zgomot. Am observat ca atunci cand apare șocul dacă o dau pe manual la plecare de pe loc se duce in 2 având o zmuncituri puternică  apoi revine in 1 cu un șoc mai mic si cand se pune in miscare se simte ca atunci cand se dezlipesc sabotii de pe tambur dupa ce a stat masina mai mult timp pe dreapta.    Sper ca acum  sa fie un pic mai bine explicat problema cutiei....dalutaei si o zi bună sa aveti.  
  2. Probleme transmisie la cald

    Salut, o lună și un pic dețin un al doilea volvo xc90 d5 2005.Cand am cumparat masina aveam in bord eroare(transmission service required),Dar in schimb cand o probasem masina mergea ok având si eroare la ABS plus nu funcționa AWD. Primul pas a fost de am schimbat uleiul in cutie apoi inelul de ABS dupa care am schimbat si Bucsa unghiular, pe lângă toate acestea schimbat si fluierul la grupul față,lichid caseta direcție si lichid frâna. Masina având trapa am avut probleme si cu apa innountrul fiind blocate de mizerie scurgerea din stâlpii din față(In fata pasager plus sofer cam 5L apa). Am rezolvat toate cele de sus apa nu mai este instalația de scurgere e ok AWD  lucreaza erorile in borf nu mai sunt dar am observat o altă problemă la transmisie. Cand pornesc masina si merg cam 20 minute totul lucreaza foarte bine schimba usor fără zmuncituri sau alte întârzieri sau fluctuatii,dupa vreo 20 minute sau 10 in aglomerație cam dupa ce se încălzește uleiul in cutie credca totul se schimba. Incepe sa schimbe viteza cu foarte puțin șoc și de fiecare data cand ma opresc la dau in N apoi in D se simte ca si cum ar fi infranat apoi cand intra in viteza are un șoc ca si cum a fost blocat si si-a dat drumul in forta. Stând pe loc am schimbat din D R observând că nu am același șoc ci doar din R in D. Cand franez de tot apoi ma pun in miscare la fel am același șoc, in mers la schimbare parca întârzie dar cand accelerez mai in forta se schimba bine dar cu șoc. Cam acestea sunt simptomele problemei mele si sper sa ma fi facut cat de cat inteles.   As vrea sa mai precizez ca atunci cand am schimbat Bucsa unghiular a intrat foarte foarte usor (împins cu mana) grupul față pe Bucsa....ma gândeam sa nu fie din cauza grupului.... Dacă mai observ ceva si nu am scris aici voi completa mai jos. Va salut si sa aveti drumuri bune.
  3. Schimbat Bucsa unghiular

    Salut....am reusit sa schimb Bucsa si acum totul e ok (4×4)lucreaza.. Drumuri bune si toate cele bune.  
  4. Salut, dupa cum am spus într-un topic mai vechi ca la volvo xc90 D5 pe care il dețin nu merge AWD  astăzi m-am apucat de el sa ii schimb Bucsa unghiular.Am făcut comanda de piesa si imi va ajunge maine. Manoperă de de facut ă fost destul de ok dat voi vedea cand trebuie sa le pun inapoi.   După ce am dat jos planetara am observat ca are o culoare nu prea normală,partea care este in transfer box inclusiv interiorul transfer box-ului... As vrea sa stiu daca ar fi o problema aceasta culoare sau e normal de la uzura câmpurilor.?
  5. ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED

    Salut... Am revenit cu rezolvarea problemei descrise mai sus (ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED).Dupa cum am descris mai sus găsind senzorul ABS ros am comandat acel inel dintat de pe planetară l-am schimbat (a durat cam 1 ora jumatate) si in maxim 10 metri de rulare a dispărut erorile din bord inclusiv martorul ABS  sa inchis...  sper ca acest tipic sa fie in ajutorul si altor persoane cu acest gen de problema. Salutări si drumuri bune sa aveti.
  6. ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED

    Salut.....daca ar fi o problema de la senzor ar trebui să îmi dea eroare la diagnoza?   Am avut acum 3 saptamani in urma mesaj in bord gearbox service  required, am schimbat uleiul in cutie apoi am sters eroare si nu mi-a mai apărut dar nici alta eroare pe cutie sau vreun senzor ceva,numai cel de ABS si am mai observat câteodată la plecarea de pe loc după ce bag in D cam în  2 secunde se cuplează dar cu o zmuncitura destul de deranjanta(Dar nu de fiecare data).                                             Am un grup fata la care i-am schimbat rulmentii si sper sa se potrivească cu cel de pe masina.....     
  7. ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED

    Salut,am scos senzorul de ABS  si am observat ca este un pic ros. Am comandat unul nou l-am schimbat cu cel vechi am sters eroare si dupa vreo 3 km de rulat fara eroare sau ABS   aprins am avut neplăcere de a-mi apărea din nou aceleasi erori. M-am dus repede acasa am pus diagnoza si a aparut același mesaj"semnal defectuos la ABS stanga fata". Am suspendat masina fata dat roata jos verificat senzorul si cand colo la fel ca cel vechi ros,dar mai putin cu semn de rugină de la inelul cel cîntat de pe planetară. Acum rămâne de schimbat si acel inel,dar nu stiu daca trebuie comandat alt senzor ABS.   Cei care au mai întâmpinat această problemă sau eroare la ABS imi poate spune daca tractiunea spate este afectată negativ si dupa rezolvarea problemei cu ABS-ULUI s-ar rezolva si problema cu tractiunea spate?  Salutări si o zi buna.
  8. ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED

    Oare din cauza abs-ului posibil sa nu funcționeze reacțiunea spate?
  9. Buna seara....am cautat pe forum cu gândul de a găsi ceva rezolvări sau comentarii la această eroare,dar nu am gasit si am deschis acest topic.    Este vorba de un volvo xc90 D5 163 2004. Nu se simte ca ar merge reacțiunea spate. Cand am accelerat mai forțat roțile fata au început să patineze după care mi-a apărut mesajul ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED sa aprins martorul abs, după care MESAJUL BRAKE ASSIST SERVICE REQUIRED. Am mai mers vreo 3 km am  oprit masina ca ajunsesem acasă am pus inapoi contactul si apăruse mesajul  ANTI-SKID temporarly off. După cele întâmplate am oprit masina din folosință cu gândul de a rezolva această problemă dar inca nu am reusit. Am pus diagnoza pe masina si au iesit ceva erori pe ABS( voi atașa poze cu erorile). Sper ca aici pe forum sa reusesc sa imi fac o idee cum as putea rezolva fara a ajunge la dealer. O săptămână usoara si drumuri bune.
  10. Senzor impact frontal

    Salut...multumesc pentru informații,cred ca am rezolvat problema.Am curatat senzoul de sub far din ambele parti stanga dreapta apoi am pus testerul si am sters eroarea si din cate se vede momentan nu ă reapărut ....O zi buna sa aveti.
  11. Senzor impact frontal

    Îmi cer scuze nu am lăsat detaliile masinii......volvo xc90 D5 2005 163hp  
  12. Senzor impact frontal

    Buna Seara....dupa o luna jumătate de nefolosire a masinii,când am porniți si am mers cam 2km mi-a apărut mesaj cu problema la airbag.Am pus repede testerul si mi-a dat eroare la senzorul de impact dreapta frontal.Rog pe cei care au mai intalnit această problemă sa imi spuna si mie unde as putea gasi acest senzor si daca ar fi usor de schimbat si in siguranta de mine personal.
  13. Pompă servodirectie xc90

    Am schimbat lichidul de servodirectie,am pus pe original acum 8k km în urma.Problema cu sunetul și tot ce se în tâmplă acum e dinainte de a schimba uleiul și nu s-a schimbat cu nimca.Tocmai din această cauză am pus accent pe pompă și de acolo vine și sunetul ca un scurtcircuit.As vrea sa stiu daca e ok pompa de 110 bari sau trebuie să pun de 120 bari,dacă imi va creea probleme la caseta sau sistemul de direcție în sine.Multumesc mult o zi bună.
  14. Pompă servodirectie xc90

    Dar zgomotul gen scurtcircuit vine de la pompă și cand virez se aude  se aude fasaind tot din pompă.. .  
  15. Salut, am un zgomot la pompa de servodirectie după ce pornesc motorul timp de vreo 10 secunde  la xc90 2005 163cp,(zgomot gen scurtcircuit),si la viraje spre stanga se vireaza mai usor decat spre dreapta.Am găsit o pompă din dezmembrare  cu garantie 2 luni ,dar as vrea sa stiu daca au caracteristicile diferite ar fi o problemă la funcționare. Voi atașa pozele și rog pe cei care au experienta si cunostinte sa ma ajute cu un sfat.....prima este cea de pe masina iar a doua ce din dezmembrare.