• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Radian

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Radian

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Iasi
  • Auto S 80
  • Fabricatie 2004
  • Fabricatie2
  1. Inca o problema de abs

    Problema rezolvata...  Masina a fost la un electronist, mi-a spus ca a gasit doua fire in scurt din cauza asta nu se mai conecta pe ecm si tcm. am luat de la un prieten cu imprumut 4 module de abs, in speranta ca se potriveste vreo unul si succes unul s-a potrivit. nu functioneaza chiar 100%. Am in bord un mesaj ANTISKID SERVICE REQUIRED, din cauza lui nu fuctioneaza controlul tractiunii, si daca apas butonul DSTC nu se intampla nimic. ca si eroare a dat bcm0076. Per total sunt foarte multumit restul functiilor functioneaza normal
  2. Inca o problema de abs

    Salut am revenit cu vesti. Am incercat mutarea eprom-urilor fara succes, ba mai grav acum nu ma mai pot conecta la ecm bcm si tcm (panica totala). Ma pot conecta pe cem unde am urmatoarea eroare: E000 (CAN and ECU communication failure) intermittent, si am vazut ca in bord nu imi apare de loc becul de ulei,  este stins cu toate ca contactul era pus dar motorul oprit. Am verificat sigurantele din bord si din compartimentul motor si erau ok. Tensiunea in baterie de 12.20 v. Sunt in impas daca are cineva vreo idee va rog sa le exprimati.Acesta este modulul din dezmembrari.   Am incercuit cu rosu eprom-ul.
  3. Buna seara. Vehiculul in cauza este un volvo s80 din 2004 2.4i 125 kw cu DSTC si cutie automata Problema a inceput intermitent, odata la cateva zile apoi zilnic si ulterior non stop. Mesajul "brake failure stop safely" fara abs, cruise control, controlul tractiunii si distanta parcursa. Dupa o incercare de reparatie intr-un service in Bucuresti (care a esuat) nici macar diagnoza nu se mai conecta la bcm. Asta e am zis ca o sa cumpar alta din dezmembrari. Ghinionul a facut ca prima sa fie defecta. Am mers asa cu masina vreo 3 luni nu i-am mai dat importanta erorii. Cu cateva zile in urma am simtit ca o "lovitura" in masina si cutia de viteze a inceput sa schimbe treptele de viteza foarte violent, inclusiv de pe liber in drive sau reverse. Am oprit motorul am asteptat vreo 10 min,  am pornit totul ok timp de vreo 3km, dupa care a revenit problema ce schimbatul vitezelor. Am incercat din nou a doua zi si la fel, initial totul ok dupa vreo 4-5 km iar probleme cu schimbatul vitezelor., si uitasem sa mentionez ca atunci cand se intampla asta bordul se stinge complet cu toate ca motorul functioneaza iar daca era sa opresc la semafor pleca foarte greu de pe loc. Curios ce se intampla cu transmisia am pus diagnoza, nici o eroare dar ciudat era ca verificam niste parametri in timp real, ma interesa temperatura uleiului care era ok vreo 40 de grade dar in schimb am gasit ceva de genu "vehicle speed 160km/h" cu toate ca eram oprit. Dupa multe investigatii am invatat ca pe masina mea nu pot sa pun un bcm din dezmembrari fiind el si functional ca nu il va recunoaste masina. Cu bcm-ul defect imi aveam pe ecm A02F si 940C ca si erori. Am mai luat un bcm din dezmembrari care aparent functiona, l-am inlocuit si minune au disparut erorile din bord. Becul de ABS si cel cu semnul exclamarii sau stins, totul parea ca functioneaza doar ca acum aveam un mesaj ANTI-SKID SERVICE REQUIRED. Am conectat diagnoza, pe ecm nici o eroare. Am putut sa ma conectez pe bcm de data asta si am gasit urmatoarele erori: -0076 (la asta ma asteptam) Module configuration failure  -0090 Lateral accelerometer signal fault -0115 Comunication CAN bus -0148 Module configuration failure  Apoi am intrat si pe tcm sa vad ce se mai intamplasi pe acolo, temperatura ulei ok, "vehicle speed 0km/h" deci totul pare in ordine. Toate aceste verificari le-am facut cu motorul pornit, dupa ce am strans diagnoza si am mai pierdut un pic timpul vreo 25 de min in total vroiam sa ies la un test cu ea cand din nou tot bordul sa stins, Am oprit imediat motorul de frica sa nu se strice ceva mai mult.  Dupa cateva forumuri citite si cateva clipuri pe youtube am vazut ca daca as muta eprom-ul din modulul original in cel din dezmembrari totul ar functiona normal, am un prieten lucreaza la o firma (ei construies module pentru diverse intrebuinatari si au tot ce le trebuie sa lipeasca si dezlipeasca chip-uri) doar ca eu trebuie sa ii arat exact ce sa mute, ei nu se pricep la auto sau e mai simplu sa fiu eu vinovat daca nu o sa mearga. As vrea sa-mi spune-ti mai exact pe un modul 8671224 care ar fi epromul ca sa nu dezlipim altceva.(Eu am o banuiala dar inca o parere nu strica) Daca a mai incercat cineva metoda asta si a functionat da-ti de veste.  Oare problema cu schimbatul vitezelor este din cauza bcm-ului? Multumesc