• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Cujacha

Membru
  • Content count

    140
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About Cujacha

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Tamworth, England
  • Auto Volvo s40 2.0D
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

972 profile views
  1. Multumesc. Chestia e ca am miscat de el din greseala in timp ce masina era pe liber, fara baterie. Apoi, pentru ca nu stiam in ce pozitie a fost dintre cele 3, am miscat cu mana de el, am apasat pe ax, l-am studiat, l-am fotografiat (credeti-ma, am facut o descoperire - habar n-aveam ce e, nu-l vazusem pana atunci, cu toate ca e usor vizibil si am deschis capota de zeci de ori...). In cele din urma, masina fiind tot oprita si cu maneta de viteze pe liber, am pus acel selector cu mana in pozitia de mijloc, considerand ca ar fi cel mai logic.  In cele din urma am pornit masina, si am plecat. Intra in viteze, insa intra destul de greu, adica nu intr-o maniera finuta, simti un pic de ingreunare. Dar cred ca asa era si inainte.  O intrebare: uneori nu imi intra in marsarier sau prima viteza. Sa aiba oare legatura cu acel selector? Sau e de la timonerie?
  2. Multumesc. Eu nu cotrazic asta. Ba chiar ma bucur pt ce ea ce ziceti, ca ma apucase paranoia si credeam ca le-a schimbat cineva la un moment dat. Inseamna ca asa a fost din fabrica, dar cu jante de 17. Iar asta nu se potriveste cand caut franele pentru fata, pt ca nu am jante de 16. Dar acum stiu ce sa caut.  Si pe langa jantele de 17 mai are si bara aceea dintre telescoapele fata in compartimentul motor.  Ma intreb totusi de ce au folosit configuratia asta. Dar in fine. Multumesc inca o data.
  3. Multumesc. Acum sunt si mai in ceata. Se plimba pe orizontala, in semicerc, pe 3 pozitii. Cand am vrut sa desfac electromotorul, am atins acel selector din greseala si acum nu mai stiu pe ce pozitie era. L-am pus manual pe pozitia din mijloc, nici spre parbriz, nici spre botul masinii.  Am pus noul electromotor. Cand o sa pornesc masina, risc sa am daune la cutie din cauza ca am miscat de piesa aia, sau....? Inteleg ce e, dar e normal sa poata fi miscat asa usor cu mana? Cum pot sti care e pozitia corecta?
  4. Multumesc Bogdan. Acum sunt mai linistit. Mai vazusem undeva, cautand electromotorul, ca era specificat ca masinile facute pentru UK au alta configuratie. Acum, ceea ce este ciudat, pentru mine, e faptul ca jantele pe care le am pe masina, de 17 inch, sunt conform cu cartea masinii. In carte mai apar unele de 18 inch. Si pe orice site unde caut placutele si discurile de frana pentru masina mea, pentru janta de 17 inch gasesc doar de 320, nu de 300. Si asa am luat plasa cumparand placute si discuri gresite. Probleme n-am avut cu frana, ce-i drept, insa m-a facut curios chestiunea asta. De ce oare ar recurge la o astfel de modificare. Oricum, multumesc inca o data.
  5. Va rog mult sa ma ajutati cu identificarea unei piese. Cand m-am opintit sa desfac un surub de la electromotor am atins o piesa care s-a miscat. Este situata sub carcasa filtrului de aer, intre motor si  carcasa filtrului de aer. E o piesa prinsa intr-un ax. Daca apesi pe ea are o miscare verticala pe axul acela. Totodata are o miscare pe orizontala impartita in trei pozitii. Adica simpti ca la maneta de viteza cand se schimba pozitia. Se misca in semicerc pe axul acela, cam de la ora 12 la ora 3. Nestiind cum a fost, am lasat-o in pozitia de la mijloc. Daca o misti se duce o pozitie spre habitaclu, sau o pozitie spre radiatorul masinii. Am atasat o imagine. Aveti idee ce este si ce rol are? Nu stiu in ce pozitie a fost, si sper ca nu e ceva grav.
  6. Pana la urma am gasit un magazin fizic aproape de mine si o sa iau electromotorul de acolo. E un Delco Remy ca cel pe care l-am avut pe masina. Chestia e ca am pierdut ore bune pe net pentru a fi sigur ca iau ceva care se potriveste la masina. Asa am gasit link-ul acesta http://www.vehiclepartsdatabase.com/vehicles/allprivateroadvehicles/volvo/s40iisaloon/20d/d4204t/21410/startermotors si documentul acesta (de la LUCAS). Cred ca in pdf.-ul pe care l-am atasat gasesti codul de electromotor pentru fiecare masina (sau macar pe aproape).  Poate mai e de ajutor cuiva. In cazul in care exista deja pe forum, scuze pentru spam.   Starter-Catalogue (Electromotor).pdf
  7. Dupa ce am dat jos electromotorul, am vrut sa las masina jos de pe capre. Dupa ce am lasat-o pe roti am observat ca masina ramane ridicata si intre aripa si roata este un spatiu foarte mare. Masina e in frana de mana si pe o panta de vreo 10 grade, cu spatele masinii la vale. E normal sa stea asa ridicata de bot? Sau e o anomalie? Am schimbat acum 2 saptamani arcurile si telescoapele fata.  Ca sa nu stea asa pana imi vine electromotorul, am ridicat-o pe capre doar cat sa stea cu rotile doar putin in contact cu pamantul. Sper ca n-am facut rau.
  8. Am fost plecat. Sigur. VIN: YV1MS754172298974 Engine number: 27723 Multumesc foarte mult. M-ar ajuta enorm. Sunt numerele acelea de vreo 8 cifre (majoritatea incep cu 3) care apar la fiecare piesa ca sa verifici daca e exact pentru masina ta, insa eu nu stiu care numar e al masinii mele. Multumesc inca o data.
  9. Pana la urma am gasit electromotorul, am batut in el, a pornit masina, asa ca.... l-am dat jos de pe masina. Insa nu am gasit decat o eticheta pe jumatate dezlipita pe care scrie un cod: DRS 3969. Din ce am gasit, ar fi de la Delco Remy. Cand caut pe internet gasesc niste coduri gen: 30667494 despre care scrie ca e compatibil cu piesa respectiva. Insa nu stiu care e codul masinii mele. Motorul meu e un 2.0 d din 2007 (136 cp). Exista undeva o lista cu aceste coduri? Ce marci de electromotor ar fi mai de incredere? Trebuie sa-l comand cat mai curand, ca stau cu masina in loc, si am mare nevoie de ea. Ma poate ajuta cineva cu codul pentru masina mea?
  10. In cazul meu nu cred ca e vorba de o greseala din partea vanzatorului, pentru ca indiferent ce site web de piese auto folosesc, daca pun numarul masinii, mi se dau aceleasi discuri si placute pentru janta de 17 inch, anume 320 mm pentru disc. Prin urmare, si etrierul de pe masina ar trebui sa fie potrivit pentru dimensiunea asta. Insa, la masina mea am gasit etrier de 300.  Ma gandesc mai degraba ca, probabil, a fost facuta vreodata o schimbare in vreun service. Ar fi posibil asta?  Cu toate acestea n-am avut probleme cu frana. Acum, nici nu am vreun alt termen de comparatie, pentru ca nu am condus un Volvo la fel cu al meu, cu frane cu disc de 320 mm. 
  11. Am fost putin plecat. De mare ajutor. Multumesc pentru raspunsuri. Vroiam sa verifica oricum filtrul de aer, si pentru ca oricum o tin parcata din cauza electromotorului, o sa ma uit si dupa sonda aia. Ar fi super sa o pot schimba eu. Sper sa fie si la 2.0 la fel ca la 1.6. Daca nu, o mai caut. O voi gasi eu. Multumesc inca o data. 
  12. Emy, multumesc frumos. E de ajutor. Insa mi-ar fi de si mai mare ajutor daca mi-ai spune unde se situeaza in masina acel Switch. Cat te-a costat? Ai putut sa-l schimbi tu?
  13. In ce priveste cheia, aceasta e din plastic, n-are pic de metal la exterior. Asta pentru ca ziceai sa o misc in sus sau jos. O sa incerc totusi maine.
  14. Dupa mai bine de un an revin cu alte probleme in ce priveste masina mea. 1. Pana acum mi-am schimbat singur placutele si discurile de frana pe spate (ATE toate, multumita voua ca mi-ati clarificat ce trebuie sa cumpar). Tinand cont ca n-au fost probleme dupa, inseamna ca mi-a reusit. Am vrut sambata aceasta sa schimb discurile si placutele pe fata si, stupoare, nu se potrivea ce am cumparat cu ce aveam deja pe masina: pe etrier scria 300. Masor discul si avea 300 mm. Iar ceea ce am cumparat eu avea 320 mm. Iar placutele noi erau mai mari decat discurile de pe masina, deci potrivite cu ce am cumparat. (Placutele (Volvo OEM) le-am cumparat acum doi ani cand am fost in Romania, ca sa fiu pregatit de orice, iar discurile (JP Group) le-am cumparat acum o saptamana de pe AutoDoc. Pe orice site pe care pun nr masinii mele, pentru ca am jante de 17 inch, imi ofera discuri de 320 mm si placutele pe masura. Iar discurile de 300 mm sunt oferite pentru jatele de 16 inch. Nu ma pot gandi ca masina mea a suferit modificari la roti in trecut pentru ca si in cartea masinii apar fie jate de 17, fie jante de 18. Prin urmare, cum e posibil sa gasesc acolo etrieri pentru discuri de 300 de mm? E posibil sa fie asa din fabricatie, sau e posibil sa fi fost facuta vreo modificare in service? Care ar fi rostul?  Ati mai auzit de vreo situatie la fel pana acum?  Masina mea a fost fabricata in Belgia si comercializata in UK. Acum trebuie sa incerca sa vand setul de discuri si placute, pentru ca n-am cum sa mai trimit placutele inapoi (le-am luat acum 2 ani), iar discurile au venit din Germania (probabil).   2. O alta problema e legata de mersul inapoi si iluminare pentru aceasta manevra. Pur si simpllu nu mi se aprind becurile pentru mersul inapoi. Am verificat siguranta, chiar am schimbat-o, am verificata becurile si pareau bune, dar le-am schimbat si pe alea, insa nimic. Aveti idee care ar fi cauza? Multumesc anticipat.
  15. Daca ar fi, e greu de schimbat electromotorul, de demontat si montat altul la loc? Nu reusesc sa-mi dau seama unde este situat ca sa bat un pic in el. Macar asa as sti ca asta e cauza. Are cineva idee unde este situat?