• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Cujacha

Membru
  • Content count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About Cujacha

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Tamworth, England
  • Auto Volvo s40 2.0D
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

1,209 profile views
  1. Apa in masina

    Salutare. Stiu ca topicul e vechi, dar zilele astea am descoperit ca un furtul de scurgere de la trapa era infundat; mai exact partea care coboara de la baza montantului A si se duce pe sub stergatoare (unde...., nu stiu.). Dar am totusi o dilema: exista scurgere si in partea din spate a trapei, sau doar cele doua din colturile din fata? Am incercat sa ma uit cu o lanterna dar nu vad nimic. Am desfacut si capitonajul montantului C, dar nu vad nici un furtun. Intreb pentru ca uneori am apa in spatele scaunului soferului (masina cu volan pe dreapta), iar alteori in fata, la sofer. Probabil depinde cum sta masina inclinata. Va rog, ma poate ajuta cineva cu un raspuns legat de existenta sau nu a scurgerilor ptr apa de la trapa, la Volvo S40 (2007)? Multumesc anticipat!
  2. problema deschidere portbagaj

    Salutare. Si eu va multumesc pentru informatiile pe care le-ati impartasit. Chestiunea e ca eu sunt, totusi, un pic nelamurit. Nimeni nu a vorbit de culoarea firelor. La mine, toate sunt negre. DIn vreo 6 (nu mai stiu daca atatea sunt exact) mai am doar 2 intregi. Am desfacut portbagajul manual, insa nu stiu cum sa leg firele intre ele pentru ca au aceeasi culoare. Toate firele sunt "+" ? Sunt cate doua fire pentru fiecare lucru: bec interior, becuri numar si incuietoare? N-am nici cea mai mica idee cum sa le potrivesc. Am facut rost de un letcon, dar mi-e teama sa nu fac vreun scurt la masina. Nu sunt electrician, in schimb sunt doar nevoit sa o rezolv cat mai repede, iar asta (pt mine) inseamna sa-mi bag eu nasul. A mai avut cineva tot asa multe fire rupte? Cum a aflat care cum sunt? Multumesc.
  3. Oameni buni, chiar vreau sa ma uit la un film in masina. Aveti idee daca acumulatorul meu de 85 amperi ma tine un film si apoi sa porneasca si masina? Multumesc.
  4. Salutare, sunt 7 ani de la ultimul mesajscris aici,dar abia acum am vazut topicul asta.  Eu am in usile din fata 3 difuzoare si am si boxa centrala de pe bord. Cand pornesc muzica imi apare pe ecran Premium Sound Dolby II. Eu am fost convins tot timpul ca sistemul vine de la Dynaudio. Daca Premium Sound e diferit de Dynaudio (asa am inteles din comentarii), atunci cine a facut difuzoarele de la PS? Iar amplificatorul este tot Alpine, sau de la alta firma? Multumesc! P.S. Muzica se aude exceptional pentru mine. Prefer sa ascult soundtrack-ui, se aud superb. Dar am mai descoperit ceva - daca pun pe auxiliar un trailer de film de pe Youtube, credeti-ma ca as prefera sa ma uit la un film in masina decat la cinema (as renunta in cazul asta la ecranul urias al salii de cinema). Dar n-o fac pentru ca nu stiu daca acumulatorul masinii ar suporta sa ma uit la un film iar apoi sa reuseasca sa mai porneasca si masina. Ce parere aveti? Bateria mea e de 85 amperi. Ar fi prea frumos sa reziste. POate imi raspunde cineva si la intrebarea asta. Multumesc inca o data.
  5. Multumesc. Da, este logic ce spui.
  6. Multumesc. Chestia e ca am miscat de el din greseala in timp ce masina era pe liber, fara baterie. Apoi, pentru ca nu stiam in ce pozitie a fost dintre cele 3, am miscat cu mana de el, am apasat pe ax, l-am studiat, l-am fotografiat (credeti-ma, am facut o descoperire - habar n-aveam ce e, nu-l vazusem pana atunci, cu toate ca e usor vizibil si am deschis capota de zeci de ori...). In cele din urma, masina fiind tot oprita si cu maneta de viteze pe liber, am pus acel selector cu mana in pozitia de mijloc, considerand ca ar fi cel mai logic.  In cele din urma am pornit masina, si am plecat. Intra in viteze, insa intra destul de greu, adica nu intr-o maniera finuta, simti un pic de ingreunare. Dar cred ca asa era si inainte.  O intrebare: uneori nu imi intra in marsarier sau prima viteza. Sa aiba oare legatura cu acel selector? Sau e de la timonerie?
  7. Multumesc. Eu nu cotrazic asta. Ba chiar ma bucur pt ce ea ce ziceti, ca ma apucase paranoia si credeam ca le-a schimbat cineva la un moment dat. Inseamna ca asa a fost din fabrica, dar cu jante de 17. Iar asta nu se potriveste cand caut franele pentru fata, pt ca nu am jante de 16. Dar acum stiu ce sa caut.  Si pe langa jantele de 17 mai are si bara aceea dintre telescoapele fata in compartimentul motor.  Ma intreb totusi de ce au folosit configuratia asta. Dar in fine. Multumesc inca o data.
  8. Multumesc. Acum sunt si mai in ceata. Se plimba pe orizontala, in semicerc, pe 3 pozitii. Cand am vrut sa desfac electromotorul, am atins acel selector din greseala si acum nu mai stiu pe ce pozitie era. L-am pus manual pe pozitia din mijloc, nici spre parbriz, nici spre botul masinii.  Am pus noul electromotor. Cand o sa pornesc masina, risc sa am daune la cutie din cauza ca am miscat de piesa aia, sau....? Inteleg ce e, dar e normal sa poata fi miscat asa usor cu mana? Cum pot sti care e pozitia corecta?
  9. Multumesc Bogdan. Acum sunt mai linistit. Mai vazusem undeva, cautand electromotorul, ca era specificat ca masinile facute pentru UK au alta configuratie. Acum, ceea ce este ciudat, pentru mine, e faptul ca jantele pe care le am pe masina, de 17 inch, sunt conform cu cartea masinii. In carte mai apar unele de 18 inch. Si pe orice site unde caut placutele si discurile de frana pentru masina mea, pentru janta de 17 inch gasesc doar de 320, nu de 300. Si asa am luat plasa cumparand placute si discuri gresite. Probleme n-am avut cu frana, ce-i drept, insa m-a facut curios chestiunea asta. De ce oare ar recurge la o astfel de modificare. Oricum, multumesc inca o data.
  10. Va rog mult sa ma ajutati cu identificarea unei piese. Cand m-am opintit sa desfac un surub de la electromotor am atins o piesa care s-a miscat. Este situata sub carcasa filtrului de aer, intre motor si  carcasa filtrului de aer. E o piesa prinsa intr-un ax. Daca apesi pe ea are o miscare verticala pe axul acela. Totodata are o miscare pe orizontala impartita in trei pozitii. Adica simpti ca la maneta de viteza cand se schimba pozitia. Se misca in semicerc pe axul acela, cam de la ora 12 la ora 3. Nestiind cum a fost, am lasat-o in pozitia de la mijloc. Daca o misti se duce o pozitie spre habitaclu, sau o pozitie spre radiatorul masinii. Am atasat o imagine. Aveti idee ce este si ce rol are? Nu stiu in ce pozitie a fost, si sper ca nu e ceva grav.
  11. Pana la urma am gasit un magazin fizic aproape de mine si o sa iau electromotorul de acolo. E un Delco Remy ca cel pe care l-am avut pe masina. Chestia e ca am pierdut ore bune pe net pentru a fi sigur ca iau ceva care se potriveste la masina. Asa am gasit link-ul acesta http://www.vehiclepartsdatabase.com/vehicles/allprivateroadvehicles/volvo/s40iisaloon/20d/d4204t/21410/startermotors si documentul acesta (de la LUCAS). Cred ca in pdf.-ul pe care l-am atasat gasesti codul de electromotor pentru fiecare masina (sau macar pe aproape).  Poate mai e de ajutor cuiva. In cazul in care exista deja pe forum, scuze pentru spam.   Starter-Catalogue (Electromotor).pdf
  12. Dupa ce am dat jos electromotorul, am vrut sa las masina jos de pe capre. Dupa ce am lasat-o pe roti am observat ca masina ramane ridicata si intre aripa si roata este un spatiu foarte mare. Masina e in frana de mana si pe o panta de vreo 10 grade, cu spatele masinii la vale. E normal sa stea asa ridicata de bot? Sau e o anomalie? Am schimbat acum 2 saptamani arcurile si telescoapele fata.  Ca sa nu stea asa pana imi vine electromotorul, am ridicat-o pe capre doar cat sa stea cu rotile doar putin in contact cu pamantul. Sper ca n-am facut rau.
  13. Am fost plecat. Sigur. VIN: YV1MS754172298974 Engine number: 27723 Multumesc foarte mult. M-ar ajuta enorm. Sunt numerele acelea de vreo 8 cifre (majoritatea incep cu 3) care apar la fiecare piesa ca sa verifici daca e exact pentru masina ta, insa eu nu stiu care numar e al masinii mele. Multumesc inca o data.
  14. Pana la urma am gasit electromotorul, am batut in el, a pornit masina, asa ca.... l-am dat jos de pe masina. Insa nu am gasit decat o eticheta pe jumatate dezlipita pe care scrie un cod: DRS 3969. Din ce am gasit, ar fi de la Delco Remy. Cand caut pe internet gasesc niste coduri gen: 30667494 despre care scrie ca e compatibil cu piesa respectiva. Insa nu stiu care e codul masinii mele. Motorul meu e un 2.0 d din 2007 (136 cp). Exista undeva o lista cu aceste coduri? Ce marci de electromotor ar fi mai de incredere? Trebuie sa-l comand cat mai curand, ca stau cu masina in loc, si am mare nevoie de ea. Ma poate ajuta cineva cu codul pentru masina mea?
  15. In cazul meu nu cred ca e vorba de o greseala din partea vanzatorului, pentru ca indiferent ce site web de piese auto folosesc, daca pun numarul masinii, mi se dau aceleasi discuri si placute pentru janta de 17 inch, anume 320 mm pentru disc. Prin urmare, si etrierul de pe masina ar trebui sa fie potrivit pentru dimensiunea asta. Insa, la masina mea am gasit etrier de 300.  Ma gandesc mai degraba ca, probabil, a fost facuta vreodata o schimbare in vreun service. Ar fi posibil asta?  Cu toate acestea n-am avut probleme cu frana. Acum, nici nu am vreun alt termen de comparatie, pentru ca nu am condus un Volvo la fel cu al meu, cu frane cu disc de 320 mm.