• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Ovitzik

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Ovitzik

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie arad
  • Auto Volvo S80
  • Fabricatie 2000
  • Auto2 VolvoS40 1,8 16V
  • Fabricatie2 2005

Recent Profile Visitors

296 profile views
  1. caut motor 1.8 pe S40 II

    Am găsit motor QQDA de Ford. 1700 lei. S-a potrivit perfect si functioneaza fara probleme.
  2. caut motor 1.8 pe S40 II

    Buna. Am pățit ceva asemănător la mașina nevestei S40 1,8 16V 125 cp(92 kw) B4184S11.Din 2005 Mi-a făcut biela gaura in bloc. Am cautat la dezmembrari online.Am gasit in Argeș unul dar cere 5000 lei pe el.400-500 € as da pe un motor . Dacă știți cumva 1 motor....  
  3. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Mulțumesc. 
  4. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Am intrat pe DIM, dar nu am gasit posibilitatea de a alege limba. E scrisa pe vreun EPROM?
  5. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Stie cineva dacă pot schimba cu Vida Dice 2014D, din germană în engleză la Volvo S80 2,5 TDI din 2000 si la S40 1.8 16V din 2005?
  6. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Buna dragilor. Dupa multe "sapaturi" am rezolvat problema mea.   Toate aceste erori veneau din calculatorul ABS. Am verificat senzorul si avea putin peste 1 Kohm.Am torsionat cablul sa verific daca nu e interrupt,am curatat mufa cu spray contact.Deci era bun. Sambata un amic si-a aruncat privirea in bord,si cand a vazut becurile de cutie,DSC,ABS,si ! aprins,si --- la kilometraj la T1 imi spune:+ -Informatia de kilometri la T1 si T2 vine de la senzorul ABS stanga fata. -Cand e o problema in calculatorul ABS,calculatorul de cutie blocheaza cutia in treapta a 3-a ca regim de avarie si de aceea iti trepideaza masina pana iei viteza. Acest lucrua s-a adeverit pt ca doar o treapta mai schimba cutia (undeva peste 70-80 km/h) Luni dupamasa mi-am luat inima in dinti si am demontat calculatorul ABS de sub tabloul de sigurante de sub capota. O cheie tubulara torx 4 sau 5 parca. L-am desfacut usor cu cutter-ul si o surubelnita lata, si am constatat ca dansau cativa pini. Randul 1 pinul 1,radul 2 pinii 1 si 2,randul 3 pinul 1.La pinul 1 randul 1 se vede chiar bine si in poza cercul negru unde e rupta lipitura. I-am cositorit pe toti.Toate 3 randurile si cei care merg la mufa la motorasul ABS. Am pus capacul la loc,am etansat cu silicon negru (high temperature) si am montat modulul la loc. Am sters erorile,am dat o tura cu masina,si am scanat din nou. Mi-a ramas doar asta care nu perturba functionarea masinii. O sa o rezolv si asta. De luni e bezna in bord.Nu mai am pom de Craciun Schimba altfel si vitezele,nu ma smaceste la schimbarea vitezelor.Am o satisfactie…………………. Poate va fi util si altora. Toate cele bune.
  7. Relay in passenger compart..pdf
  8. Si CEM. Parerea mea(mai asteapta si alte pareri) verifica permisia de pornire actionand releul CMI21. CEM.pdf
  9. Si pagina de geartronic  Geartronic.pdf
  10. Daca te ajuta ti-am listat pagina de TCM si starter system. Ce cutie automata ai avut?   AW 50-42 TCM.pdf Starter system S80 MK1.pdf
  11. Nu ai incercat sa scoti calculatorul cutiei din soclu? Sa ramana doar cel de motor. La mine cel de motor e Bosch si cel de cutie Temic 24.1.  
  12. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Va multumesc.  O sa desfac cutia de la calculatoare sa scot mufa de la TCM si cea de pe cutia de viteze.  Sa verific continuitatea firelor. In log am vazut ca scrie si de Gearbox input sensor.Deci senzorul de turatie al motorului.  Dar cu scanerul celalalt nu il aveam defect. Doar P0722 (speed output sensor). Am patit de vreo 2 ori,mi-a cazut indicatia de turatie la 0 in mers,si la contorul de km erau in loc de cifre linii ( ---- ). Dupa cateva minute si-a revenit. Am desfăcut TCM ,am verificat la microscop pinii de conexiune pe cablaj,am schimbat 2 condensatori SMD ca erau umflati (la Termocentrala unde lucrez in laborator AMC) 100micro/35V si unul de 100micro/50V. Problema nu a dispărut   
  13. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Cei de la Mercom alias "gemenii" mi-au spus cand m-am programat,ca nu schimba uleiul daca nu e cutia OK .Si mi-au spus cand au schimbat uleiul in cutie ca e OK cutia.Au pus-o pe testerul lor.Ei nu au Vida.Nush ce au.
  14. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Sunt tot Aradean. Nu stiu de ce nu m-am putut loga cu numele Aradean
  15. Protocol Volvo S80 1999 2,5 TDI

    Buna. Am schimbat TCM-ul ,am schimbat speed output sensor...tot imi apare din cand in cand eroarea pe bord. Se aprind 4 becuri.Masina merge ok dar becurile sunt aprinse.Parca schimba la turatie mai ridicata treptele. Atasat logul din Vida. La "gemenii" am fost au schimbat speed output sensor dar nu e ala problema se pare. Posibil sa fie vreun fir interrupt in cablaj si sa sa imi faca problem ala? Ca functionalitate masina are aceleasi simptome cu ambele calculatoare de cutie.   erori tcm.pdf