maharajah

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Good

About maharajah

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2005
  • Fabricatie 2 0
  1. Va salut! Am si eu o draga masina Volvo V50 2.0D care ma fura zilnic de curent cu 2,2 amperi pe ora. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, as aprecia tare mult pentru ca m-am saturat de pus / scos borna pe baterie ca de mere acre. Am citit tot ce se putea citi pe forum legat de subiect. Am stat si am luat fiecare siguranta la mana si am aflat urmatoarele: Cu toate sigurantele de la panoul de la motor scoase am o pierdere de 0,30A Urmatoarele sigurante cresc pierderile cu valorile de mai jos: - siguranta 16 din bloc motor (INFOTAINMENT) - 0,60A - sigurantele 82, 83 din bloc habitaclu (usa sofer stanga si dreapta) 0,30A - siguranta 64 din bloc habitaclu (RTI) 1A Cu toate sigurantele puse am o pierdere de 2,2A. Din cate am citit toata lumea indica spre alternator in probleme de genul asta. Dar atunci cand scot siguranta releului de alternator nu am nici o fluctuatie la aperaj. Sunt din Brasov, l-am sunat si pe Flavius (a zis ca nu se mai ocupa), am sunat si la "parbrize"...nimic. Nu stiu incotro sa o mai iau. Nu ma deranjeaza sa merg in service, nu caut chilipiruri dar pe unde am fost in Brasov nu aveau Vida. Deci orice sfat e binevenit. Va multumesc!
  2. Dupa aprox. un an de folosire a retrofitului revin cu feedback. Plusul e ca sistemul a fost foarte eficient. Nici nu m-am mai deranjat sa pun cartela in telefon. E suficient sa il tin cu wifi-ul deschis si sa isi ia net de la hotspotul telefonului personal. Am mers sute de ore folosind google maps, le-am pus kinderilor youtube, am ascultat muzica prin fm transmiterul din masina etc. Sunt foarte multumit! Marele minus este bateria telefonului. Dupa un an se distruge complet si telefonul intra in loop fara sa mai porneasca. O solutie rapida ar fi schimbatul bateriei, dar e o solutie temporara. O alta problema ar fi sa nu faca poc atunci cand se incinge. Iar iarna nu mai vrea deloc cand se fac -25 grade in masina. Parte din problema am rezolvat-o cu un sitch on-off. Astfel astept sa se incalzeasca/raceasca in masina si apoi il pornesc. O rezolvare clean ar fi sa creez o baterie fake dintr-un circuit. Astfel rezolv si problema uzurii si pe cea a temperaturii. Daca mai am timp si rabdare sa fac circuitul baterie, revin aici cu info.
  3. Enigma fuliei

    Am rezolvat... Nu trebuia schimbata nici o fulie. E pe 5 santuri. Asa e masina, un model mai rar dar asa e.
  4. Enigma fuliei

    O informatie de nepretuit. Pun rotile in miscare si revin cu info. Merci!
  5. Enigma fuliei

    Merci mult @IulianE ! Totusi, problema / enigma e chiar codul. Daca te uiti in link-urile tale de mai sus o sa observi ca pe acelasi cod fuliile au 151, 152, 153, 154 si 157 diametrul. Sau, mai confuzant pentru mine, sunt si pe 5 pki (nervuri) si pe 6 pki. Si asa revin la problema initiala. Am fost in service acum 2 saptamani sa fac distributia. Cand s-au apucat de treaba mecanicii mi-au spus ca accesoriile mele sunt pe 6 pki iar fulia montata este 5 pki. Mi-au explicat ca de-asta mi s-a mai rupt cureaua de accesorii si de-asta o sa se mai rupa. Pentru ca fulia e pe 5 si restul pe 6.  Au cumparat rola intinzatoare, cureaua de accesorii si mai ramasese de adus fulia. Problema a fost ca au adus deja doua fulii care nu s-au potrivit (aduse pe codul de mai sus). De-asta am pus intrebarea pe forum si mai intreb o data: -trebuie schimbata fulia daca este cu 5 nervuri si restul accesoriilor sunt pe 6 (sau pot sa merg cu ea si asa)? De mers, exact asa merg si acum, dar s-a mai rupt o data cureaua acum 6 luni. -stie cineva diametrul si nr de nervuri la fulia de v50. -are cineva o poza cu o fulie la modelul asta? Multumesc!
  6. Enigma fuliei

    Nu stie nimeni cum arata o fulie de V50 sau macar cureaua de accesorii cate striatii ar trebui sa aiba? Multumesc anticipat!
  7. Enigma fuliei

    Salutare! Am si eu o engima de descifrat si as aprecia orice fel de ajutor. Pe o Volvo V50, 2.0D din 2004 am montata o fulie cu 5 santuri si ar trebui sa am montata o fulie cu 6 santuri (din ce mi s-a spus la service). Problema e ca cei de la service spun ca nu gasesc fulie pentru modelul masinii mele. Au comandat deja doua si nu s-a potrivit nici una. Daca cineva stie cum arata cu fulia care ar fi ok pentru v50, 2,0d 2004 il rog sa-mi lase un link cu o poza / produs. Las cateva poze cu ultima fulie care nu a fost compatibila. La aceasta fulie mecanicul mi-a spus ca nu poate sa o monteze din cauza tesiturii (se vede in a doua poza). Si mi-a explicat ca la cea veche tesitura aceea nu era, ci era mai degraba o usoara scobitura. Multumesc!
  8. Mda, necastigator lozul! Am fost la service, foarte ok cei de acolo, au curatat si incordat contactele si au sters eroarea. Ieri seara, verificat, inca nu aparuse. Azi dimineata s-a intors  "P2141 EGR Throttle Position Control Circuit A Low". Din ce a citit pe net, trebuiesc trei cicluri complete ca sa apara / sau nu. Deci...trebuie EGR nou, clar nu mai e de conectori. M-am hotarat pe delphi  VOLVO (36000980). Inca o data multumesc de sfaturi. Revin dupa ce o schimb, adica saptamana viitoare.
  9. Merci mult! Deci doar de schimbat si de calibrat. Am mai citit tot printre postarile tale ca se calibreaza si singur dupa ce se circula cu masina. Tu cum recomanzi? Precizez ca momentan nu scoate fum si consuma foarte decent (6.6% mixt). De-asta si am ceva dubii ca nu ar fi neeaparat defecta valva si mi-e teama sa nu fie vreun circuit aiurea. Merci anticipat!
  10. Merci mult de raspuns! Conteaza ca stiu ca in piesa aia e partea electrica si senzorul. Am cautat de la Valeo dar nu am gasit pentru V50 2.0 D. O sa le spun si de calibrare si de curatat teava gofrata. Singura emotie pe care o mai am e sa nu fie altceva aiurea intre ECM si valva si sa nu schimb valva degeaba. Dar asta sper sa-mi spuna la service. Merci! Revin dupa service.
  11. Neata! In primul rand, multumesc de raspunsuri. Urmaresc de mult forumul si am primit raspunsurile de la persoanele ale caror raspunsuri le apreciez cel mai mult pe forum. As schimba fara sa stau pe ganduri daca as face operatiunea la tine @Bogdan G dar sunt din Brasov si aici, cand intru in service-uri, mecanici ma cearta ca de ce nu mi-am luat si eu BMW, ca era mai simplu de reparat. Legat de curatat, mi l-au curatat unii fara se ma intrebe, doar pentru ca schimbasera bujiile si daca tot dadusera jos EGR... Acum, dupa ce mi-a spus @paunionutz imi vine sa ma iau cu mainile de cap. Revenind la subiect, daca mai aveti rabdare  cu mine... Inainte sa schimb EGR as vrea sa ma lamuresc si eu cu urmatoarele lucruri: -cand vorbim de electronica EGR, vorbim de bobina din valva (cea care lucreaza la 12V)? Am pus un voltmetru pe pin-ul 1 si 5 si am rezistenta acolo. -senzorul este incorporat tot in valva? Am gasit piesa online, cred ca exact cea pe care o aveam: https://www.autopieseonline24.ro/delphi/1755810 Doar componenta asta se schimba? Mai trebuie facut si altceva sau doar se inlocuieste piesa aceea? Va intreb pentru ca vreau sa fiu pregatit inainte sa intru in service cu masina. Ultima oara am avut caseta de directie rupta si abia al 4-lea service s-a prins de lucrul asta. Restul m-au trimis la reprezentanta. M-am programat deja la un service, dovada ca nu sunt "anti-sistem" dar stiu ce urmeaza: diagnoza x ron (ai o problema pe care o stii deja dar o mai spunem si noi); pasul 2 "schimba egr"; pasul 3 "tot nu merge"; pasul 4 "mars la reprezentanta!". Poze cu ce am acum:  
  12. Salutare! Am o Volvo V50 - 2005 2,0D si de o saptamana incoace, uneori imi apare pe bord "Sistem Motor necesita revizie". Apoi dispare. Am scanat cu o interfata OBD si am gasit urmatoarele erori p2141 p1412 p0490. Cautand pe net erorile ar fi: P0490 Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit High P1412 EGR Different. Pressure Sensor Signal too Low P2141 EGR Throttle Position Control Circuit A Low Din ce inteleg eu, toate indica o problema legata de EGR. Am verificat conectorul electric de la EGR, e ok (curatat cu spray contact, unse contactele). EGR a fost curatat acum 6 luni. S-a mai lovit cineva de problema asta?   
  13. Bujii

    Salut! Nu stiu ce poti face inainte de a schimba bujiile, cum sa le pregatesti, dar iti dau un sfat ca de la un om patit. Daca nu ai mai scos bujiile la acest tip de masina, o sa iti fie greu sa le scoti tu singur si nu merita. Daca te hotarasti sa le scoata altcineva, cauta pe o persoana care a mai scos. Sunt destui colegi pe forum care au mai scos. Este o treaba destul de dificila. Eu am fost la mecanici care habar nu aveau de Volvo V50. Le-a luat o zi intreaga, mi-au cerut 300 ron, iar la sfarsit mi-au zis: "De ce nu ti-ai luat si tu bemve frate?"
  14. Moare motorul

    Ia in calcul sfaturile colegilor, senzor rpm curatat. Pentru Brasov, de fapt Ghimbav, mergi la Auto Lelutiu. Costa putin mai mult ca in alte parti, dar rezolva probleme pe care alte service-uri nu le rezolva. Succes!
  15. Probleme

    Suna a baterie dusa. Verifica cu un aparat de masura daca alternatorul baga curent in ea. Daca alternatorul lucreaza corect, poate e momentul pentru o noua baterie. E un punct de plecare usor de verificat.