missionnad

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About missionnad

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Prahova
  • Auto Mazda3 1.6d 109 hp
  • Fabricatie 2008
  • Fabricatie 2 0
  1. Probleme DPF Brasov

    La 1.6 d mi-au făcut treabă super bună băieții de la Odorheiu Secuiesc. Am trimis dpf la ei când mașina avea 175.000 km am observat că începe să regenereze des ,nu am mai stat pe gânduri .Marea problemă e că majoritatea merg cu ele înfundate până se oprește motorul . In prezent am 232.000 km fără nici o problemă . Senzorul de presiune diferențială nu a fost înlocuit deoarece nu a fost cazul,totul e ok. Singura "problema" ce am observat ,imediat după curățare eșapamentul a început să se afume foarte discret,asta însemnând că in urma procedeului de curățare elementul filtrant și-a mai pierdut puțin din eficiență încât scapă foarte,foarte funingine. Dar el regenerează , își face treaba,de asemenea se simte si mirosul specific de dpf..  
  2. Ce baterie recomandati?

    Pe o mazda3 1.6 diesel din 2008 al unui prieten. Bateria originala Yuasa de 68 Ah, made in Japan ,data fabricației 21-12-2007 , a înlocuit-o acum o lună jumate  
  3. Senzor presiune diferentiala

    N-are treabă cu faptul că a stat masina.. Ce motorizare?
  4. Timpul pt o noua baterie?

    De-a mea care are 12 ani jumate (da, atât are),ce zici? Ptr cine nu crede atașez poză cu data fabricației.
  5. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    O problemă arhicunoscuta la 1.6d inclusiv la Ford,Mazda cu oprirea motorului este mufa de la sensorul presiune rampă care nu face contact,oxidare ,etc... Se află exact sub EGR,se demontează bateria si cutia acesteia,se bagă mâna pe sub egr (o mână mică e un avantaj) se scoate mufa,dat cu spray de contacte si se bagă la loc. Recomand prima dată sa se verifice această mufa,daca problema persistă se poate trece la schimbare filtru motorina,alte verificări,etc...
  6. Dar câți km are masina de are si dpf off si turbina recondiționata?  
  7. Alea sunt coduri de dpf infundat/colmatat. Gazele nemaiavand pe unde să iasă refuleaza inapoi in turbina riscând sa o strice. Trebuie acționat imediat....Ce mecanic e ăla care doar a sters codurile si atat? Asa crede că se repara o mașină?
  8. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    La 1.6-le meu diesel il schimb la 40.000 in niciun caz la 20.000. Motorina numai de la Petrom,e ok...de fiecare data il tai să vad ce gasesc in el.
  9. Mananca ulei.

    Esti sigur ca are doar 200 mii? Eu n as crede....
  10. S40/1,6D/2006 relanti instabil

    La motorizarea 1.6d mai este cunoscută problema la MUFA senzorului de rampă.Cea care este situata sub egr.. Scoasa si dat cu spray de contacte.
  11. Volvo v50 1.6D 2012 turbo

    Sa se verifice totusi si mufa(conexiunea) de la senzorul presiune rampa injectie. Se afla sub egr,se demontează bateria si carcasa acesteia,se introduce mâna pe sub egr,se scoate mufa si se da cu spray de contacte. Este cunoscuta problema cu mufa la aceasta motorizare de 1.6 d si la alte marci precum Ford ,Mazda(motorizarea este aceiași) PS:un amic a avut probleme la acea mufa de la senzor si nimeni nu-i dadea de cap.Adevarul că dă peste cap toată funcționarea motorului,pe tester apar fel si fel de valori,presiuni... Fiind problema de contacte,senzorul trimite valori aiurea la pcm-ul masinii.
  12. Volvo v50 1.6D 2012 turbo

    Pai înainte sa se schimbe injectorul nu s-a facut testul pe retur? Da,o cauza a consumului poate fi un injector problematic care nu pulverizează cum trebuie.
  13. Volvo v50 1.6D 2012 turbo

    Cam mare consumul..Esti din București? Fă un test de retur pe injectoare....consumul mare de la injectoare este. Verifica si debitmetrul.. Filtrul de aer presupun ca e schimbat...