adisun

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About adisun

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2012
  • Fabricatie 2 0
  1. O problema semanatoare am rezolvat-o pe un Seat mai vechi, cu o curatare de conectori la ecu-uri cu ceva spray special. Nu zic ca rezolva problema ta dar merita eliminata posibilitatea asta macar. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Am vazut acum in poza ca ecu-ul de CEM are si rol de gateway, practic acolo se intalnesc toate bus-urile de CAN si/sau LIN. Eu acolo m-as uita prima data. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Ai o eroare interesanta acolo: Bus Off. Asta inseamna ca acel ecu nu mai comunica pe CAN si ca urmare pot aparea alte erori de comunicatie. Bus off apare in principiu daca exista scurt sau leakage intre CAN-H si CAN-L. (pt studiu se poate citi specificatia de Autosar de CAN). Asta poate sa fie ori in conector, ori in cablu, ori pe placa din ecu, la tranceiverul de CAN. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Presiune in vasul de expansiune.

    salut, problema similara la al meu s40 din 2012, acelasi motor, pe la 160.000 km. In vara lui 2017, merge pe autostrada catre Arad si ma trezesc cu apa din vasul de expansiune pe parbriz...dupa cateva luni de mers la service-uri si scarpinat in cap, in final in decembrie am descoperit problema cu garnitura de chiulasa. La reprezentanta in Timisoara am schimbat garnitura, rectificat chiulasa, mi-au facut si distributia cu ocazia asta. Pana acum problema nu a mai aparut, chiar zilele trecute am schimbat ulei/filtre si au verificat presiunea si totul este ok. Am cam 12.000 km cu garnitura noua.
  5. Duza lichid parbriz

    Salut, am avut o problema similara anul trecut. In cazul meu s-a desprins un mic cspac de la un conector T din plastic de la instalatia de lichid de spalat. conectorul este in spatele duzei, sub capota (la s40). Din cauza asta la mine lichidul se scurgea pe jos. A trebuit sa cumpar un conector nou (cam 60 de lei la repr in Timisoara).
  6. Pierderi antigel iarna

    Garnitura chiuloasa, pompa apa, curea distributie, rectificate chiuloasa -> total ~5200 ron
  7. Pierderi antigel iarna

    Am dus-o la un service, revin cu detalii mai precise legate de defect/costuri. le-a luat o saptamana sa desfaca motorul sa ajunga la garnitura [emoji23][emoji22], acum verifica chiuloasa sa nu fie fisurata. merci de info!
  8. Pierderi antigel iarna

    salut, am patit-o si eu cu volvo-ul meu cu motorul d3 in 5 cilindri: am facut testul si a iesit ca am gaze din motor in instalatia de apa: aveti idee la cam cat costa reparatia? multumesc Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    https://axleaddict.com/auto-repair/Variable-Displacement-Compressors Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Nu trebuie desfacut nimic. Doar roata si protectia de plastic. Cand ajungi la compresor pur si simplu apesi cu ceva tare (patent... de exemlu) pe discul negru atata cat sa creezi distanta sa intre brida de plastic. Repeti operatia de sase ori and that’s it [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Nu trebuie desfacut nimic. Doar roata si protectia de plastic. Cand ajungi la compresor pur si simplu apesi cu ceva tare (patent... de exemlu) pe discul negru atata cat sa creezi distanta sa intre brida de plastic. Repeti operatia de sase ori and that’s it [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Salut, la mine a functionat improvizatia asta. De cand am “reparat-o”, clima a functionat perfect. Eu zic sa incerci, nu ai nimic de pierdut. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Sper sa se descurce baietii unde merg eu... cert ii ca nu am avut timp nici sa ii sun sa vad cand sa merg.... Mersi pentru eroarea de ecu de airbag, ai si un dtc? Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. cam ciudat ca s-a activat airbagul frontal pentru ca din poze nu pare ca a fost ceva sever care sa afecteze structua masinii (b pilar in cazul tau pare intact) iar in fata bara pare intacta. parerea mea este ca daca inlocuiesti airbagurile si gasesti pe cineva sa stearga dtc-ul de crash, ar trebui sa nu fie diferente la performanta de deployment. teoretic, unitatea de airbag ar trebui sa functioneze bine 10-15 ani im conditii de imbatranire a componentor interne. cel putin stiu ca se testeaza asta la OEM. capsa pirotehnica, caile de deployment si algoritmii din ecu sunt testat(e)i ciclic in timpul funtionarii de catre software-ul de airbag. daca apare vre-o problema ar trebui sa fie vizibila imediat. eu mi-as face griji mai mari de integritatea mecanica/electrica a airbagurilor sh pentru ca nu le poti testa. eu personal le-as cumapra noi chiar daca costa o caruta de bani.... viata este mai importanta. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. salut, centura se pretensioneaza la impact frontal, din spate sau lateral, in functie de algoritmul de calibrare al unitatii de airbag. majoritarea OEM-ilor o pretensioneaza in toate cazurile. unii folosesc actuatoare mecanice reversibile, altii folosesc actuatoare pirotehnice. cele pirotehnice se pot inlocui. Sent from my iPhone using Tapatalk