Andrei97s

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Andrei97s

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo S40 1.9 T4
  • Fabricatie 1997
  • Fabricatie 2 0
  1. Reconditionare

    Conductele sunt ok. Furtunele le-am schimbat. Noroc ca aveam viteza mica.
  2. Reconditionare

    Salut tuturor. Acesta este primul meu topic pe un forum deci daca gresesc cu ceva ma puteti anunta. Deci. Am cumparat in Martie 2017 un s40 1.9 t4 200 cp. De atunci am avut numai si numai probleme cu el. Garnitura arsa, cutie dusa, sonde lambda duse, furtun racire bubuit, amortizor picat(din cauza drumurilor) etc. Motorul trage foarte foarte bine insta mananca enorm de mult ulei. La 1000 km a  mancat cam 1l de ulei. Are 5w-30. Si cand a avut 10w-30 tot il manca.  In prezent masina are urmatoarele probleme: cutia de viteze are momente cand invarte in gol, pornire dupa 5-6 secunde cu miros puternic de benzina si tenta de a muri motorul, setea nebuna de ulei, rugina cat cuprinde la praguri(nu poti pune cricul), pierd antigel(nu se duce in ulei sau pe jos..nu imi dau seama unde poate fi). Estetic sa nu mai zic. Problema e ca eu m-am atasat foarte mult de masina. As vrea sa o reconditionez, cel putin pe partea mecanica(motor, cutie). Presupunand ca o sa cumpar o alta cutie sau o sa o reconditionez, care ar fi costurile pentru a reface motorul? Segmenti, semeringuri supape etc. Tot ce trebe. Asta in conditile in care nu e blocul stramb sau fisurat.