AndrZi

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About AndrZi

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie focsani
  • Auto volvo v50 2.0d
  • Fabricatie 2005
  • Fabricatie 2 0
  1. iron, la centura nu ai ce schimba, se inlocuieste complet , odata plesnita capsa pirotehnica e gata, alta ''noua'' , paunionutz ma facut carpaci, nu ma cobor la acest nivel mai ales din partea unui membru senior, sincer sa-i fie rusine, altadata sa stie sa explice lucrurile complicate sa fie cat mai usor de facut si cel mai important sa fie cat mai ieftin.
  2. @paunionutz, din pacate m-am ''pacalit'' singur, am inlocuit la 2 masini lovite calculatoarele conform ansamblului electronic al masinii respective si functioneaza perfect. Foarte important este ca masina dezmembrata sa nu fie avariata la partea de caroserie! Crush-data se inregistreaza doar in calculatorul SRS, BSM habar nare de eroare doar primeste mesaj sa indice ce este stricat. Sunt doua tipuri de calculatoare cum ai noroc de echiparea ta, indicat este sa te duci cu el in mana la parcul de dezmembrari pentru a compara seria si modelul, echiparea TEMIC este usor de reprogramat si recomand, daca, are echipare Autoliv (foarte rar) ai pus-o, ori dezmembrari ori reprezentanta (cele autoliv in multe cazuri crapa eprom-ul si nu se pot rescrie se inlocuiesc, asta dupa ce muncesti ca nebunu' o ora sa desfaci conserva) Daca senzorii din spatele barii fata au ''plecat'' se inlocuiesc de asemenea. Centura intotdeauna se declanseaza prima indiferent de patea lovita, frontal sau lateral. Erorile sistemului airbag SRS se face doar cu inlocuite piese si verificare conexiuni, de indata ce piesele nu au defectiuni sistemul nu va semnala eroare,... stergerea erorii este apa de ploaie (a nu se confunda cu rescriere calculator SRS).
  3. Se poate face si prin varianta ''simpla'',  Cauti pe la dezmembrari masina ''identica'' varianta sa fie 100% conform electronica ta de echipare in cazul de fata Kinetic (are inscriptionat pe stalp nivelul echiparii) nu conteaza culoarea, cumperi airbagul cortina, centura, scaunul si calculatorul SRS de obicei cortina @150 lei scaunul @200 centura 80-120 si calculatorul @100-150 lei, caroseria sa fie de V50 exclus s40 II. Nu dezechipezi absolut nimic la masina cu cheia in contact, recomand scoaterea bornei la baterie introduci cheia in contact si rotesti de 2-ori la automat dupa scoti cheia si te apuci de demontat si echipat, cand totul este gata pui borna la baterie cheia in contact rotesti pe trapta 2 si astepti ca martorii sa se stinga. Atentie mare!!! conexiunile mufelor de la airbag sa fie clipsate corect, nu faci aceasta lucrare in batjocura si la hahaiala.  Varianta ''complicata'' Dupa montarea airbagurilor si centurii pe masina cu calculatorul SRS te duci fuguta la un electronist de incredere sa i faca scriere J-tag cu eliminare crush-data, (cateodata poate fi fail si desprinderea in totalitate a airbagurilor din echiparea masinii), de obicei cei buni cer cam 100-150 lei la rescriere SRS, nestiutorii vor cere cam 100 euro, asta e.
  4. Avarie, fizica, Volvo V50/2008

    @Ettyus Nu platesti nimic, cine ti-a spus prostia asta, manglitoru' care te-a lovit e bun de plata, ATENTIE! daca te pune dracu si faci amiabila cu respectivu si el nu recunoaste ca este vinovat zii pa la bani, nu vei primii niciodata nimic pe cale legala , verbal nici nu exista si este si ilegal sa primesti bani fara forme legale. Masina intotdeauna daca nu esti vinovat o repari pe rca-ul celui vinovat fara nici un fel de comentarii, daca te ia de fraier iti va intinde o felie de paine si tu ca un caine flamand si confuz o vei inghitii de indata, aia e Teapa Nr. 1. Niciodata sa nu pretinzi sau sa primesti bani pentru repararea daunei, legal poti face puscarie. Teapa Nr. 2. cel vinovat face amiabila cu tine si nu vrea sa recunoasca ca este vinovat. Nu se va prezenta niciodata la asiguratori pentru N' motive, boala copilului, boale cu capu... Teapa Nr. 3 Te face pe tine vinovat de accident, si cade de acord ca el va repara masina lui pe casco si tu vei primii bani de la el sa o repari pe a ta, exact asa se va si face numai ca dupa 3 luni vei primi ordin de executare silita pentru dauna masinii lui de obicei suma recuperata are minim 4zerouri'  ... firma de casco te executa silit pentru recuperarea prejudiciului creat... your life is ruined. Daca nu ai facut poze la masinile avariate si la documente si nu ai completat amiabila Pa, asa ai avut-o. Daca respectivul refuza sa completeze documente sa i se intocmeasca dosar de dauna singura posibilitate legala a ta este doar Anexa2 http://www.expertasig.ro/download/Anexa_2_politie.pdf... odata completata de mititian a belit ula... cine este vinovat va avea permisul suspendat si amenda minima va fi de 1200 lei. A uitat respectivu' ca esti sofer de Volvo si nu derp de Bemve  Spor!
  5. Eu zic ca masinuta ta are o problema reala de a consuma ulei, betiva cam 1-2l la 10k km Problema reala a limitarii find infundarea filtrului catalizator DPF. ce poti face: Curatare galerie admisie si evacuare(turbo) Verificare-Inlocuire turbo (ea este buba) Spalare sau inlocuire filtru particule (nu face regenerare fortata DPF fara curatare galerie admisie si evacuare pentru ca vei lua foc la propriu, in cel mai bun caz vei patii diesel runaway, momente de panica in multe cazuri cu spargerea blocului motor, oprirea motorului se face doar cu introducerea treptei de viteza mare si pedala de frana calcata maxim)
  6. Avarie, fizica, Volvo V50/2008

    @Ettyus acum am citit postul , deci esti nevinovat  Baga de seama ce cei de la asigurari umbla cu tot felul de scamatorii de iti fac capul varza, intotdeauna tu ai dreptate daca faci asa: Piesa indoita/distrusa in accident nereparabile se inlocuieste doar cu piesa ''ORIGINALA''!... cuvantul original este interpretabil atentie mare.(daca ai piesa originala de fabrica montata tot originala de fabrica se monteaza, daca este aftermarket tot aftermarket se monteaza fara nici un drept de comentariu din ambele parti, pretul se stabileste pentru fiecare reper in parte, de la un surubel pana la sensorul declansare alarma) atunci cand se face dosar de dauna... ai grija ce semnezi.    
  7. Avarie, fizica, Volvo V50/2008

    Corect, dar nu uita! ca orice piesa aftermarket comercializata in baza documentelor legale are/este: copie originala (blueprint) conform cu originalul numerele de omologare in baza cercetarii sunt inscriptionate in fisele tehnice brevetate piesa trebuie sa corespunda cu standardul de calitate brevetat de inventator.... discutia este lunga offtopic si nu are sens. Atata timp cat un producator aftermarket a platit licienta inventatorului sau celui care a brevetat tehnologia este liber sa execute piesa cu conditia ca standardele de calitate sa nu fie diferite de ORIGINAL! piesele de masini/autoturisme/tractoare...atv, sunt in mare parte create de producatorii aftermarket platiti de companiile mama sa execute piesele dorite conform standardelor impuse si ambalate corespunzator in cutiile/ambalajele inscriptionate strict cf cerintei celui care plateste.  Daca (tu) crezi ca in lumea asta mercedes sau orice alta firma ca mic exemplu fabrica filtrul de ulei in casa te inseli amarnic, poate fii Mann, Purflux, Ufi...Hengst, ssm si cu piesele celelalte inclusiv caroserii si sa nu mai vorbim de cele electronice concepute in parteneriat de 3-4 furnizori, VDO, Siemens, Bosch, Valeo, farurile/tripele/lampi/dlr si ele sunt produse de marci cum ar fi AL, Valeo, ULO, Bosch... lista este foarte lunga pentru orice surubel din carcasa numita automobil. Orice piesa din dezmembrari este comercializata la jumatate din valoarea piesei originala la care se scad toate taxele pentru ca nu are certificare autorizata de provenienta, nota de constatare si deviz de montaj/demontaj certificat cf. RAR (Romania)  In afara tari automobilele se pun frumos la presa si la tocator exact cum ajung pe roti, ''tiganii'' din parc(de obicei romani, da greu de crezut) demonteaza subansamblele cheie care pot fi ''comercializate'' ulterior inlocuind greautatea reala a masinii cantarite cu buturugi si caramizi in portbagaj. Tiruri intregi de ''deseuri'' intra zilnic in tara, pretul de achizitie in multe cazuri a marfii nu reprezinta decat motorina si taxele de autostrada platite de transportator. 
  8. Avarie, fizica, Volvo V50/2008

    Dai o privire si la Materom dezmembrari, multe parcuri din romania referitor la aceste masini bat campii rau la preturi SH in special cei din Suceava-Iasi (au imaginatia foarte bogata vanzatorii isi incearca norocul prin tot felul de scamatorii sa te faca sa intelegi ca ei au pretul cel mai bun, grija la tepe!, si nu uita ca piesa veche sh nu prezinta nici un fel de garantie,.. cand e vorba de factura fiscala sau bon fiscal pierd semnalul la telefon), uita defapt ca banii sunt la tine in buzunar. Referitor la bara fata completa o au cei de la materom in stoc undeva la 650 lei SH Aripa fata in stoc la Elit @ 350 lei noua Carenaj roata au cei de la Intercars @ 45 lei nou Vasul spalare parbriz poate merge carpit, slefuita zona fisurata, degresat si ulterior cu glue-gun si rabdare reparat  (nu recomand, asta e) Intreaba in mai multe locuri pentru a-ti face o idee clara referitor la banii care trebuie sa-i investesti. De ce m-a supara cei de la dezmembrari, pentru ca ticalosii merg cu preturile aliniate de piesele noi, in unele cazuri stiind de naivitatea clientilor Volvo in special Volvo si nu dacie dau in preturi de te doare capu', eu in special m-am confruntat cu urmatoarea problema: Bara fata Sh completa vr. mk2 2009 pret primit 2200-2800 lei, pret real cu piese noi (grile, bara, tot) fara zgarieturi sau defecte 1650 lei si cu transport inclus, calitate plastic identica (cica plasticul la aia originala difera, da difera in capul lor pentru ca nu vorbim de bara fata astraG la 150 lei in cazul de fata costa 750 lei) Far fata mk2 2009 pret dezmembrati 650 lei, pret achizitie din magazin piesa noua 570 lei (m-au facut si prost pe fata cu banii mei spunand ca farul ala' sh este mai bun decat unul nou, cica este original siplm, vrajeala, cum dracu' o raie de far veche cu lupa prafuita si oglinda arsa sa lumineze mai bine ca un far nou, gizas, realy mind blow.  Eu sincer imi este scarba de practicantii acestui tip de afacere si o spun pentru ca lumea nu mai este proasta asa cum cred iei. totodata este dreptul meu sa arat cu degetul si sa le dau peste nas atunci cand banii sunt la mine in buzunar.
  9. O parere,va rog!!!

    i'm in shock, cum, la 130kkm ai facut segmentare ffs! ai mers fara ulei in motor sau l-ai schimbat/la schimbat doar ''toamna''... nici la dacie nu faci segmentare la km aia... din ce cauza, putin offtopic dar se va ajunge la ceva concret pentru ca nu vad normal reparare motor la nici o masina care are minim 150kkm. am/ cunosc masini care au km aia facuti cu spatele, conditia a fost clara si de fiecare data sa inlocuit uleiul la fiecare 10kkm, zero probleme, in rest doar consumabile. Nu am facut racing cu ele. 
  10. O parere,va rog!!!

    Salut! Kiometrajul pe Olanda din 2004 sare lejer de 450kkm, conditia este sa ai 2 chei originale,si in meniul cd-playerului sa fie inregistrate... de altfel o cheie iti poate arata cu totul alt numar de km   foarte important este la cat sa schimbat uleiul la motor, intretinerea si stilul de condus care la preferat ( in mod normal orice masina noua la iei face in primi 2 ani `~ 200kkm) Adevarat si eu am patit o singura data problema cu castrol 5w30 C3 care a fost ambalat la butoi de 205l la reprezentanta, la urmatorul schimb am preferat sa pun uleiul din bidonul ambalat 4l+1l (motor 2.0d PSA) si nu a mai consumat la urmatorul schimb. Problema consum ulei, daca: -masina porneste greu dimineata (motor rece), posibil compresie scazuta pe unul sau mai muti cilindri, scaune supape roase... motor nu recomand reparare!, papa ulei -sa instalat prost instalatie GPL, jetul de gaz se duce pe varful supapei si le topeste... bea ulei cat poate... motor, reparare ia-ti gandul. -are instalatie GPL de multa vreme, reparatie chiuloasa, vinzi masina. -''individul'' i-a adugat aditiv ''bunica'' in uleiul vechi sa umfle putin motorul (sunet frumos in rulare si relanti, full damage motor... pacaleala de samsar)... motor foarte uzat, inlocuire. - simeringurile supape, sau matisat (lucioase) vaporii-uleiul din capacul supape ajung lejer in capul pistonului, consum ulei nejustificat, necesita reparare si reglaj chiuloasa, lejer te usuca de ~ 1500 lei repararea, in celelalte cazuri cu inlocuire segmenti si alte piese conexe repet nu se repara motorul! - supape usor indoite, lipsa putere motor, papa ulei... olx - atunci cand ai schimbat uleiul vechi si la mancat in "fund" pe nea' mecanicu' sa puna aditivul de spalare ulei-motor inainte de inlocuire ulei uzat, tratamentul cu molibden din fabrica sa diminuat complet, oglinda pistoanelor fiind diferita de segmenti... olx (aditivul se foloseste doar la desfacerea motorului pentru inspectia cat mai buna a pieselor uzate) Ce poti face: -cumperi ulei doar din magazinul tau de incredere in baza eliberarii unui bon fiscal-factura (pj), pentru a fii sigur ca uleiul este achizitionat de vanzator in baza documentelor de la importator,.. elimini uleiul fake din start, nu cumperi de pe internet sa nustiu ce nea' vecinu are el dala' ''bun'' si ieftin,... zi pa. - urmaresti conditia si comportamentul uleiului in timp din nou, 1000-5000km... recomand 5w40 (vascozitate marita) Mobil super 3000 sau Motul X-clean 5w40   Segmentare cu inlocuire piese rezulta un cost nejustificat de aproape 3000 lei in cazul fericit, daca gasesti si ceva ax came tocit, tren supape culbutori tacheti, nu te pune sa repari ceea ce este foarte vechi, bani aiurea.
  11. Unitatile optice cd-player high performance 6cd citesc doar format [cd-audio], sonorizarea fiind de 10 ori mai buna decat formatul mp3, pentru folosirea corecta a unitatii usb formatul audio pentru cea mai buna sonorizare va fi [flac], formatele mp3, mp4, aac, wma sunt pistol cu apa
  12. furtunase incurcate V 50 1960 disel

    Lolvo nu se oboseste sa arate traseul corect la motorul PSA 2.0D 136 - 163cp, diagrama este de la producatorul motorului original Citroen, dupa cum se vede cele doua intra in capsula de vacuum
  13. ce fel de ulei sa folosesc?

    Majoritatea sunteti prost informati, dezorientati si confuzi... fiind vorba de mecanici alti prafi care habar-nau cum se mananca volvo. (keybordwarriors au enrage acu') Soneriile de motorase se clasifica astfel: motoare de masini, utilaje agricole, camioane, ambarcatiuni, avioane, ufo, ...drujbe. Nu sa inventat in lumea asta ulei special la autoturisme diesel sau benzina.(BP aka ''castrol-aral si restul" au elaborat planul de marketing pentru tampirea clientului, ExxonMobile abia in 2017 a retras tot ce scria la raft ulei pentru Diesel si ulei pentru Benzina fiind cum intotdeauna a fost ulei pentru motoare.,Bp deranjat de eroarea si confuzia creata tot din 2017 au inscriptionat pe orice bidon de ulei in coltul din dreapta jos oil for diesel&gasoline) Motoarele Volvo diesel de 1.9td sunt motoare proprii marca Renault. Ulei recomandat 10w40 la peste 350.000k 5w40 pana la 350.000km  Motoarele Volvo diesel 1.6td D2 sun motoare marca proprie Citroen-Peugeot cele 16v, D2 dupa 2014 cu o singura axa cu came este combinatia motorului ford 1.8tdci si 1.6psa, pof a iesit unul din cele mai reusite motoare 1.6 diesel of alltimes. uleiul recomandat fiind 5w30 pentru tot restul vietii. Motoarele Volvo diesel de 2.0td D3 sau 2.0D dupa 2004 sunt marca proprie Citroen-Peugeot inbunatatite cica de volvo-ford mai mult le-au stricat (electronica deficitara si complicata, alternatoare varza subdimensionate, senzori care nu corecteaza real nimic, doar semnaleaza ceva sa fie acolo pentru a fi justificate costurile) Ulei recomandat 5w30 pana la 350kkm 5w40 dupa 350kkm, Se comporta foarte bine cu marca:Castrol Edge,mobil1 esp, total ineo ecs, Motul X-cleanfe, LiquiMoli 4300, recomandat inlocuire la fiecare 10Kkm. Producatorul recomanda obligatoriu inlocuirea uleiului la fiecare 6000kmile sau 6 luni, scrie in 1B*6 maininance manual 2.0D 4p. Motoarele Volvo diesel 2.0 si 2.4 D4 si D5 sunt marca proprie Volvo uleiul recomandat pentru tarile nordice fiind 0w30 si pentru cele cu clima temperata 5w30 doar ulei original exclus intermediari, inlocuire la fiecare 15kkm recomandat la fiecare 10kkm. Motoarele Volvo benzinare non turbo 5w40 pentru tot restul vietii, la cele turbo 5w30 sau 5w40 in conditii normale si in conditii de competitie cu remapare Polstar 10w60 Castrol Tws pentru maxim 500-2000kkm ulterior la iesirea din circuit verificare nivel span din filtru ulei + reconditionare motor.
  14. inlocuiesti sticla, si rezolvi problema Ai grija ca sunt doua modele de sticla, daca semnalizarea( pe carcasa oglinzii in colt) este mica sticla trebuie cu suport rectangular, daca semnalizarea este mare oglinda trebuie cu suport rotund, in 5 min o rezolvi singur in parcare.
  15. Dezmembrari Volvo S60/S40/V50/V70

    Salut, Vreau sa fac facelift la un volvo v50 2005 2.0d si ma intereseaza urmatoarele piese de la model >2008 v50/s40: -bara fata completa cu grile si proiectoare -far stanga si dreapta cu mufe si suportii inferiori -bara spate -lampi stop frana stanga si dreapta