Gabriel1983

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Gabriel1983

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Germania
  • Auto Volvo V50 1.6d D4164T 109cp
  • Fabricatie 2006
  • Auto 2 Volvo v40 1.9 116 ps
  • Fabricatie 2 22
  1.  P0089 si P2141

    salut gabi ma numesc si sunt posesor de v50 1.6 d varianta de 109 cai  (am si v40 1.9 d comfort masina reusita) dupa o problema la 155 de mii km datorata unui intinzator de lant de la axele cu came, acum revin la 178 de mii cu alte erori si simptome: 1.In special cand e rece motorul ,se accelereaza frumos pana la 3000/ 3200 ture apoi moare... dispare toata puterea apar tot felu' in bord, apoi in mers pun pozitia off, (repet, in mers)  pun pozitia apas ambreajul apoi o pornesc, introduc a 3a  sau a 4a cel mai probabil...   sterg apoi transpiratia ultima oara a fost in depasire ...120km/h la asta e 3000/3200 de ture/min pe bord nu arata/ramane nimic aprins. 2 .Pe la motor ceva urme de ulei in zona din spatele motorului  langa egr poate daca trebuie fac poze      cu icarsoft a aparut:  p0089- fuel pressure regulator 1 performance                                  p2141- exaust gas recirculation throttle control circuit a low                                  pe alta interfata obd car doctor free (a unui prieten) mai apare in plus un p0488- exaust gas recirculation throttle position control range/performance         Nu am dice(daca e musai cumpar) ...stau in germania nu-mi permit o reparatie la nemti ... multumesc de sfaturi si sugestii anticipat! 
  2. Zgomot lant distributie? (video) 2.0d

    emy eu cred ca e lantul , sau mai bine zis intinzatorul de lant bafta
  3. Rulment roata fata SKF vs FAG concret

    si la mine tot cel din stanga a cedat primul . 
  4. Zgomot lant distributie? (video) 2.0d

    ceva de genul am avut si eu , a fost inlocuit lantul si intinzatorul plus simmeringurile si garnitura necesara . cu ocazia asta poti sa cureti diferite piese la admisie galerie, egr..bafta!
  5. a.. problema am sesizat-o acum multa vreme (vreo 1500) km cand o tineam pe cruise controll la 140 km/h apoi si la 120km/h.. 
  6. salut gabi ma numesc si sunt posesor de v50 1.6 d varianta de 109 cai  (am si v40 1.9 d comfort masina reusita) dupa o problema la 155 de mii km datorata unui intinzator de lant de la axele cu came, acum revin la 178 de mii cu alte erori si simptome: 1.In special cand e rece motorul ,se accelereaza frumos pana la 3000/ 3200 ture apoi moare... dispare toata puterea apar tot felu' in bord, apoi in mers pun pozitia off, (repet, in mers)  pun pozitia apas ambreajul apoi o pornesc, introduc a 3a  sau a 4a cel mai probabil...   sterg apoi transpiratia ultima oara a fost in depasire ...120km/h la asta e 3000/3200 de ture/min pe bord nu arata/ramane nimic aprins. 2 .Pe la motor ceva urme de ulei in zona din spatele motorului  langa egr poate daca trebuie fac poze      cu icarsoft a aparut:  p0089- fuel pressure regulator 1 performance                                  p2141- exaust gas recirculation throttle control circuit a low                                  pe alta interfata obd car doctor free (a unui prieten) mai apare in plus un p0488- exaust gas recirculation throttle position control range/performance         Nu am dice(daca e musai cumpar) ...stau in germania nu-mi permit o reparatie la nemti ... multumesc de sfaturi si sugestii anticipat!   
  7. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Salut Kronborg , nu-știu-despre ce lanț vb . Are lanț intre axele cu came, sau lanțul de jos de la pompa de ulei . ? Ms 
  8. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor.  Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme     
  9. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Am incredere in Mecanic dar...pana la sfârșitul lui Decembrie nu pot ajunge in România si aici la Volvo inGermania am programare in data de 8 printre picături.. intre timp unu zice sa merg la Volvo altu nu are diagnoza si sa vin joi , dar el crede ca sunt injectoarele si altul mi-a luat 6 EUR sa-mi zică de nu stiu ce cod p-138 sau.p 136 .  Releu de bujii..masina chiar  pornește perfect .... ... ce plm sa se strice la 153000 km!? Lanțul ara ar fi prea devreme ..
  10. Sunet motor diesel Volvo S40

    sunt  curios Cum a rezolvat...
  11. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Poate fi oare camschaft Chain sau tensioner oare? 
  12. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Schimbat  fulia același zgomot...
  13. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Se pare ca ar fi Fulia de la arbore. Maine revin cu rezultatul final.
  14. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Fac o poza întâi . Poate raspunde cineva care a mai avut de-a face cu fulia respectiva  
  15. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Maine o comand!