JohnnyM

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About JohnnyM

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bistrita
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2005
  • Fabricatie 2 0
  1. Da, nimic nu m-ar mira, insa cred totusi ca problema e dincolo de soft, deoarece acel consum mare il aveam si inainte de DPF off cand eram cu softul original, chiar speram sa fie din DPF, dar nu a fost.  Mersi pt raspuns Bogdan G, am sa verific clasa si modelul injectoarelor apoi sa le caut inlocuitoare.
  2. Buna ziua, anul curent am achizitionat un Volvo V50 2.0D 136CP an 2005 cu 168000km. Avea din start probleme de mers sacadat, zgomot ciudat extra motor in vitezele 1,2,5,6, un clac deranjant la schimbarea vitezelor si la apasarea acceleratiei. Dupa ce am rasfoit forumul volvo, m-am apucat de treaba.. am schimbat:  distributia+pompa apa, volanta, rulment presiune, kit ambreiaj, 1 tampon suport motor, spart DPF-ul si resoftat ECM-ul. Apoi am trimis cutia de viteze la Cluj pt. reconditionat, deoarece acel supra zgomot motor  era din cutie, insa nu am scapat de acel clac enervant la apasarea acceleratiei, se zice ca ar trebui alta cutie, dar pot linistit sa o mai folosesc pe asta pana moare. Ok. Dupa ce am scapat de DPF, masina nu a mai mers sacadat, cel putin nu o vreme, momentan cand se incalzeste apa masina incepe sa tremure si sa traga sacadat in sarcina. Acum sunt in Germania, am dus masina la o reprezentanta pt o diagnoza si mi-au zis ca nu au putut citi ECM-ul si ca intai ar trebui sa-i faca un update, am refuzat categoric si am plecat. Din moment ce am si un consum f. mare eu tin sa cred ca ar fi vorba de injectoare defecte, dar ce e de facut? Daca cumpar alte injectoare, se pot schimba fara sa trebuiasca umblat la ECM?, adica se pot schimba plug&play la orice service care nu are nevoie de soft Volvo?