• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

ABogdan

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About ABogdan

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie France
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2
  1. Se pare ca sunt obligat sa mai circul cu masina asa, inca cel putin 2-3 saptamani....ce se (mai) poate intampla (rau) la motor? Sa se sparga iarasi furtunul de la turbo?  Mersi
  2. Mersi Behu, mersi Bogdan G. Cum am zis, impresia mea a fost c-au vrut sa se scape de mine. Ei bine s-au scapat. P-acolo nu mai calc never-ever (500 de euro aruncati pe fereastra si 3 zile de concediu luate aiurea). Dar nici alt Volvo sau Land Rover (cele 2 branduri comercializate si servisate de acea reprezentanta) n-o sa mai cumpar.  Revenind, Marea pb e ca aici nu prea exista mecanici care sa-si foloseasca si capul. Cel putin la Volvo sigur nu sunt....iar eu nu-mi permit sa stau prea mult fara o masina functionala. Am facut peste 20k km in 8 luni. Din ce-am citit din 01. 2019 o masina cu DPF-ul prezent doar scriptic, nu ar mai putea sa treaca de inspectia tehnica. Deci variante ar fi...sa gasesc un mecanic (pe care il caut deja de ceva timp, am o programare pe 2 ian la unul f.bun , dar nu-mi fac mari sperante) care sa repare masina la un pret apropiat de cel pe care-l spui tu....oarecum acceptabil pt ca mi-ar permite sa tin masina si aceasta sa functioneze apropiat de parametri scriptici. A doua sa gasesc pe cineva sa-l anuleze si apoi s-o vand pt export (cum sunt toate masinile cu pret de achizitie in Ro mai mic decat in Fr) - ne-etic, ne-practic si cu rentabilitate sub semnul intrebarii (la fel ca si transportatul pe platforma du-te vino FR-RO-FR), deci n-are rost sa ma chinui;   A 3-a si cea mai practica s-o dau asa cum e ca avans la o alta masina si sa se spele cu ea pe cap dealerul. Probabil o s-o exporte el la gramada cu altele, dar perioada in care stau fara masina e redusa la minim. Practic incep sa inteleg de ce francezii nu prea cumpara alte masini in afara celor facute aici. Reteaua de service pt masinile lor e extrem de bine pusa la punct. Langa mine in aprox 25km am cate 5 reprezentante Peugeot/Renault/Citroen...daca nu-mi place la una ma duc la alta. Las masina si pana mi-o repara imi dau alta. Francezii isi schimba masina cam o data la 5 ani...deci in intervalul acesta de timp, problemele de fiabilitate sunt oarecum reduse, iar reparatiile se fac in garantie. La extrem ti se inlocuieste masina cu alta       
  3. Multumesc frumos de raspuns. Daca mai sunt si alte sugestii va rog.... Intre timp am gasit pe un forum din Fr un individ c-o masina identica si evident c-o pb identica....La el rezolvarea a fost schimbarea rezervorului de aditiv (+umplerea lui) cu a sa supapa(?) care s-a blocat si a determinat apoi blocarea captorului de presiune de la DPF (a trebuit schimbat) si care a dus la infundarea DPF (schimbat).....Pe el l-a costat toata manevra 2300e. O sa incerc sa caut un mecanic pe aici sa vad daca poate face ceva la un pret care sa aiba o ratiune comerciala (respectiv sa nu coste 3 piese cat masina intreaga), altfel cu toata parerea de rau asta este candidata a merge direct la REMAT-ul lor  
  4. Buna,  e primul post pe forum....sper sa ma puteti ajuta cu un sfat. Scuze pt postul lung dar incerc sa descriu cat mai bine cronologia faptelor, eventual pt a ajuta la un diagnostic cat mai precis. ________________________ Actiunea se desfasoara in Franta Masina fabricata in 2007 achizitionata de mine in mai cu aprox 190k km (controlul tehnic facut in apr, trecut fara pb). Uzura interioara vizibila redusa, exterioara la fel (cu exceptia micilor lovituri/zgarieturi de la cosurile de supermarket, omniprezente aici). Actualmente masina are 209k km.  Dupa achizitie pt ca trebuiau schimbate filtrele si uleiul o duc, aia ii pun 0W30 (ca ei numai din-ala folosesc), dar ma asigura ca nu e nici o pb + restul filtrelor. Vine vara, bag un drum de Ro si inapoi (ii fac un mic refill la freonul AC ca nu-mi placea cum racea) fara pb. La un moment dat dupa un drum nu f. lung cu AC pornit si o caldura semnificativa, primesc un mesaj pe bord "Randament Motor Redus". Cum eram ajuns la destinatie, dupa ce am oprit motorul si mi-am facut treaba, la repornire mesajul n-a mai aparut (dupa circa 5 minute). Unde stau eu nu exista reprezentanta Volvo, dar exista Peugeot si Ford. Deci am decis sa o duc la Peugeot ca au o optiune "decalaminare". O duc, dupa ceva timp ma suna aia ca au gasit ceva urme de ulei in filtrul de aer, drept pt care nu i-au mai facut nimic (nici nu m-au taxat) si mi-au recomandat sa ma duc la reprezentanta la Volvo. Reprezentanta Volvo era in vacanta de vara....asa ca pana una alta sa nu stau degeaba, ma duc la Ford (ca tot V50 e similara cu Focus) si-i schimb uleiul cu Ford (Castrol vrac) 5W30 si filtrul de aer/ulei. Intre timp masina mai imi afiseaza inca un "Randament motor redus" dupa ce am forjat-o un pic pe caldura, care dispare rapid din mers. Un simptom ce apare si incepe sa se manifeste constant e ca dupa o distanta de aprox 10 km cat fac de la serviciu-acasa, porneste ventilatorul si merge cam 5 minute dupa ce opresc motorul (acul care indica temperatura, este in parametri normali, masina nu da nici un mesaj de eroare)...cam ca atunci cand mergi vara tare pe autostrada, doar ca mie incepe sa-mi faca si la 5 grade Celsius. Ocazional apare mesajul cu randamentul si la temperaturi mai scazute....  In sfarsit se redeschide reprezentanta Volvo (situata la 50km distanta), fac programare (etc) aia nu gasesc nimic, le spun de faza cu ventilatorul, dar nu le trezeste interesul. Se schimba filtrul de polen ca ala ramasese nechimbat. Erau mai multe coduri de eroare (neimportante ziceau aia), dar 2 le-au trezit interesul: ECM6630 si ECM952F...dar solutia gasita a fost sa reseteze calculatorul si sa vin eu cand mai face pb... Mai trece ceva timp, intre timp, consumul masinii incepe sa creasca de la 5,1l/100 media vara pana la 6,2-6,4/100km toamna (+subiectiv mi se pare ca incepe sa aibe "scapari" la acceleratie). Nu trece mult pana vine momentul cand dupa ce o saptamana in care nu am folosit masina (fiind plecat), la primul drum mi se aprinde becul (motorul) pe bord. Sun iarasi la Volvo, imi iau alta zi de concediu, de data asta spun ca trebui sa imi inlocuiasca un furtun la turbo (31261230), dar care nu este pe stoc, dar ca pot folosi fara pb masina pana saptamana urmatoare pana vine furtunul, etc. Ii reseteaza calculatorul, se stinge becul plec cu ea acasa...la urmatoarea cheie, becul se aprinde din nou. A doua zi raman fara turbo de tot, pur si simplu. Ii dau cheie pleaca normal la cheie, cand schimb a 2-a sa accelerez, turbo ioc. Ma tarai cu ea o saptamana, se face ziua ma duc la Volvo, imi schimba furtunul, plec cu ea, cand ies din ingramadeala sa pot sa accelerez, turbo ioc. Gasesc prima parcare sa opresc motorul, cand il repornesc becul aprins din nou pe bord. Era trecut de ora inchiderii deci nu ma pot duce sa le fac scandal, ma tarai efectiv pana acasa.... A doua zi sun, le spun ca si-au batut joc, ma cheama peste o zi. Ma duc il iau pe seful de atelier la o tura cu masina sa vada cu ochii lui...Se incearca regenerarea, FAP fara rezultat. Dupa ce s-au mosmondit o ora jumate imi spun ca n-au ce sa-i faca. Cica, filtrul de particule este complet infundat....reparatia la ei, ar fi undeva intre 3500-4000e Cu ocazia asta le-am spus ca, cu parere de rau pe motiv de after-sales, eu unul nu mai cumpar Volvo cat stau in regiunea asta.... Imi pare sincer rau de masina asta, pt ca interiorul, tabla, suspensia, etc sunt ireprosabile...daca exista o sansa sa o pastrez as incerca s-o fac. Deci, poate sa-mi spuna cineva, ce ar trebui sa schimb si cam cat ar costa grosso modo, devizul pieselor.   mersi anticipat