• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

tatiantudor

Membru
  • Content count

    221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Good

About tatiantudor

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 06/13/1975

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie bucuresti
  • Auto 850 2.0 10valve
  • Fabricatie 1996
  • Fabricatie2

Contact Methods

  • Yahoo tatiantudor@yahoo.com

Recent Profile Visitors

2,236 profile views
  1. modificare 850 t5r 2.0 in 2.3 T5r

    Salutare tuturor, revin cu întrebarea: are cineva un bloc motor de 2litri, de dat sub formă de împrumut pentru o comparatie cu un bloc de 2,3 ? Mulțumesc 
  2. 850-ul lui Tatian

    Era întrebarea, scuze Cristi
  3. 850-ul lui Tatian

    Pentru Bogdan S
  4. 850-ul lui Tatian

    De ce nu treci pe original ?
  5. 850-ul lui Tatian

    Să mă laud si eu, asta am reușit astazi
  6. Povestea lui Blueberry

    Mulțumesc de răspuns
  7. Povestea lui Blueberry

    Salut, spune-mi te rog ce anume ai schimbat pentru frânele de 302mm? Pe lângă discurile de 302 ce altceva ai mai schimbat ?Mulțumesc 
  8. 850-ul lui Tatian

    Eu merg cam 5000 km pe an, e prima oară când văd așa ceva la mașina mea, sus in capacul tachetilor pare curat.         La tine arată tare interesant
  9. 850-ul lui Tatian

    Bună seara, in ziua de duminică am continuat cu reparațiile la mașină, am anulat supapa egr( cu ajutorul unei garnituri "oarbe" cum spun bătrânii), am mai schimbat două furtunașe de vacuum suspectate de aer fals si mașina a pornit, motorul merge rotund. Cu ocazia verificării nivelului de ulei la motor am gasit un pic de spumă albicioasă pe jojă care miroase a benzină, se impune schimbarea uleiului si a filtrului. Acestea fiind spuse vă urez seară bună si vă mulțumesc de atentie
  10. 850-ul lui Tatian

    Bună seara la toată lumea, pentru că astăzi a fost frumos afară am lucrat la mașină. Să vă spun ce am mai facut : am incercat să pornesc motorul si nu am reușit, așa că am verificat compresia la rece după ce am scos siguranța alocată pompei de benzină. Cilindrul 1, 3, 4, 5 au ridicat acul dincolo de 10 bari. Cilindrul 2 doar la 6. In concluzie cilindrul 5, considerat de mine mort pare a fi viu totuși. Problema e in altă parte. In timpul acestei proceduri am observat că zona de la baza palmierului cu furtunașe de vacuum s-a umezit  cu benzină. Un furtunaș crăpat. Am schimbat furtunasul si am schimbat  si regulatorul de presiune de benzină. Am incercat să pornesc motorul, fără succes, dar cu ocazia asta am observat o altă pierdere de benzină, de data asta picură benzină din supapa EGR direct pe electromotor. Am luat o pauză și m-am pus pe ganduri. Am revenit si am inceput să demontez, inclusiv corpul clapetei de accelerație, ocazie cu care am observat că galeria de admisie este inundată cu benzină. In această situatie am dat la cheie cu gândul să  văd ce să întâmpla. Am observat că, având în vedere că cum am mai zis că galeria este inundată, nivelul benzinei a ajuns la gaura din galerie unde este conectată supapa egr. Acum vine partea interesantă: benzina a intrat în egr ( pe unde in mod normal iese gazul ars din egr si intra in galeria de admisie ) si a iesit pe una din cele trei găuri din ciuperca la care este conectat furtunasul de vacuum care comandă egr-ul. Întrebarea mea este dacă e defectă supapa egr ? Mulțumesc si imi cer scuze pentru lungimea textului, sunt nevorbit 
  11. 850-ul lui Tatian

    Compresie nu, am scos fișele pe rând si la 5 nu se simte nici o schimbare, propunerea cu fișa de probă o accept cu bucurie, pot venii eu la tine dacă mai porneste mașina mea
  12. 850-ul lui Tatian

    Am uitat să scriu: bujiile sunt afumate, nu am nici un cod de eroare la verificarea cu ledul
  13. 850-ul lui Tatian

    Bună seara, așa cum am spus mai zis mai sus o să scriu să mă laud sau să mă vait, pentru început vreau să le mulțumesc celor care mă pot ajuta si sa-mi cer scuze dacă scriu despre o problemă despre care s-a mai discutat, am cautat ceva asemănător dar eu nu am gasit, să revin la problemă: practic am pierdut cilindrul cu nr cinci. Să o iau cu începutul: cu ceva vreme in urmă ( cam o lună) mașina a început să pornească la o cheie mai lungă, astăzi după pornire am simtit o bătaie ușoară in volan, in scurt timp motorul a început să aibă un relanti neregulat si am ajuns in faza de a porni foarte greu. Mentionez că se comportă la fel si pe benzină și pe gpl. Ce am putut face pe întuneric a fost să schimb între ele bujiile de la cilindrii cinci si unu. Problema a rămas la cilindrul cinci. Motorul este 2.0l cu 10 valve. Mă gândesc la fișă sau capac delcou dar maine pe lumină. Dacă aveti un sfat vă multumesc anticipat, o seară bună 
  14. Reconditionare instalatie A/C

    Valeo nu am găsit, caut Nissens, vă mulțumesc încă o dată 
  15. Reconditionare instalatie A/C

    Bună ziua, se apropie ziua in care trebuie să schimb vaporizatorul, imi puteți recomanda vă rog, o marcă sau merg pe ce am văzut în prima poză din acest topic ? Mulțumesc anticipat