M72story

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

1 Follower

About M72story

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 07/19/1980

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo 740 TD
  • Fabricatie 1986
  1. Vand Volvo 740 D24 TD

    VID-20220802-WA0024.mp4
  2. Vand Volvo 740 D24 TD

    Masina are certificat de vehicul istoric, scutita de taxa de drum si impozit.
  3. Servus,

    Scuza-mi indrazneala....

    Caut si eu un V70 cu 7 locuri (familie mare), diesel cred ca ar fi cel mai potrivit  datorita consumului,  pretul sa fie pe la 2500 euro, daca auzi ceva iti sunt recunoscator.

    Cu consideratie

    Romeo Ionita

  4. Vand Volvo 740 D24 TD

       
  5. Vand Volvo 740 D24 TD

    Masina are certificat Retromobil, Tapiteria din piele, scaune electrice, sistem audio original. Pretul nou este de 1800 euro.  
  6. Se vinde Volvo 740 motor D24 TD, ITP 2018, Motor de rezervă, , interioare de rezerva si o caroserie intreaga care intra in pretul masinii. Motorul a fost refacut acum doi ani, timp in care a mai acumulat inca 10 000km Masina are scaune incalzite si ofer un set de interior de 960 din piele, si un set de jenti din aliaj de vara. Actele sunt pe numele meu, cu o investitie se poate inscrie ca vehicul istoric, este din 1986. Alte informatii la telefon Pretul este de 1600 de euro 0745265450  
  7. Se vinde blocul pentru caldura si AC de la un Volvo 240, Blocul este intact si complect cum a fost demontat de pe masina, incluzand radiatorul de AC, de caldura si ventilatorul, 0741 265 450  
  8. tractorul meu

    Acum doi ani am avut un drum la Frankfurt, motorul este fantastic pe autostrada, am fost foarte multumit, in Austria si Germania nu am mers sub 120 si mi-a luat 8 la suta, pompa era originala, cea cu corectie facuta de turbina. Este adevarat ca nu ai raspunsul unui benzinar insa nu te va lasa daca nu-l vei lasa nici tu. Ai mare grija cu schimbul de ulei, mai bine mai subtire decat mai gros, are orificii mici pe unde trebuie sa ajunga, de exemplu pipele care arunca pe pistoane.. Motoarele astea au fost gandite oarecum ciudat, au o ditamai tubulatura pana in pompa de ulei , sorbul e asezat undeva in dreptul cilindrului 5 iar pompa asezata in fata cilindrului 1, Dupa ce a trecut de pompa uleiul are de parcurs un drum lung pana la cilindrul 6. Motorul nu e facut pentru distante scurte, iarna se incalzeste greu si asta ii reduce viata in mod semnificativ daca e folosit in acest regim . Racirii motorului trebuie sa ii acorzi atentie, eu am avut ceva probleme cu vascocuplajul si am descoperit asta pe Transalpina, am renuntat la el si mi-am montat un electroventilator. In rest trage ca un taur, am tras cu el o platforma de masini incarcata cu trei metri cubi de caramida, Sa auzim de bine
  9. Saluate, Imi pregatesc si eu masina pentru un drum prin Europa si am nevoie de doua sfaturi: -Daca ati reconditionat vreodata amortizoarele si unde? -Unde pot gasi un sistem pe care pot sa imi montez un portbagaj? Multumesc si astept parerile voastre.
  10. Salutare, daca se împiedică cineva de un intercooler prin garaj și ar dori să bea un Becks-Heineken pot sa îl ajut, Doresc sa mi-l montez pe un 740 TD . Multumesc
  11. pila de Hidrogen

    vara-miu si-a facut unul dupa ce l-am infectat cu informatia ( el e un fel de Mesterul Manole ale vremurilor contemporane) din niste table de inox, le-a facut sandwich izolate intre ele cu o garnitura de cauciuc, in total sunt 19 tole, generatorul a fost montat pe un citroen zx care mergea cu gpl, a facut cu generatorul montat cu 150 km mai mult decat la un plin clasic fara hidrogen;ca lichid electrolitic a pus in apa bicarbonat de sodiu desi era recomandat soda caustica, ii consuma cam 6-8 amperi
  12. salutare cand am luat masina imi parea o utopie ca un astfel de motor pe o astfel de caroserie sa consume 6%, dupa ce am luat o compresie si m-am convins ca motorul era pe duca i-am facut o reparatie capitala in limita bugetului adica supape noi, ghiduri noi , segmenti si cuzineti noi, am lasat-o aspirat deoarece sursa problemelor la chulasa era turbina si in week-end i-am facut un test de 650km, Consumul a fost de 5,5 % cu o viteza de 85km/h, motorul este aspirat iar lipsa turbinei se vede in special in panta, anvelopele pe spate sunt C-uri adica 175/205 si asta se vede,
  13. salutare sambata am facut o plimbare pana la Sighisoara si am fost surprins sa vad incurtea Remat Sighisoara un 740, portarul nu m-a lasat sa intru sa il vad mai atent pentru ca cei de acolo nu erau de servici ,mi-a dat un telefon insa nu raspunde nimeni , mi-ar fi trebuit niste piese de imterior (coaja de bord), stalp stanga si un radiator asadar daca are cineva drum are berea aferenta
  14. Volvo 940 2,4 diesel

    Salutare am un 744 echipat cu acelasi motor VW sase linie si pot sincer sa iti spun ca este un motor caruia nu ii place plimbarile scurte, se incalzeste greu, iarna ii ia cinci secunde sa se stinga becul la ulei deoarece pompa e intr-un capat al vibrochenului iar asta e lung cat China, sorbul e situat undeva pe la cilindrul cinci iar diametrul tevii de admisie a uleiului din baie este generos, motorul se incalzeste in zece minute, oricat de tare te-ai grabi incalzeste motorul inainte sa pleci nu e recomandat numai in cazul acestor motoare ci oricarui motor, Fii atent la turbo daca ai motorul cu turbo; daca iti baga cu ulei iti strica supapele, daca nu, ai scapat de o durere de cap, eu personal am renuntat la turbo dupa ce mi-a stricat o chiulasa, furtunul pentru evacuarea gazelor din motor scoate-l sub masina si nu il lasa in admisie, mai da cu ulei pe acolo si ti-l baga in camera de ardere ii place drumul lung se aseaza la drum si odata incalzit parca nu ar mai vrea sa se opreasca e o masina sigura , nu te va lasa niciodata in drum atat timp cat ii vei schimba uleiul si cureaua de distributie s-o stapanesti sanatos personal sunt dezamagit de cateva lucruri la acest motor -fisurile intre supape, din trei chiulase pe care le-am vazut toate trei aveau aceasi boala fisuri intre supape - o singura pompa de ulei la un vibrochen atat de lung - uzura cilindrilor care vine ori din fonta cilindrilor de calitate indoielnica ori din lubrifierea proasta a cilindrilor la pornirea motorului, din trei blocuri care mi-au cazut in mana toate trei aveau in jur de 250 000 km aveau uzura excesiva pe cilindrii mentionez ca parerile si opiniile exprimate mai sus sunt ale unei persoane pentru care mecanica este un hobby nu o meserie si trebuiesc luate in considerare ca atare