Frank

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Frank

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto S40
  • Fabricatie 2009
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

392 profile views
  1. Un cuplaj ciudat

      Am exact aceleasi simptome. I-a dat cineva de capat?
  2. Salut,     Ai cumva: Scut motor S40 II, 2009, 1.6 benzina? Multumesc
  3. Interval schimbare distributie

    Salut,    Va multumesc pentru toate informatiile de pana acum.   S40 2009,1.6 benzina, 80kkm.    Cartea tehnica imi spune ca distributia se schimba la 120kkm sau 10 ani. O nota aditionala printata in limba romana si atasata spune: Avand in vedere condiile drumurilor din Romania recomandam schimbarea la 80kkm. Reprezentata a avut aceeasi recomandare doar ca nu mi-au inspirat incredere oamenii de acolo. Mecanicul la care merg mi-a spus sa merg dupa specificatiile originale din cartea tehnica. Mai are cineva aceasta nota aditionala?      Frank
  4. Eu am 1.6 benzina si merge foarte bine: oras/extra urban. Intr-adevar pe autostrada ajung ( cu greu) la 185 dar nu-mi face mare placere sa stau in masina la viteza asta. 100-120 pe autostrada este excelent, cofortabil si stabil( izolare fonica f buna). Am vazut review-uri intre 1.6D si 1.6 i si a castigat diesel-ul. Eu am mers pe benzina pentru ca o folosesc si in oras si e mai ieftin de intretinut( din cate am vazut eu)    
  5. Sa ne anunti si pe noi, astia fara patos, ce ti.ai luat.
  6. Salut,   S40 1,6 benzina 2009  Eu m-am orientat spre masina cu prima inmatriculare in Romania cu gandul ca romanul nu-si ia Volvo din greseala. A doua varianta ar fi fost sa merg in Suedia.   Daca o iei din RO sa te pregatesti sa schimbi amortizoare, flansa, rulemnti, bieleta,brate, bucse. Pe fata le-am schimbat, pe spate n-are probleme. La reprezentata mi-au zis 4500 lei + manopera piese OEM si 2500 lei + manopera piese AM. Le-am facut la un mecanic de incredere cu 1800 lei cu tot cu manopera.    Am mai avut o problema, sa zicem asa: masina avea o singura cheie( in anunt erau doua). A doua am cumparat-o de la reprezentanta: 1400 lei - pe care i-a platit fostul proprietar dupa cumparare ( oameni, nu carpe).   Masina din anunt mi se pare ca arata bine, dar pare cam ieftina. Mai bine mergi sa o vezi. Fa-ti lista cu toate testele pe care vrei sa le faci, condu-o mai agresiv si apoi du-o la reprezentanta si zi-le sa o verifice in vederea cumpararii. Asa o sa-l vezi si pe vanzator... astia smecheri put de la o posta. Intreaba-l cum de s-a gandit sa faca afaceri cu Volvo( masina cu cerere asa de mica in Romania)?   Pe autostrada la 120-140kph nu sesizez nici o problema iar izolatia fonica e decenta. In oras se misca excelent. Consumul ajunge la 11-12 oras si 7-8 afara dar asta e benzinarul. Per total o conduc cu placere.    Pentru viitor: Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!     O zi faina!  F
  7. s40 cu probleme

    multumesc
  8. s40 cu probleme

     Care a fost problema? 
  9. Scut Motor S40 2009

      Voi incerca si la dezmembrari in ultima faza. Am scris aici in speranta sa gasesc un vanzator pe site. Am vazut ca se practica cereri/oferte.    Multumesc de raspuns
  10. Salutare,    Stie cineva de unde pot sa iau un scut motor original pentru S40 2009 1.6 Benzina 101cp? Am inteles ca scuturile aftermarket nu se potrivesc 1:1 si pot prezenta joc, sau plasticul e prea casant ..    Poate sa fie si sh, nu e o problema, atata timp cat e intact. Al meu are o spartura sanatoasa.  Multumesc anticipat. 
  11. V50, benzina sau diesel

     Salut Clau,       In legatura cu #6 - ai gasit din ce cauza se aude acel motoras/zgomot? E de frecventa inalta( tzarait) si creste in intensitate o data cu clima?
  12. Distributie

        Nu are nimeni aceasta nota aditionala atasata la cartea tehnica? Sau vreo parere  
  13. Distributie

     Salut,    Va multumesc pentru toate informatiile de pana acum.   S40 2009,1.6 benzina, 80kkm.    Cartea tehnica imi spune ca distributia se schimba la 120kkm sau 10 ani. O nota aditionala printata in limba romana si atasata spune: Avand in vedere condiile drumurilor din Romania recomandam schimbarea la 80kkm. Reprezentata a avut aceeasi recomandare doar ca nu mi-au inspirat incredere oamenii de acolo. Mecanicul la care merg mi-a spus sa merg dupa specificatiile originale din cartea tehnica. Voi ce stiti despre asta?     O alta problema pe care o am este: cand sunt in treapta a doua, se aude din cand in cand un mic carait pe care-l simt si in pedale. Ca si cum ar agata ceva. Nu apare la schimbarea vitezei ci la mers. Nu am dus-o la control, inca.    In rest, brici      O zi buna!