tase

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About tase

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/21/1977

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto VOLVO S40 1.8
  • Fabricatie 2000
  • Fabricatie 2 0
  1. Salut, ai reusit cumva sa verifici stocul?  
  2. Piese S40/V40,S60,V70

    Salut! O aripa stanga fata pentru un S40 din 2000, de preferat culoare argintie, ai cumva?
  3. Dezmembrari Volvo S60/S40/V50/V70

    Salut! O aripa stanga fata pentru un S40 din 2000, de preferat culoare argintie, ai cumva?
  4. Salut! O aripa stanga fata pentru un S40 din 2000, de preferat culoare argintie, ai cumva?
  5. Salut! O aripa stanga fata pentru un S40 din 2000, de preferat culoare argintie, ai cumva?
  6. Dezmembrari Volvo Braila

    Salut! O aripa stanga fata pentru un S40 din 2000, de preferat culoare argintie, ai cumva?
  7. motoras stropitori parbriz

    Salut! Am patit-o si eu. La mine era mufa murdara si nu mai facea contact (mufa prin care se alimenteaza motorasul). S-a rezolvat cu spray contact. Eu am scos motorasul pe dedesubt. E ceva munca, eu cel putin am reparat-o iarna la - ceva grade. Tu incearca prima data sa deconectezi mufa si sa o cureti cu spray contact. Daca nu se rezolva asa scoate motorasul si conecteaza-l la baterie. Daca functioneaza inseamna ca ai o intrerupere pe cabluri
  8. Calitatea uleiului , schimbul intarziat si nivelul scazut genereaza problema ,dar nu cred ca se rezolva printr-un schimb de ulei. Cred ca e dus variatorul Am aceeasi problema, am scos valva, am dezmembrat-o ,am curatat-o, am masurat rezistenta cu multimetrul, degeaba, acelasi tacanit enervant. Daca te hotarasti sa schimbi variatorul, un pret bun avea Florin 55 - 869 lei. Mai ieftin doar pe comanda din afara http://www.swedishautoparts.com/S40/Volvo-S40-engine-timing-belts-gears-and-parts.html
  9. Dar la capitolul consum cum stateai? Vreau sa vad daca e vreo legatura intre alea 2-3 grade sub jumatate si consum; adica daca ECU crede cumva ca motorul nu a intrat in regim termic normal si da drumul la mai multa benzina
  10. Stii cumva un mecanic bun in Bacau care sa mai fi lucrat pe Volvo?
  11. Termostatul , din cate stiu eu se verifica in apa fierbinte, senzorul probabil trebuie masurat ca rezistenta Oricum, am comandat deja filtru de aer si bujii, poate se schimba ceva
  12. In primul rand as vrea sa salut toti membrii forumului, ca un nou posesor de Volvo ce sunt... In al doilea rand vreau sa va asigur ca am folosit indelung functia cautare inainte de a posta Iar acum mica mea problema (de fapt , cam mare): am,de vreo doua luni un S40 din 2000 motor B4184S2 siu am observat un consum urban relativ mare (14-15%). Am mai observat ca indicatorul de temperatura antigel sta putin sub jumatate (aproape o liniuta) si nu a depasit niciodata jumatatea. Din cate stiu eu, pana ajunge apa la temp normala, ECU mareste cantitatea de benzina din amestec. E posibil sa fie senzorul decalibrat sau termostatul sa deschida prea repede ? Si daca da, cum as putea afla care e cu problema? Mentionez ca nu a scos coduri de eroare pe tester