tiberiuh

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About tiberiuh

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie targu mures
  • Auto Volvo V60
  • Fabricatie 2019
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. Joc axial curea distributie

    Da, e 2019, am schimbat distributia la volvo si tot asa face, banuiesc ca e normal...
  2. Salut, masina in cauza e un v60 d3 model 2019, 200k km, nu stiu daca s-a inlocuit distributia vreodata. Am atasat un filmulet cu fulia de la pompa de inalte, cureaua are un joc axial de 2-3 mm cred. Poate cineva sa-mi spuna daca e normal jocul sau nu si cat de urgent e sa o schimb daca nu e in regula. Multumesc! IMG_2716.mov
  3. Volvo V60 D2 1.6 nu porneste

    Da, aia e, merci de răspuns!
  4. Salut, dupa 5 ani cu 0 probleme, Volvo-ul meu s-a decis sa nu mai pornesca, se aprind luminile pe bord, demarorul nu invarte, se aude doar pompa de motorina si apoi nimic. Am schimbat bateria cu una noua, deci nu e de acolo. Ceva idei cu ce sa verific inainte si poate ca sa evit sa chem platforma? Merci.
  5. V60 D2 Recomandare ulei

      Am inteles, merci mult de ajutor!
  6. V60 D2 Recomandare ulei

    Toate ce mi le-ai zis mai sus sunt 0w30, la mine in carte scrie 5w30...pot folosi 0w30?
  7. V60 D2 Recomandare ulei

    Nu e vorba de bani aici, e vorba de o nedumerire de-a mea mai mult. Si castrol cu sigla volvo mie nu-mi zice nimic pentru ca n-am gasit deca 0w30 si motorul de pe masina asta nu e volvo. Merci de raspuns.
  8. Salut,  In manualul V60-ului meu (D2 2011) uleiul recomandat e Castrol 5w30 ACEA A5/B5. La ultimul schimb am pus Castrol Magnatec Start-Stop A5, dar citeam ca nu prea e recomandat pentru vehicule cu DPF din cauza continutului relativ mare de " Sulfate ash", undeva la 1,2g/100g. In standardul ACEA, pentru motoare cu DPF sunt recomandate uleiurile dupa specificatii C (in jur de 0.6g/100g). Singurul ulei pe care l-am gasit, dupa specificatie A5/B5 cu nivel mic de sulfate ash e LiquiMoly  Special Tec F 5W-30, cu 0.85g/100g. Intrebarea mea e daca se poate folosi ule ACEA C2-C3, gen CASTROL MAGNATEC STOP-START C2 5W30 sau altele cu aceleasi specificatii, sau e obligatoriu folosirea uleiurilor A5? Merci.
  9. Din nou, sfat achizitie

    Revin cu un update, daca mai intereseaza pe cineva, masina are acum aproape 210.000 km. Am schimbat ulei, filtre si placute frana spate cu discuri cu tot. In rest nici o problema, se comporta la fel ca in ziua in care am cumparat-o. Intre timp am facut inca un drum de Grecia, consum mediu 5.2 doua persoane si bagaje.
  10. Din nou, sfat achizitie

    Buna, revin cu un mic review, dupa ce am parcurs aproximativ 6000 Km in doua luni, inclusiv un drum pana in Thassos. Masina e un V60, 2011, 1.6D 193.000Km la bord. Desi aveam mici indoieli referitoare la motor (unele din ele inca se mentin), per ansamblu, sunt multumit de motor, nu am simtit niciodata nevoia de un motor mai puternic, mi se pare ca se potriveste foarte bine cu stilul meu de condus. Trage suficient de bine, incepand cu treapta a treia, inca de la 1800 rot/min. L-as compara cu un golf 4 tdi la performante, in lipsa unei comparatii mai potrivite. Nu stiu daca e ceva specific la diesel sau doar la motorul asta, dar nu-i plac turatiile ridicate, se plafoneaza oarecum dupa ce trece de 3500-3800 rot/min. Dar problema cea mai deranjanta e la turatie mica. Are un lag de putere, pana intra turbina cred, chiar deranjant, exemplu, incetinesti foarte mult, in a doua, si apoi accelerezi, nu vrea de nici o culoare, indiferent cat de mult apesi pedala, creste turatia si viteza foarte incet, o secunda-doua si apoi accelereaza brusc cand ajunge pe la 1700 rot/min. Daca schimbi in treapta intai e si mai rau. As fi preferat o cutie de viteze automata, sincer. Dar eu personal nu am simtit "o sa simti nevoia de motor mai puternic" cum tot mi se spunea, inclusiv aici pe forum. Dar asta depinde de stilul fiecaruia, mie imi place sa anticipez cand conduc, nu sa ma trezesc brusc ca vreau sa depasesc si sa am nevoie de 300 cai ca sa depasesc un camion. Un sofer bun poate fi cel mai rapid de pe sosea si cu masina asta. Consum... dupa drumul de Grecia am avut consum mediu de 5,6L, consum normal as zice, in oras, intre 7-8, mediu cred ca undeva la 6,5...departe deci de cifrele optimiste date de producator. Nu cred ca se apropia de consumul oficial nici cand era noua. Interesant e ca la un drum de 200 km am incercat sa scot cel mai mic consum posibil (fara sa merg subturat), la intoarcere am condus mai agresiv si consumul a scazut. Nu se compara in schimb cu seria 5 al unui coleg, cu care am scos la un drum de mare o medie de 5, chiar daca e mai grea si are motor de 2.0. Ce ma incanta pe mine cel mai mult sunt tinuta de drum, confortul si senzatia aia pe care o ai la volan. Nu am mai intalnit la nici o masina cu care am fost o senzatie de..nu stiu..bine. Cred ca se datoreaza scolii scandinave de design, e vorba de detalii mici, nu as putea sa spun exact ce anume provoaca starea aia. Evident o compar cu masinile din aceasi perioada, ma refer la passat cc, seria 5, audi a4 b7, avensis, c-class. Nu prea e nimic care sa fie la fel de placuta in interior.  Scaunele sunt cele mai confortabile dintre toate in care am stat, lucru confirmat si de alte persoane care au fost cu masina. Nivelul de zgomot interior e foarte bun, adica scazut, e mai, confortabila decat un passat cc sau un b7, zgomotele de suspensie se simt mai putin, in schimb zgomotul motorului incepe sa se auda pe la 130-140 km/h.  La exterior finisajele sunt de nivelul unui ford mondeo, oglinzile laterale au un mic joc, pe denivelari se aud, eleronul de pe capacul portbagajului la fel (asta am reusit sa il rezolv cu ceva banda dublu adeziva de la bison), manerele la usi nu sunt la fel de precise si ferme ca la un audi, nici macar ca la vechea mea corolla (pe care inca o am) si ea e mai inchegata si cu tolerante mai mici.  Probleme nu am avut pana acum, motorul merge perfect, e curat, nu are scurgeri de ulei, franele sunt excelente, sistemul ala de franare automata isi face treaba, l-am testat involuntar de vreo doua ori, directia e electro-hidraulica, nu doar electrica cum credeam initial, isi face treaba, nu am nici un comentariu, pana la urma se vrea a fi o masina de familie, foarte sigura, nu e facuta pentru ca sa scoata timpi foarte buni pe circuit. Am alimentat tot de la mol pana acum, dar in ultima perioada am alimentat de la rompetrol, mi se pare o idee mai silentios motorul, nu am mai auzit sunetul ala de injectoare pe care il auzeam la o anumita turatie. Tot ce am scris mai sus sunt pareri personale, nu intentionez sa stranesc polemici, sau sa supar pe cineva. Incerc doar sa fiu de ajutor celor care vor sa isi cumpere asa ceva. Atasez si doua poze. Multumesc!
  11. Atasez si eu doua manuale in lb. romana, pentru V50 si V60 https://drive.google.com/open?id=1NZS9kPPYQz06YX_a84d5hiRcFgJPrnNK
  12. Din nou, sfat achizitie

    Multumesc!
  13. Din nou, sfat achizitie

    Nu i-am facut poze, masina e neagra, interior din piele maro, 187.000 km, deocamdata merge ok E foarte confortabila, comparativ cu corolla ce o aveam, dar deocamdata nu sunt convins ca am luat decizia corecta cand am luat masina diesel. Sper sa imi dovedeasca ca mi-am facut griji degeaba. Stie cineva mecanici priceputi la Volvo in zona Mures? Multumesc!
  14. Din nou, sfat achizitie

    Până la urmă am luat un v60, 1.6 diesel. Mulțumesc tuturor pentru sfaturi!