Alex44

Membru
  • Content count

    221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

120 Excellent

3 Followers

About Alex44

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto Smart Forfour
  1. La regie proprie ti se da 70% din valoarea pieselor fara TVA. Pt manopera nu-ti dau nimic. Diferenta e uriasa, dar daca o bara costa mult si masina ta n-are decat defecte cosmetice poate fi o solutie.
  2. Upgrade frana fata 336 mm pentru 850.

    Furtune de frana ranforsate se pot face la comanda, scrie in google sunt unii care vand discuri, placute, lichid de frana si furtune si doar asta. Eu am luat etrieri mai mari pt ca arata trist masina cu rotile de 17. 282 fata 260spate vs 256 cu 250 stock. Sunt interesat de o solutie pt confectionarea adaptoarelor de portetrieri, sunt veriga lipsa
  3. Mie mi-au dat doar 50% despagubire la un incident similar, pt ca bara mai fusese vopsita, iar aripile erau unite cu fibra de sticla de bara. Mi-a intrat un pasat tare in fund, a indoit si spatiul rotii de rezerva, unde aveam o roata de volvo dezumflata Am platit 650 de lei de sa-mi iau masina din service. Tot euroins avea vinovatul, si am facut constatarea si reparatia la carstuning. Cu bara pusa, uitandu-ma in oala rotii de rezerva se vede lumina intrand... cred ca daca faceau practica niste copii la liceul auto si reuseau s-o indrepte si s-o chituiasca mai bine. De tratament anti coroziv sau vopsea chiara macar nici nu incape vorba, acum s-a si cojit ce grund avea din fabrica dupa indoit/indreptat/batut...  
  4. Autonomia tine de 2 factori, cat combustibil mai ai si in ce ritm il consumi. Cand se aprinde becul faci plinul si cu ocazia asta impusti 2 iepuri: Aflii consumul si aflii cat combustibil mai aveai in rezervor. Pe baza acestor 2 valori poti aproxima pe viitor autonomia ta de cand se aprinde becul. Din burta as zice 50-100km in fuctie de regimul de mers. Avand diesel e bine totusi sa nu incerci dinadins sa aflii autonomia maxima pt a nu avea neplaceri in caz ca prinde un pic de aer
  5. Nu apasa cu toata forta pe tragaciul pompei, sa curga cu debit mai scazut. O sa aibe timp sa se scurga in rezervor si n-o sa mai ajunga inapoi la nasul pistolului ca sa-l faca sa declanseze.
  6. Posibilă problemă ambreaj, volantă?

    De obicei zgomotul de rulment de presiune se aude mereu, tace doar cand calci ambreiajul. Volanta ar fi batut la plecarea de pe loc. Ceva pe la cilindrul receptor? 
  7. Poze haioase

    Pisica aruncata sub rotile unui volvo...
  8. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Daca ai facut 45K le poti schimba impacat. La 10.000km se recomanda sa "rotesti" anvelopele, adica roata fata stanga devine spate dreapta si asa mai departe. Evident nu poti face astea cu anvelopele unidirectionale, cu ele poti muta doar de pe fata stanga pe spate stanga... dar tot ajuta pt uzura mai uniforma...te tin mai mult pana la urma.
  9. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Dar daca era dezumflat nu se tocea pe margini? La 2 bari oricum nu e dezumflat, chiar daca n-are cine stie ce balon.
  10. Schimb ulei cutie manuala

    Eu chiar glumeam cu prima fraza, si eram serios cu a doua. Daca producatorul zice 1.8 aia e, daca pui pana sus cand se incinge poti avea surprize neplacute.
  11. Schimb ulei cutie manuala

    Singura explicatie logica e ca Alex Midnight umbla cu ocaua mica. Ori asta ori intre cantitatea optima recomandata de producator pt umplere si "regula de aur" (umple pana da pe la buson) s-ar putea sa fie o diferenta. Ca idee, si eu tot 2L am bagat in cutia mea total diferita, si in manual scria 1.7, si un mecanic de la mercedes mi-a spus ca se pun doar 1.7, nu pana curge. Eu nu o mai scurg acuma, dar poate data viitoare incerc sa bag doar 1.7 sa vad daca e vreo diferenta la cum intra in viteza sau poate la consum...
  12. Lumina faruri mai buna, cum?

    Becul se introduce, si deci e inconjurat de o oglinda in forma de palnie, ce are la capat lupa. Palnia aduna lumina si o reflecta inspre lupa, care o focalizeaza si ii si imprima acea demarcare clara (cut-off). Cand oglinda palnie se prafuieste, se coace si se cojeste stratul reflectiv sau se afuma, lumineaza mai slab. Fara oglinda din spatele lupei ar lumina mult mai slab. Fara lupa ar lumina mult mai slab si imprastiat. Plasticul gri/ cromat ce inconjoara lupa pe dinafara e decorativ (ce vezi cand privesti farul din fata), nu are nici un aport in formarea fasciculului. O poza face cat 1000 de cuvinte Alta, faza scurta cu lupa, "oglinda decorativa" vopsita negru, faza lunga cu oglinda clasica lasata argintie (partea care se misca efectiv cand reglezi bataia farului) si oglinda decorativa (plastic cromat ce umple golul dintre optica farului si corpul acestuia) vopsita negru. In mod normal totul e argintiu-cromat uniform... Ps imi pare rau ca dau exemple smarturi, mi-a fost mai usor sa gasesc poze exemplificative.
  13. Mi se pare foarte interesant, pt ca am o experienta similara.... De cate ori plec din Constanta imi fac plinul de la OMV-ul de pe str Caraiman (Abator)... e o statie antica, inainte era Peco, petrom, Petrom V...a ajuns OMV. Ciudat e ca pun si Rompetrol de pe unde apuc...dar parca tot cu benzina din statia de la abator imi merge mai bine. Consumul cel putin e clar mai mic, am avut ocazia sa testez de multe ori. Poate mai vrea cineva sa incerce... Cand pun din alta parte nu simt nimic imediat DACA nu e varza benzina, ca nu o iau talpa din peco cu 0-100 sau sa o pun pe dino... daca nu se balbaie pare la fel...dar o simti la drum, ajungi la 50km/h in a 5-a si nu cere sa retrogradez, sau cand ridic piciorul de pe acceleratie sa incetinesc un pic constat ca deabia era calcata pedala... Ca daca in loc de 11s pe 0-100 face 11.1 pana la 100kmh e greu de observat...
  14. Am pus benzina de 2 ori de la mol luna asta (era in drum), si n-au fost probleme, Inainte am mai pus si de la Lukoil, dar de regula OMV sau Rompetrol. Bezina toata cica ar avea niste etanol in ea, dar nu ma ingrijoreaza. Am mers si cu E10 cateva mii de km (pe afara) si consumul a fost la fel, dar parca tragea mai bine, la 110km/h pe autostrada deabia mangaiam acceleratia. Cand era benzina mai ieftina si foloseam cardul rompetrol, puneam amestecata 95 cu 101, rau sigur nu-i facea dar nici nu stiu cat ma ajuta asta. Odata am pus de la Petrom (iesirea din buzau zona industriala, spre urziceni), dupa 200m nu mai tinea relantiul, se balbaia grav, a trebuit sa opresc A/C si sa o tin accelerata cat stateam pe loc...Am mai pus niste benzina de la Lukoil ca asta era in drum si am mers cu 80 pana in buc unde am realimentat cu efix 101
  15. Termostat? Pe benzina cum e consumul, in parametrii sau tot maricel?