BogdanG

Echipa Volvo-Club
  • Content count

    13,439
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by BogdanG

  1. Pierdere antigel

    Nu are absolut nimic daca bagi in masina ta, masina ta nu tuseste, se infunda caloriferul si atat, da lasa ca-l faci tu pe o bordura, asta ca sa-ti rapsund cu aceiasi aciditate cu care vad ca ma alinti de 2 zile . 
  2. ce zdrangane in rezervor?

    Ba are insa e turnat acolo, nu ai ce sa servisezi in rezervor, pur si simplu ai un cititor de nivel intr-o pseudo caldare ce imita pompa de motorina si atat. Nu ai rezervor impartit in 2 ca la P2 sau P3, nu e nimic deosebit.  De obicei ce bate la P1 sunt fie amortizoarele la cap de cursa, protectia termica a tobei ce cade pe toba si bieletele stabilizatoare . 
  3. Pai problema e la pompa de motorina, mufa ce intra in pompa, degeaba prelungesti firele, nu ajuta cu nimic . 
  4. Setare întinzator , tip dupa 2005

    Adica sa deschid un magazin cu piese OE Volvo la pret de piese turcia ? Buna idee, sa vad cati bani am de aruncat anul asta.  Apropo exista piese-volvo.ro, care vinde ghici ce, piese OE Volvo .  @Vvolvo de ce trebuie sa stii codul ? Nu exista oameni angajati sa comande piese ? Sau trebuie platiti aia si costa, am uitat :)))  Oricum nu inteleg de unde scoti perlele astea cu sa repari masina numai cu aftermarket, sunt mii de repere la orice Volvo ce nu exista pe aftermarket sau daca exista nu se potrivesc si iti dau cateva exemple, la XC90 2.4 E4, senzorul de presiune diferentiala nu merge pe after market (HELLA, Facet, etc), da eroare pe tester si face masina intr-una regenerare, la S60 V60 nu merg broaste de usa pe Bugiad insa lumea tot le doreste pt ca sunt de 3 ori mai ieftine fata de original insa ce sa vezi, nu se potrivesc si avand urme de montaj nu pot fi primite inapoi .    Revenind la oile noastre vin si eu cu intrebarea, cat a costat aceasta distributie care nu s-a potrivit si a trebuit alt intinzator ?  A si 2 la mana, cat o tine o astfel de distributie? Tine oare 10 ani sau 160.000 km cat cea originala ?   
  5. Pai nu e Skoda nici VW, numai la alea merge si la MB mai vechi, nu stiu daca la astea noi mai exista functia asta . 
  6. Nu cupleaza spatele

    @mario74 faptul ca tu ai gasit anumite piese mai ieftin pe Bilden e logic, acolo e un portal de dezmembrari, insa dintre toti din RO, Volvo Dez este cel mai OK dpdv pret/calitate/garantie . Eu am luat motoare de la el mai ieftin ca in Suedia, mi-a cerut si cat costa nou insa mi-a zis din start ca nu are pret, multe le-am luat gratis si de la el si de la Cipilika insa repet, dintre toti Alex se apropie cel mai mult de ce e afara .  A sa nu uit, am luat vreo 3 seturi de faruri de pe Allegro, toate cu defect si la pret de pret . Piese ieftine SH de Volvo nu am gasit decat la privati insa fara garantie si fara acte (factura si TVA) .    @Ujio nu stiu cum sa-ti explic insa fara mine forumul asta nu exista, cu asta am zis tot . Nu stiu ce echilibru vrei tu de la mine, deja dau prea multe informatii moka si tin acest forum in viata, cat mai pot sa-l tin pt ca anul acesta probabil va fi ultimul, iti recomand Vwforum unde totul e pe bani, vezi si forumurile mari de afara unde totul e comercial, eu aici nu am nici macar un banner . A si inca ceva, un service autorizat costa si buba asta e ca toata lumea comenteaza preturile insa vrea preturi de bordura insa cu garantie de reprezentanta .  @Vvolvo sa te vad pe tine cand stai cu masina pe elevator si vb la MarkeDesmo sa-ti trimita candva un unghiular pt ca nah la VolvoDez e scump, daca s-ar strica masinile cand vrem noi ar fi super . Sunt curios daca ai idee macar cat costa transportul unui motor din Suedia in RO ? Iti spun eu, 200E + TVA daca vrei factura iar la FAN e 120 lei .   
  7. Probleme cu ceasuri de bord

    Pai am spus mai sus, are Volvo-DEZ de vanzare, https://www.volvodez.ro/ .
  8. Baterie

    @adytym nu incarca deloc mult, incarcarea se face in functie de temperatura exterioara . Cand e frig incarca si 15.2 V  Buba ta e de la BMS, trebuie resetat si evident facut un test de baterie .
  9. ce zdrangane in rezervor?

    Nu am pomenit insa nu le stiu pe toate, totusi nu prea are ce sa zdrangane in rezervor .    Sa ne tii la curent, sunt curios . 
  10. Volvo V60 D6 diesel hibrid

    @tlc Numai D6 are probleme cu ISG-ul, compresorul, convertizorul bateriei, etc, de fapt toata partea hibrida are probleme fiind facuta in graba si testata putin .  Totusi lumea auto ne arata ca nu dieselul hibrid este viitorul ci motorul pe benzina in ciclu Atkinson este viitorul, pt ca ideea de "a fi verde"are 2 taisuri, degeaba ai motor de 6.2L (Tahoe Hibrid) si pe hartie esti verde daca in realitate nici nu folosesti motorul electric, un motor termic economic + un motor electric fiabil, asta poate fi viitorul . 
  11. Hop si eu cu V60

    @bim din pacate din greseli invatam insa ma deranjaza in domeniul meu cand unii sunt jepcari, adica manopere dublate, piese after market la pret de OE, chestiile astea ma deranjaza, deh, deformare profesionala . 
  12. Zgomot direcție

    Sunt de plastic la Ford si au catare, nu sunt puse corect, cum dai masina jos de pe elevator se aude trosc si trebuie altele
  13. @Vvolvo grija mare ce recomanzi, sunt probleme mari cu reprezentantele Ford din Bucuresti, ca idee eu sunt aproape de Neste iar cativa angajati de acolo isi reparau masinile la noi desi ora de manopera era identica ca la reprezentanta Ford insa problema mare era cu lipsa de mecanici si mai ales lipsa pregatirii acestora, pe langa Volvo noi reparam si Ford, inclusiv Ranger, insa nu mai vreau sa repar altceva in afara de Volvo  Am avut Smax si pot spune ca sunt mari probleme  la toate reprezentantele , inclusiv Colina, BDT, m-am invartit cu S-MAXul meu tot Bucurestiul pt un update soft la cutie, nici o reprezentanta FORD nu stia nimic de  cutia TF80 gen 2 AISIN, nu stiau de adaptare, nici nu stiau ca exista kit reparatie oficial de la AISIN/VOLVO fiind fix aceiasi cutie cu PN FOMOCO fix ca cea de pe S60/V60  insa proceduri diferite sau mai bine zis lipsa proceduri la Ford .  Mondeo 5 este comparabil cu S60 la orice capitol, insa buba mare este cutia automata daca vrei automata, pt ca MK5 are numai Powershift din pacate, am vrut S-MAXul nou care e bazat pe Mondeo MK5, geniala masina, insa fug de Powershift cat pot de tare . Ca sisteme de siguranta sunt aceleasi de pe Volvo, pana si BLIS-ul este identic si X-Traffic alert plus alte sisteme .  @Paciulio nu recomand configuratia asta, cauta una max 2015 cu 2L 5 cil EURO5, astea E6 nu sunt asa reusite.  @Dumi81 ce sa vezi, am avut si masina dupa 2017 care avea bube cu motorul D4 190CP, fix motorul din seria aia buna, era fisurat blocul in 2 locuri, deci scapi de una si dai de alta, se pare ca buba la modelele astea noi sunt de fapt faptul ca nu disipa caldura iar ele stau foarte incinse si de aici toate bubele .  Am mai vazut Volvo uri editie Polar in Italia, posibil e de Italia masina .   
  14. Blocare portiera spate

    Buna seara, din pacate broastele sunt problema modelului la V40, din pacate trebuie alta broasca . 
  15. Zgomot direcție

    @i love VOLVO vezi ca stie Adi ce zice, la XC60 flansele se monteaza intr-o singura pozitie . 
  16. ce zdrangane in rezervor?

    @IulianE verifica roata de rezerva din portbagaj sa fie perfect stransa . Nu de alta dar altii au bagat mii de euro sa schimbe puntea spate si de fapt era rezerva slaba si zdranganea la gropi . 
  17. V60 cross country

    Masina este Kinetic si are urmatoarele optiuni :  000370 Regensensor MC0Y0 / 000011Verwarmde zitplaatsen vooraan MC0Y0 / 000602Verwarmde ruitensproeierkoppen MC0Y0 / 000871Verwarmbare voorruit MC0YC / 000255Sensus navigatie MC0YC / 000935Sensus Connect High Performance Sound MC4NL / 000360Dashboard in het Nederlands MC4NL / 900435Gebruikershandleiding in het Nederlands   Motorul este D3 @150cp, singura remarca este sa faci distributia la timp, multi afla pe pielea lor ca trebuia facuta 150.000 km . 
  18. La mine costa cca 1000 lei cu tot cu adaptare . 
  19. S60 d3 ,motor defect

    Pomana, fugi repede si ia-l ca nu mai gasesti pomana din asta . 
  20. Nu cupleaza spatele

    Este mult mai ieftin la Alex (Volvo DEZ) decat pe Bilden in Suedia, oricum imi place ca lumea isi da cu parerea insa nu stie cat costa sa faci un parc de dezmembrari cu avize si autorizatii si sa ai masini de la V40 mk1 pana la XC90 2019 . Oricum e sport national in a arunca cu noroi in tara asta, toata lumea vrea la 2 lei dar cu pretentii de 1000 USD .    @Ujio Volvo nu prea merge reparat pe bordura, vei afla asta cat de curand ba mai mult ai niste proceduri la anumite operatiuni, nu respecti procedura ceva cedeaza. 
  21. Nou posesor de Volvo C30 1,6i

    Vezi atasamentul, ai toate dotarile masinii trecute .    Volvo YV1MK2042A2173161 - partslink24.pdf
  22. Probleme cu ceasuri de bord

    Fix s-au ars pt ca e buba modelului si nu merg decat de pe masina din acelasi an si greu gasesti bord functional pt ca toate se strica dupa 4-5 ani . Deci la o masina de 20 ani sa gasesti bord functional mai greu .  Gasesti la dezmembrari modelul nou de bord cu inele cromate iar ala nu se mai strica . Are Volvo Dez cateva bucati pe stoc pt 2002 . 
  23. Scriere injectoare V40 - Vida Dice

    Nu am auzit de motor D1, e o gluma sau cum ? 
  24. Pedala ambreiaj

    @Dumi81 okay  @thegame1983 pune originala pt ca nu e scumpa deloc. Originalul fiind Ford, pt ca masina asta e de fapt . 
  25. Dezmembrari Volvo Braila

    Esti bine Popey ? Am vazut accidentul pe Facebook insa nu parea asa rau lovita masina .