Cristianbds

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Cristianbds

  • Rank
    Nou venit
  1. Nu stiu daca cineva i-a dat de cap sau a mai avut cineva problema asta, intamplator am descoperit postarea ... inca avem masina, +310.000 km, adica vreo 40.000 km in plus si 3 ani, s-a mai intamplat o data sa nu porneasca. Am inchis usile din cheie, le-am deschis si a luat-o. Asta dupa ce a stat vreo 2 zile cu usile deblocate in parcare.   La fel, 0 erori ... asa ca banuiesc ca problema este antena de la volan care citeste cheia, am luat una second, ~100 lei.    
  2. Bare Transversale

    Fostul proprietar a avut (el a detinut masina vreo 3 ani inaintea mea, banuiesc ca si barile au fost originale, masina find noua la vremea respectiva). Se vad urme atat pe caroserie, cat si ceva punctulete de presare pe usi. Cred ca din start a fost gandita prost partea aia cu barile si iti va "atinge" vopseaua.
  3. In caz ca ajuta pe cineva pe viitor. Masina in continuare merge bine, preventiv am schimbat, ulei, filtre ulei/aer/combustibil, buiii, curatat clapeta acceleratie, verificat furtune de vacuum sa nu fie infundate. Ca si concluzie ... cred ca problema sa fost ori clapeta de acceleratie care ineca motorul ramanand inchisa, ori (putin probabil) filtrul de combustibil (care dupa cum arata nu a fost schimbat niciodata, cu toata ca acuma vreun an mi-a fost facturat).   In cazul in care mai cedeaza si aflu ceva voi anunta.   Multumesc!
  4. Pare logic ce spui. Maine ma apuc de mesterit ca doar este duminica si o sa ma uit atent la bobine.
  5. O sa incerc sa vad. Astazi masina merge perfect ca si cum nu ar fi avut nimic, iar dupa o consultare cu 2 mecanici dimineata la cafea, au ridicat amandoi din umeri ...   Stiam ca daca este bobina de inductie (cred ca asa se cheama), este un defect permanent, ori merge ori nu si apare la majoritatea masinilor pe tester ca si diferite defecte care tin de ardere, oxigen ...
  6. Buna,   Am un volvo s60, 2005, motor 2.4 benzina (163cp), km cam 270.000, masina in posesia mea de pe la 80.000, service-uri la zi, am schimbat tot timpul cam ce a fost necesar. Ieri seara in timp ce ma indreptam spre casa s-a oprit motorul la semafor si nu a mai vrut sa o ia din loc, asa ca am facut o plimbare romantica pe jos pe la 1 noaptea si o plimbare cu chinga de dimineata   Ca si simptome, dupa ce a murit motorul la semafor, porneam, iar in maxim 10 secunde murea, timp in care tot dadea rateuri de parca nu se alimenteaza sau nu are aer destul.   Astazi, am reusit sa pornesc masina dupa ce am scos borna bateriei cam 30 minute (care a fost o intreaga aventura dupa ce mi-am dat seama ca nu functioneaza incuietoarea de la portbagaj de cand au incercat sa il sparga acuma vreo 7-9 ani si a trebuit sa improvizez o sarma + coada matura cu care sa rabatez bancheta ca sa ma strecor sa pun borna la loc , Am avut noroc ca am reusit sa bag capul si o mana prin gaura de schiuri din cotiera spate). Dupa ce am reusit sa pornesc masina (la prima cheie) relantiul era destul de instabil + un miros de benzina si gaze nearse. Intre timp a ajus si un tip cu o diagnoza (ceva delphi/profi spune el), ca si erori, un senzor de parcare, senzor pedala ambreaj, incarcare oscilanta intre 13.3- 13.9, nimic care sa tina de partea de ardere. A testat cam tot ce era de testat, totul roz si frumos. L-am intrebat prieteneste si spunea ca nu are rost sa merg la volvo pentru ca nu va aparea nici la ei vreo eroare, testerul lui find cu licenta cumparata. As duce masina la service, dar am putine emotii cand vor incepe sa ma puna sa schimb piese de 2000e la o masina de 4000 ca sa ma trezesc dupa 1 an ca am aceasi problema. Ma gandeam ca poate a mai patit cineva chestii similare ca sa stiu de unde sa incep ... Astazi cand am reusit sa pornesc masina, merge 'acceptabil', dar nu ca si ieri, se simte ocazional o trepidatie in volan la relanti si scoate un sunet de parca ar merge in 4 cilindri si jumatate (ceva nu merge la capacitate maxima) ... am mai observat si ceva condens care curge din toba (acuma nu stiu daca nu cumva este de la ultima spalare de cu o zi inainte), o sa urmaresc sa vad daca nu cumva este garnitura dusa si dispare apa din vas. Parca stiam ca schimbul este si invers si ar trebui sa fie ulei in vas, momentan nimic. Am verificat pana acuma filtrul aer, bujii, filtrul de benzina nu l-am schimbat inca, dar a fost schimbat la ultima revizie (7-8000km). Am verificat si furtunele de vacuum (cred) care iasa din filtrul de aer si intra in motor (motorul trage aer, furtunele nu sunt infundate). Am scos mufa de la debitmetru, merge mai rau (pe tester ii arata debitmetru si clapeta de aer de la acceleratie ok).   Ma gandeam ca poate a mai patit cineva asta si ma poate directiona spre ce sa mai urmaresc ca si potentiale defecte ...   Multumesc!   Multumesc.
  7. Inlocuire bec pozitie s60 - 2005

    Dupa lungi incercari am reusit sa schimb becul de pozitie, poate ajuta pe cineva ...   Se schimba prin ultimul orificiu, o gaura cat sa-ti intre 2 degete. In interior muti cablurile intr-o parte si incerci sa simti unde este becul (eu m-am folosit de camera telefonului). Odata gasit, are o tija de plastic mica pe care o apesi si o misti putin stanga/dreapta cat sa iasa din orificiu, dupa, tragi incet de cabluri si voila ...   Este migala, foarte multa migata, mi-a luat undeva la 4 ore pana am reusit sa-l schimb, dar daca il schimbi o data, a 2-a oara dureaza 5 minute ...   Spor.
  8. Inlocuire bec pozitie s60 - 2005

    Chiar nu a fost nimeni nevoit sa il schimbe? Am incercat la service, dar mi-au cerut intre 400-600lei, ceea ce mi se pare absurd de mult pentru un bec care costa 2 lei (intr-un fel se justifica pentru ca trebuie sa dea jos bara fata + grila, dar ... ).
  9. Inlocuire bec pozitie s60 - 2005

    Partea aia am facut-o, dar nu im dau seama pe unde ar trebui sa demontez becut si cum Am gasit o chestie care pare a fi becul de pozitie (acelasi loc cu becul de pozitie), dar nu imi dau seama cum se demonteaza ...
  10. Inlocuire bec pozitie s60 - 2005

    P.S. Este vorba de becul de pe partea pasagerului. Am cautat in manual ... nimic legat de becul respectiv ...
  11. Buna,   Am un bec de pozitie ars, pe partea pasagerului. M-am tot chinuit, dar mi-am prins urechile ... singura gaura care ar da spre becul respectiv este de 4-5 cm, mult prea mica pentru a putea face ceva acolo A schimbat pana acuma cineva? Ceva tips?   Masina este volvo s60, 2005, farurile sunt cu xenon.   Multumesc frumos.