Beatman98

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Beatman98

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 12/05/1998

Profile Information

  • Locatie Reghin
  • Auto Volvo V50 2.0D
  • Fabricatie 2006
  • Auto 2 Volvo S60 2001 T5
  • Fabricatie 2 2001
  1. Salutare. Masina in cauza, Volvo S60 2001 T5, check engine aprins si fluctuații grave la relanti la rece plus smucituri la acceleratie. Pe tester da erorile P0121 si P0102, cunoaste cineva daca cumpar o clapeta acceleratie noua, nu magnetti marelli ci un bosch si o schimb eu trebuie reporgramata? Si daca da, oare la reprezentanta mai lucreaza la masini asa vechi? Sau care ar fi solutia cea mai buna? Mersi.
  2. Salutare,pana la urma problema a fost electromotorul,l-am schimbat de pe masina de piese si a pornit.multumesc!
  3. Am incercat cu un tester obd dinala bluetooth... nu apare nici o eroare... o sa incerc sa curat CEM si ma uit la sigurante...Multumesc oricum Nicuke
  4. Pompa a fost conectata la loc,tot aceiasi problema,am scos bornele vreo 10 min,conectate la loc,tot asa,presupun ca undeva la sigurante sau chiar electromotorul...Mersi  
  5. Salutare,tocmai mi s-a spart ceva la caseta de directie si tot uleiul servo s-a scurs,pe cand am ajuns acasa nu mai aveam servo directie deloc.Am bagat masina in garaj,pornind ca inainte,fara probleme ,am urcat-o pe o rampa sa vad de unde si ce problema ar fii cu ea,am constatat ca trebuie schimbata caseta directie,am dat masina jos de pe rampa si m-am gandit sa deconectez pompa servo sa o folosesc asa pana prind loc liber la un service sa o schimbe,am deconectat firele de pe pompa,masina a pornit normal,am oprit-o si dupa sa o pornesc iar masina nu face decat un click cand invart de cheie in pozitia 3,totul functioneaza normal in masina,becurile se aprind,radio la fel,faza scurta la fel dar face doar un click.M-am gandit sa conectez dinnou firele de pe pompa servo sa vad ce se intampla,si tot asa face,am scos bornele,lasata putin ,tot aceiasi problema,ceva solutii sau sa fie de la vreo siguranta?
  6. Salutare forum, în continuare cu problema mea la motorul asta de 2.0,am erorile astea pe un tester delphi, mi-a zis un mecanic de pe forum ca mașina ar fii fost resoftata și e făcută prost... 
  7. Salutare forum, știe cineva un mecanic din jud. Mureș sa se priceapă la un Volvo v50 2.0d.. Am un lag de vreo 2 secunde când apăs pedala de accelerație, si motorul nu dezvolta puterea maxima, are momente când accelerația răspunde imd și motorul se simte bine.  Am întrebat ceva mecanici de "cartier" specializați doar pe VAG și BMW, și nu prea vor sa se bage la Volvo, unul dintre mi-a zis sa anulez egr, ca ultima soluție l-am deschis și era anulat cu o bucata de fier, l-am luat jos, mașina se simte la fel.  Dacă știe careva un mecanic doar pe volvo sau se priceapă, mi-ar fii de mare folos. 
  8. Salutare forum, știe cineva un mecanic din jud. Mureș sa se priceapă la un Volvo v50 2.0d.. Am un lag de vreo 2 secunde când apăs pedala de accelerație, si motorul nu dezvolta puterea maxima, are momente când accelerația răspunde imd și motorul se simte bine.  Am întrebat ceva mecanici de "cartier" specializați doar pe VAG și BMW, și nu prea vor sa se bage la Volvo, unul dintre mi-a zis sa anulez egr, ca ultima soluție l-am deschis și era anulat cu o bucata de fier, l-am luat jos, mașina se simte la fel.  Dacă știe careva un mecanic doar pe volvo sau se priceapă, mi-ar fii de mare folos. 
  9. Salutare, am o întrebare, suportul rulmentului intermediar de la planetara care iese din cutie este uzat, și am aflat după un drum de vreo 100km am văzut ulei sub mașină, se pare că atunci când viram ieșea din cutie și ieșea uleiul, nou nu găsesc și din dezmembrări se potrivește și de pe Ford Focus și Peugeot sau neapărat Volvo?