• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

larahau

Membru
  • Content count

    690
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Good

About larahau

  • Rank
    Senior
  • Birthday 08/15/1983

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Sebes
  • Auto S40 2.0D Summum
  • Fabricatie 2006
  • Auto2 Suzuki Grand Vitara Limited
  • Fabricatie2 2008

Contact Methods

  • Yahoo maier_vasile@yahoo.com

Recent Profile Visitors

7,147 profile views
  1. Rulment roata fata SKF vs FAG concret

    La mine cel din stanga a cedat primul fiind cel original.
  2. Rulment roata fata SKF vs FAG concret

    Ok. Daca mai tine masina inca pe atat am sa revin cu feedback legat de SKF. Pt ca acum am montat SKF si fiind pe aceeas roata va fi relevant...Acum sunt curios cat va tine rulmentul de pe stanga (skf) pt ca daca va fi o diferenta de peste 10 mii de km zic eu ca nu mai e relevaqnta explicatia ta de mai sus. Sa vedem...
  3. Rulment SKF stanga fata schimbat de mine in 2011 la 113000 km - inca e ok. Rulment FAG dreapta fata schimbat de mine in 2011 la 118000 km  a picat la 217500 km in 2018. A tinut 99500 km 7 ani. O fi mult, o fi putin - nu stiu dar cert este ca FAG-ul a tinut mai putin ca SKF-ul. Acum am pus SKF...
  4. Interval schimbare distributie

    Pai na tu ai jeep  si daca ai jeep tre sa fie mai mult ca e jeep  intelegi... 'stiaznebuni.
  5. Interval schimbare distributie

    Oferta de pret dealer Volvo Cluj:   Kit distributie – 985 ron    WTF??? Pompa apa  - 620ron Manopera inlocuire distributie – 600 ron   Total: 2205 lei o distributie???
  6. Fantoma din portbagaj

    Nu deschide nici de pe cheie. Sa inteleg ca tre sa caut la creier...CEM.
  7.   Masina este un S40 2.0 D Summum din 2006. Problema: ușa portbagajului nu se deschide când apăs comutatorul usii portbagajului, dar uneori când mașina este parcată și nimeni nu o atinge, se deschide sau când pornesc mașina se deschide din nou, dar acest lucru nu se întâmplă tot timpul. Comportamentul este ciudat ... Încerc să rezolv problema: am înlocuit cablul din portbagaj cu unul nou (din moment ce știu că aceasta este o problemă des intalnita), dar nu are efect. Am scos yala electromecanică care este montată pe ușa portbagajului și am conectat-o direct la baterie pe pinii corespunzători și motorasul funcționează bine, deci yala este ok. Am testat cu un tester electronic dacă comutatorul funcționează atunci când îl apăs și acesta a fost ok. Acesta este modul în care l-am testat: Pinul 1 din imaginea de mai sus este cel comun (acesta primește + 12V pentru comutatorul portbagajului și pentru lămpile placutei de inmatriculare), pinul 2 este cel "negativ" care merge la luminile placutei de inmatriculare  și pinul 3 trimite comanda, prin comutator, la motorul electric din yala. Am verificat continuitatea între PIN 1 și 3 și dacă am apăsat pe comutator continuitatea apare astfel în opinia mea comutatorul este ok ... Si atunci care naiba e problema daca toate-s bune? Am o fantoma in portbagaj care face misto de mine? Trebuie să menționez că de fiecare data cand conectez mufa tata la mufa mama a intrerupatorului portbagajul se deschide, de asemenea am o eroare în  bord despre un  senzor de parcare din spate, care nu funcționează, dar în mod normal acest lucru nu ar trebui să afecteze deschiderea portbagajului. Corect? Un alt lucru ciudat a fost că atunci când am măsurat cu testerul  electronic pinii conectorului tata (vezi imaginea de mai jos): Pinul 1 este + 12V, pinul 2 este -12V și pinul 3 este, de asemenea -12V. În logica mea, pinul 3 ar trebui să fie neutru, pentru că atunci când  apăs pe comutator ar trebui să trimită + 12V de la pinul 1 la motorasul din yala...
  8. Interval schimbare distributie

    Am si eu 207000km in bord si cred ca ar fi cazul sa schimb distributia. Tinand cont ca masina e din 2006 si din cate stiu eu are distributia originala e chiar musai sa o schimb desi nu se aude nici un zgomot urat la motor. Va rog sa imi recomandati un kit de distributie (marca/brand) excluzand-ul pe cel OEM. Si spuneti-mi in cazul motorului 2.0D ce tre sa includa un kit de distributie? Multumesc.
  9. Burduf planetara

    OE costa 240 lei iar celelalte costa 40 lei,,, si de multe ori e posibil sa fie facute de acelas producator.
  10. Burduf planetara

    Ok atunci, ti-am dat PM.
  11. Burduf planetara

    Ma bucur sa vorbim dupa atata timp. Trimiti si in tara? Daca da inainte as trimiti zi-mi te rog cit e diametrul mic , mie imi trebuie cu d mic de 27 +-  ca mi-au comandat la magaznele de piese auto dupa talon si mi-au adus cu diametrul mic de 22 si sa nu fie la fel. Merci.
  12. Burduf planetara

    Dupa indelungi cautari la vreo 4 magazine de piese auto nu am reusit sa gasesc un burduf de planetara spre cutia de viteze la S40 2006 2.0D decat pe original. Si nu m-as inghesui sa dau 220 lei be o bucata de cauciuc de la Volvo. Am tot cautat eu pe net si am gasit un cod de Spidan 190965 pe care l-am si comandat. Se potriveste ca dimensiuni (diametre si inaltime) dar la diametrul mare este perfect rotund si nu are acele 3 urechi/umflaturi dupa forma carcasei de la planetara. Asadar nu e bun ca nu se asaja cum trebuie pe diametrul mare. Culmea e ca in urma cu vreo luna jumate l-am schimbat pe cel de pe partea cealalta, tot spre cutie, a fost de la Spidan si s-a potrivit perfect dar am aruncat cutia produsului si nu mai stiu codul iar cel de la magazinul de unde l-am luat imi zice ca nu mai gaseste sinici nu mai stie ce cod era... Va rog ajutatima cu un cod pentru un burduf ca altfel sunt nevoit sa comand unul pe original.  
  13. Si eu am experimentat mai multe brand-uri (Valeo, Piaa, Bosch) si am ajuns la concluzia ca Bosch sunt cele mai bune.
  14. Ulei pe admisie pana la debitmetru...

    Exista set de garnituri pentru capacul de la admisie.Asta in cazul in care nu e crapat capacul.
  15. Anulare DPF - jurnale de bord

    Daca e alb nu prea are treaba cu resoftarea...nu iti consuma ulei cumva?