florin32

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About florin32

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 11/23/1978

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie ploiesti
  • Auto xc70
  • Fabricatie 2004
  • Auto2 volvo 480 turbo
  • Fabricatie2 1987

Contact Methods

  • Yahoo baciu.florin
  1. VOLVO 480 TURBO

    Multumesc frumos,am rezolvat pina la urma...la mine era montat invers regulatorul de presiune fata de ce vazusem pe net si de aia eram nedumerit.
  2. VOLVO 480 TURBO

    Salutare! Am si eu o mare rugaminte la tine daca se poate... de citeva luni ma chinui sa restaurez un 480 turbo pe care l-am luat mai mult bucati decit intreg... am rugamintea sa imi faci si mie o poza acolo unde intra turul si returul de benzina in rampa de injectoare pt ca nu sint sigur pe care parte a supapei regulatoare de presiune imi intra conducta de alimentare. m-am uitat la o gramada de poze pe net dar nu se vede bine si nici nu mai stiu pe nimeni care sa detina un 480 turbo. Multumesc anticipat!
  3. Piese Volvo noi originale anii 1970-2017

    Daca sint astea nu se potrivesc din pacate...
  4. Piese Volvo noi originale anii 1970-2017

    3459104 Speaker grille cap se poate o poza cu grilele astea? vreau sa vad daca se potrivesc la 480....
  5. Piese Volvo noi originale anii 1970-2017

    daca gasesti printre toate cutiile alea si ceva piese pt volvo 480 turbo da-mi si mie un semn te rog....ma intereseaza in mod special un set de stopuri spate,proiectoare,semnalizari fata pe alb,etc,etc...
  6. problema motor d5 la xc70

    revin cu noutati.... masina merge perfect,fara nici o problema. va recomand in continuare sa evitati reprezentanta volvo din brasov...
  7. problema motor d5 la xc70

    sa stii ca nici nu m-a interesat cit costa tamponul ala cind am auzit ca numai aia e problema....bine,dupa cum am zis mai sus masina e pe firma si nu am scos banii din buzunarul propriu. iar pe aia de la brasov iti dai seama ca nu i-am crezut ca daca ii credeam nu mai deschideam topicul asta aici si nici nu ma mai duceam si la Primus... oricum,totul e bine cind se termina cu bine....dar va recomand din inima sa ii evitati...
  8. problema motor d5 la xc70

    revin din nou cu impresii.... masina merge perfect,nu mai are nici o trepidatie,nici o vibratie,totul e exact ca inainte si masina si-a revenit ca prin minune. cost total pt reparatie...120 de lei constatarea si 470 de lei tamponul original. eu unul ma declar foarte multumit de cum s-au comportat cei de la Primus si va multumesc si voua,cei ce ati incercat sa ma ajutati aici... toata treaba a plecat de la idiotii care mi-au schimbat tampoanele prima oara si care mi-au zis ca le-au schimbat pe toate,absolut toate....si cind colo ala superior care era si la vedere a ramas neschimbat si eu am mers pe incredere si nu am mai verificat decit azi pina sa sun la Primus. in concluzie totul e ok,masina merge bine acum si va multumesc inca odata pt ajutor!
  9. problema motor d5 la xc70

    si iata ca am rezolvat si marele mister al acestei masini... chiar acum cind scriu sint la primus auto la reprezentanta din bucuresti unde am gasit niste oameni care intr-adevar stiu ce fac. s-ar parea ca cei care mi-au schimbat tampoanele au omis sa il schimbe pe cel superior care de fapt era sursa tuturor problemelor. baietii de aici l-au slabit putin si i-au schimbat pozitia si masina si-a revenit ca prin minune. am avut bafta si au unul nou pe stoc si acum stau sa il schimbe. voi reveni cu impresii mai pe seara dupa.ce voi testa masina..... oricum la cum si-a revenit dupa ce l-au slabit sint convins ca asta a fost de vina.
  10. problema motor d5 la xc70

    consumul de motorina nu am observat sa fie diferit....sau oricum e in limite normale...nu a crescut exagerat incit sa bata la ochi... nivelul de ulei din cutie sincer nu l-am verificat dar nu am vazut nici o pierdere deci ar trebui sa fie ok. oricum o sa il verific si o sa ma uit si la culoare si voi scrie aici.... daca selectorul e pe D si iau piciorul de pe frina pleaca normal,fara sa fie nevoie sa accelerez,lin,fara smucituri la fel ca si inainte sa apara problema asta. la fel si pe R pleaca normal,lin,numai ca in momentul in care cuplez si tin piciorul pe frina tremura tot bordul ca la tractor.
  11. problema motor d5 la xc70

    exact,tremura in momentul in care a cuplat....pe D se simte foarte usor trepidatia,in schimb pe R vibreaza tot bordul de zici ca esti in tractor. dupa ce am plecat de pe loc nu mai are nici o treaba,cutia schimba bine,masina trage totul ok. uleiul la cutie e schimbat,are in jur de 30 000 de km. ar mai fi o chestie....acum aproape un an am schimbat la ea un semering la vibrochen parca si a fost nevoie sa se dea cutia jos iar mecanicul atunci a spus ca ambreiajul nu o mai duce prea mult.... de asta eu ma gindeam la ambreiaj in primul rind si in nici un caz la motor....numai ca m-au cam pus pe ginduri astia cu bataia la motor. apropo,imi puteti recomanda si mie pe cineva,un mecanic sau un service specializat pe volvo dar cineva cunoscut aici pe forum la care sa ma pot duce si eu cu masina sa isi dea o parere pertinenta dupa ce o asculta si o probeaza? asa din vorbe e greu sa isi dea seama cineva unde ar fi problema...cind asculti motorul si mergi cu masina,eventual si cu ajutorul unui tester profesional eu zic ca e altceva....
  12. problema motor d5 la xc70

    am aflat ca toate cele 5 tampoane sint noi-noute schimbate acum o luna iar cele noi sint originale....deci varianta asta pica. cei de la brasov au zis ca banuiesc ca ar fi rupt un suport de la un culbutor din chiuloasa si ca un piston nu merge de aceea tremura tot bordul cind cuplez in R pt ca are o pierdere de putere... de asemenea au zis ca exista si o bataie dar se aude numai cu filtrul de aer dat jos si foarte slab cu el pus. au fost verificate si injectoarele si toate sint in parametri si lucreaza foarte bine. cred ca dupa sarbatori voi merge la un service unde cunosc mecanicii si stiu ce pot si voi da jos chiuloasa sa vedem exact ce e acolo....alta solutie nu vad momentan....
  13. problema motor d5 la xc70

    cutia este automata....tamponul ala din spate stinga este schimbat din cite imi aduc eu aminte... o sa mai verific insa din nou sa fiu sigur cite sint schimbate din cele 5. trei stiu sigur ca sint schimbate dar nu stiu sigur si de restul.....
  14. problema motor d5 la xc70

    masina are 203 000 de km absolut reali si a intrat in tara cu 70 000.... sper sa fie altceva....desi cei de la reprezentanta pareau destul de categorici cind au dat verdictul... sper sa mai fi ramas vreun tampon neschimbat si sa fie de acolo.
  15. problema motor d5 la xc70

    astia la brasov s-au jurat ca nu e din cutie sau ambreiaj ca asa le-am zis si eu....sincer eu la ambreiaj ma gindeam.... insa ei au zis ca nu are cum si mi-au aratat inca un xc90 si un s60 parca, care erau la ei cu aceeasi problema si asteptau sa le vina chiuloasele.... nu stiu ce sa mai cred....sa treaca sarbatorile si sa ma mai duc si la altcineva cu ea sa mai aud inca o parere,doua inainte de a desface motorul.