cristisubiak

Membru
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About cristisubiak

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Bruck an der Leitha
  • Auto Volvo v50
  • Fabricatie 2005
  1. Distributie Volvo c30

    A mea este de la SKF, cu pompă de apă, rolă întinzătoare și curea, cu certificat de garanție de la skf. Motor tot 1.6d. La câți kilometri să o schimb ? Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  2. Problema Injectoare 1.6d

    Exact cum zicea colegul, verifică cablajul. Dă-l jos, uită-te la fiecare conector să nu fie oxidat sau rupt, etc. După ce remediezi problema (90% va fi pe cablu) îl pui la loc. Și ca un pont: niciodată să nu cumperi injectoare din dezmembrari. Mai sigur le recojdiționezi ale tale Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  3. Dezactivare faza scurta

    Dar de ce ai vrea să-l dezactivezi ? La urma urmei e mao sigur că niciodată nu vei uita luminile pornite și în al 2-lea rând, nu trebuie să-ți bați capul când să le aprinzi Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  4. Volvo c30

    Volvo a fost fondată în 1927 de SKF, Assar Gabrielsson și Gustav Larson. Sau tu crezi că Volvo are câte o mini fabrică în jurul fabricii mamă, în fiecare producându-se câte o componentă a mașinii.. Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  5. Volvo c30

    Și îți recomand autodoc, ai garanția că primești piese originale Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  6. Volvo c30

    Și bineînțeles la mașini din 2010 pui piese originale. Dacă mașina avea deja 400.000 de km și doreai să scapi de ea puteai pune cea mai ieftină marcă sau să nu o achimbi. Dar nu e cazul tău. Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  7. Volvo c30

    Nuu, nu am înțeles piese second hand. Am înțeles că nu ști între ce aă te decizi: original sau af. Piesele originale Volvo sunt SKF. Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  8. Volvo c30

    Cum să pui aftermarket frate, pe o mașină din 2010 ? [emoji23] ia un skf, nu știu cât costă (eu pa 1.6 diese de 110 cp am dat 120€ original skf) și o schimbi la un service, să beneficiezi de garanție.. măcar la piese din astea să pui original, că na, nu e Dacie ci e Volvo. Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  9. Probleme diferențial

    Unde ?? Dă-mi un link te rog, pe aitodoc doar aia lungă e peste 200€ ... Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  10. Probleme diferențial

    Aici în poză Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  11. Probleme diferențial

    Le-am găsit pe autodoc, pentru modelul meu.. Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  12. Probleme diferențial

    Aa, am uitat: am și vibrații mici când se aude zgomotul. Si la 150-160 la oră tremură puțin mașina Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  13. Probleme diferențial

    Dacă era rulmentul uzat, nu era normal să de audă un zgomot grav la 140 km/h ? În treptele 1-2-3 la aceeași turație se aude zgomotul, nu la aceeasi viteză.. dacă merg cu 2000 rpm nu se aude aproape deloc. Și nu-s expert să știu ce are, îmi place doar să întreb pe forum de la cei care au treclcut prin chestii asemănătoare. Că aici o verificare e 50€ și din propria experiență îți zic că nu au de fiecare dată dreptate mecanicii de aici.. rulmentul de la planetara lungă sigur nu e că am schimbat-o acum 2 luni și am verificat toată planetara. Cea veche nu am îndoit-o, doar am smuls un capăt din ea (spre cutie) si am rupt burduful. Am găsit una la preț bun și am decis că e mai ieftin să o schimb. Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk
  14. Rulment roata fata SKF vs FAG concret

    Pentru că se fac mârlănii.. niciodată n-o să-ți pună SKF un FAG în pachet Trimis de pe al meu SM-T835 folosind Tapatalk
  15. Salut ! Pentru v50 din 2005, ca o curiozitate, există cutie de viteze în 6+1 trepte ? Motor 1.6D, 80kW, cod D4164T. Circul des extra urban și la 140 km/h am aproape 3000 rpm și cred că o treaptă în plus ar fi utilă. Și ce ar implica operația asta ? Mersi ! Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk