• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Mr V

Membru
  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Mr V

  • Rank
    Junior
  • Birthday 01/26/1976

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto V
  • Fabricatie 2003
  • Fabricatie2
  1. aeroterma

    Salut, Se baga cineva sa ma ajute sau sa repare asa ceva: V40, 2003, A/C cu ECC A/C comuta cand vrea el de pe on pe off. Daca misc din butoane se pune din nou pe on. Plus, ventilatorul face acum zgomot mult, chiar si pe treapta 3. Am incercat si cu alta unitate de comanda A/C si tot se inchide ( de pe on pe off), chiar daca mai rar. Astept parerile, sfaturile si propunerile voastre ) Si va multumesc anticipat. Victor
  2. O mica "tornada"

    In Corfu, acum 1 luna. De fapt cred ca facea parte din programul artistic al "insulei". Ca toti turistii s-au oprit din shopping sau din ce mai faceau, si au inceput sa faca poze... Victor
  3. Salut, Update: dupa o tura pe cateva strazi, cu motorul turat, s-a aprins martorul de baterie din bord. Iata ce am masurat: 14.3V pe bornele bateriei la 1-2 minute dupa ce am pornit masina (martor stins - inca nu aparuse eroarea) 11.9V pe bornele bateriei, martor aprins, motor turat la 3000rpm, cu consumatori (faza lunga, dezaburire, fan AC pe 5) 12.3V pe bornele bateriei, martor aprins, motor turat la 3000rpm, fara consumatori 13.3V pe bornele bateriei, martor stins, motor la ralanti, cu consumatori (faza lunga, dezaburire, fan AC pe 5) 13.6V pe bornele bateriei, martor stins, motor la ralanti, fara consumatori Sa trag de aici concluzia ca trebuie sa postez anunt de cumparare alternator? Multumesc frumos, Victor
  4. Multumesc pentru sfaturi. Am sa incerc. Pana atunci, vreau sa iau azi masina la o plimbare de 200 km... Daca se aprinde din nou martorul de baterie, macar o sa pot sa masor tensiunea si sa vad daca sunt diferente la diverse turatii (ralanti - 2500rpm) si la diverse incarcari (fara consumatori/ cu consumatori). Citisem undeva pe forum ca nu ar trebui sa fie o diferenta mai mare de 1V. Oare daca - dupa ce se aprinde martorul de baterie - mai merg 100km (sa ma intorc acasa) s-o intampla ceva? In cazul cel mai rau banuiesc ca merg doar pe baterie (preferabil fara lumini - ca sa nu consume prea mult). Se poate intampla sa raman cu ea in drum? Multumesc, Victor
  5. Salut, Am cautat pe forum dupa ceva situatii asemanatoare, insa cum nu am gasit am postat un topic nou. Situatia este aceasta: Acum doua saptamani am schimbat bateria (era cea originala, de 8 ani...) cu una noua (de la reprezentanta - scrie Volvo pe ea). Saptamana trecuta, in trafic in Bucuresti (temperatura indicata bord 44 grade C) cand turam motorul la 2500-3000 ture se oprea ventilatorul si se aprindea martorul rosu de baterie (din bord). A/C ramanea pornit (LED verde). La ralanti (la semafor de exemplu), dupa cateva secunde, martorul se stingea si ventilatorul repornea. Am fost la service si s-a verificat si curatat contactul de la bornele bateriei. Restul (pe electrica) mi s-a spus ca este ok. Azi, timp de 30 minute de mers prin Bucuresti (38 grade C indica la bord) nu s-a intamplat nimic. Dupa ce masina a stat 15 oprita, la nici 300m de la repornire s-a aprins din nou acelasi martor si acelasi ventilator s-a oprit.... Dar ... stingerea martorului s-a facut mult mai tarziu (dupa 15-20 de mers cu el aprins) si doar pentru putin timp (cat a stat masina la un semafor), dupa aceea a continuat spectacolul. Din discutiile avute pana acum se poate suspecta: - bateria (e noua dar poate e defecta) - releul de incarcare - vre-un senzor (sau contacte oxidate la el) in baza caruia se aprinde sau nu acest martor (ma gandesc ca la ralanti vibratiile la motor sunt mai mici, si poate contactul este bun la senzor - insa la turatii mari sunt si vibratii mari) - cureaua de auxiliare (dar a fost schimbata impreuna cu rolele acum 12.000 km - februarie 2010)(am verificat vizual un eventual joc/ bataie a curelei la turatii mari dar ... negativ) - mecanismul (hidraulic am inteles) ce face tensionarea curelei - ambreiajul mecanismului de mai sus (la fel ... am inteles ca exista asa ceva pe Diesel-ul de 102 CP la V40/2003) Destul de multe ce trebuiesc verificate, si eliminate rand pe rand. Aveti idei pe care si cum sa o elimin? Bateria: o sa caut un electrician bun care sa o verifice (aveti idee de unul? era un service de baterii pe la Pta Aviatorilor acum cativa ani ... mai exista?) Releul de incarcare: cu un voltmetru ar trebui sa se vada ceva (banuiesc ca tensiunea trebuie sa fie constanta indiferent de turatie)? sau osciloscop (ar trebui sa nu apara spike-uri la turatii mari)? Multumesc anticipat pentru sfaturi, ajutor si idei. Victor
  6. Problema clima

    Salut, Dar de unde stii ca temperatura in masina a ajuns la cea setata din buton? incearca intr-o seara (cand nu ai soare care sa bata pe masina) sa pui pe 24-25 de grade, si vezi atunci daca merge bine. Eu cred ca e ok ... Victor
  7. Salut, Poate ati auzit, sau v-ati lovit de aceasta problema. SIPS dreapta da eroare (se aprinde martorul de airbag din bord). S-a aprins cand s-a schimbat bateria. Cateodata becul (martorul) este stins, cateodata este aprins. Am verificat mufele de sub scaun, si par ok. A desfacut cineva scaunul sa imi poata spune daca are rost sa incerc sa vad poate e vre-un contact prost pe acolo/ sau vre-un fir care nu face contact tot timpul? Sunt mufe pe SIPS? se poate demonta? Sau ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc frumos. Victor
  8. Problema clima

    Salut, Aceeasi problema o am si eu, de ceva timp. Daca misti (fortezi) de butonul de la ventilator (acela cu auto-0-1-...5) iti trece din nou pe verde? Eu am demontat tot modulul acela si am refacut lipiturile la un potentiometru (care ar trebui si acela inlocuit). Victor
  9. Ce reprezinta butoanele

    Salut, La mine (V40/ 2003) cel din stanga este pentru dezactivare senzor miscare interior. In dreapta nu am decat (si eu) firele trase ... Victor
  10. Claxon V40

    Salut, Cele doua claxoane de pe V40 (2003) sunt puse in paralel pe o singura siguranta? sau are fiecare siguranta lui? Multumesc frumos. Victor
  11. presuri de v40

    Sper sa mai fie si azi. Ma duc acum sa cumpar
  12. Am reusit si eu cu doua carduri de fidelitate de pe la niste magazine. Nu credeam ca o sa-mi fie utile candva... Victor
  13. se poate spala motorul?

    Eu l-am spalat la reprezentanta. Nu s-a intamplat nimik rau Chiar am gasit in cartea tehnica recomandare ca la un an sa se spele motoru'. Tot T3 din 2003. Acum, stii cum e ... e pe riscul tau. BR. Victor ....dar....daca nu citesti regulamentul se poate intampla ceva rau
  14. Becuri de bord

    Javer, Ai rezolvat problema? nu de alta ... dar mi s-au ars si mie acum cu frigurile astea (probabil) .... Toate luminile de pe mijlocul panoului casetofon+clima sunt moarte ... Victor
  15. bujii incandescente faulty

    salut, vezi ca si eu am avut aceeasi eroare, citita o data la revizia de acum 15 luni si o data la cea de acum 7 luni. cand m-am hotarat sa le schimb, au fost verificate cu aparatul (in reprezentanta volvo) si sunt bune!! incearca sa le verifici sa vezi daca au continuitate... daca vrei bujii, ti le dau pe alea de le-am cumparat eu. sunt noi. nefolosite. pe o bere.