Dawid

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Dawid

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Rosiori de Vede
  • Auto Volvo S40 1.6D
  • Fabricatie 2008
  • Fabricatie 2 0
  1. Salutare colegi! Am tot avut probleme cu injectoarele, le-am remediat, iar acum nu stiu cat de mult sa strang piulita de la prezoanele de la injectoare. Aveti idee cat de mult se strang? Cati nM cu cheia dinanometrica? Cei de la service mi le-au strans, dar cand m am uitat era foarte murdar langa injector si piulita din spate se putea slabi cu mana liberă.. Masina fiind: Volvo S40 II 2008 motor 1.6D 109cp.
  2. Salutare colegi! Am tot avut probleme cu injectoarele, le-am remediat, iar acum nu stiu cat de mult sa strang piulita de la prezoanele de la injectoare. Aveti idee cat de mult se strang? Cati nM cu cheia dinanometrica? Cei de la service mi le-au strans, dar cand m am uitat era foarte murdar langa injector si piulita din spate se putea slabi cu mana liberă.. Masina fiind: Volvo S40 II 2008 motor 1.6D 109cp.
  3. Eu am avut o problemă asemanatoare, la un S40 1.6D si a fost de la Regulatorul de presiune combustibil. Pe acela l-ai verificat? Si injectoarele sunt ok?  Pentru a diagnostica mai usor mai incearca si cu alt tester, ca daca acel meserias' avea o chinezarie multimarca apar numai porcari. Dar pompa de injectie de ce ai schimbat-o? Era mai bine sa o duci la verificat, ca asa 'meseriasi' din ziua de azi sunt ca trebuie schimbate doar ca n-au nici o problemă.  Atunci cand am avut probleme cu turbina la vechea masina mi s-a spus ca buba este motorul.. (o paranteza pentru acesti meseriasi se la coltul străzi.)
  4. Problema Injectoare 1.6d

    Salutare din nou! Am curatat instalatia de alimentare, injectoarele, pompa de inalta, rezervorul.. Masina si a revenit cateva zile, dupa a inceput sa miroasa a incins in masina si sa nu mai porneasca de loc. Acum imi apar aceste erori, injectoarele nu mai ai probleme, sunt bune toate.. Aveti idee ce inseamma aceste erori? Ce este de facut? Chiar m-a dat peste cap acceasta masina.
  5. Problema Injectoare 1.6d

    Nu prea inteleg, prima data mi au picat injectoarele 2 si 3, le am reparat si a picat din nou injectorul 3. Credeti ca este o problema pe partea electrica a masini?  La reparatii prima data injectorul nr 2 si 3 aveau duzele defecte si o tija rupta asa am inteles de la cel care mi le a reparat. Dar acum am dus din nou la reparat injectorul nr 3 si mi s a spus ca este bun, ca n are nici o problema..
  6. Salutare! Am o problema cu S40 II 2008 1.6D..  Tot am probleme cu injectoarele, pentru inceput le schimb pe toate, pun unele din dezmembrari la recomandarea celor din service, dupa incep si alea sa se auda urat, ma gandesc eu sa le repar pe cele originale ale masini, le repar le pun pe masina si iar incepe povestea dupa doar 1000km, imi opreste motorul si imi apare in bord abs anti skid. Am inteles ca la 1.6 sunt destul de ok injectoarele si nu pica asa de usor. Credeti ca as putea rezolva problema daca duc si pompa de inalta la verificare/reparare si daca dau rezervorul jos sa il curat?
  7. Am rezolvat problema. Era regulator-ul de presiune.
  8. Doar la rece se întâmplă asa. Cand apa se incalzeste la 90° motorul merge rotund si nu se mai opreste.. cat este rece motorul trepieaza foarte rau si nu merge rotund.
  9. Va salut! Am un Volvo S40 1.6D 109cp din anul 2008. L-am achiziționat cu o luna in urma. Toate bune se frumoase pana in acceasta dimineață. Mașina nu a mai fost pornita de 3 zile, cand o pornesc, motorul de opreste, dupa incerc sa o repornesc.. porneste iar motorul nu se mai opreste doar ca se aude foarte urat si trepieaza rau pana incepe sa se încălzească motorul putin. A mai pățit cineva asa? Are cineva idee de la ce ar putea fii? Masina a fost rulată in Romania. In 2016 conform cartei Service a avut distributia schimbata si filtrul de particule. Sau va rog sa imi recomandați un Service/Mecanic Auto specialist in Volvo in zona Teleorman, Bucuresti.