Stefan100

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Stefan100

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Ploiesti
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2009
  • Fabricatie 2 0
  1. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  2. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  3. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  4. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  5. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  6. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  7. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  8. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?
  9. Buna seara ! Sunt nou in comunitatea Volvo  De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot ) Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode  Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse  Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo.  Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord  Aditiv ar avea  Posibil sa fie dus turbo ?  Care ar fi cauza fumului ?