radaschin

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About radaschin

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 11/16/1984

Profile Information

  • Locatie Galati
  • Auto Volvo S40 2.0D 2007

Recent Profile Visitors

1,567 profile views
  1. ce fel de ulei sa folosesc?

    Salut, Imi cer scuze daca postez in acest topic si nu in cel adecvat. Doresc sa imi schimb uleiul de motor, pana acum la reprezentanta mi s-a bagat Castrol 5W30 C1, dar din pacate cum preturile sunt foarte mari doresc sa il schimb la un service unde manopera este mai mica. Marea problema este ca, vorbind cu un furnizor Castrol cel cu norma C1 nu se mai fabrica, ce ma sfatuti sa bag in motor, ma refer la norma. Mentionez ca motorul are acum 120 000 km. Pot sa bag la numarul acesta de km si 10W30 sau 10W40 ? Va multumesc.
  2. Nivel mare de ulei in baie !

    Masina are 102 000 de km. In bord am mesajul de a merge la service. Deabea sambata imi schimb uleiul si filtrul si apoi plec la drum intins cu ea. Motorul trage normal doar ca trebuie umpic cam turat fata de normal nu cu foarte mult, nu l-am turat peste 3000 ca sa stiu daca este limitat. Am sa revin cu informatii sambata. Iar diagnoza o voi face deabea saptamana viitoare, pana atunci vrea sa fiu sigur ca nu imi baga iar motorina in baie ca sa pot ajunge la o reprezenta Volvo. Aditiv in rezervor chiar nu stiu daca am, cum pot verifica acest lucru ? si unde este pozitionat rezervorul de aditiv pentru DFP ?
  3. Nivel mare de ulei in baie !

    Mersi frumos, imi puteti spune ce inseamna C1 ? Am o intrebare dupa ce ii schimb uleiul si filtrul daca merg cu ea imediat turata in afara orasului se poate regenera DFP-ul ? Va intreb deoarece pana la o reprezentanta Volvo unde as putea sa fac o regenerare fortata am de strabatut 200 km. Si ce reprezinta acei 300 de euro, ce piese ar trebuie schimbate ?
  4. Nivel mare de ulei in baie !

    Multumesc frumos pentru sfaturi.
  5. Nivel mare de ulei in baie !

    Nivelul de antigel este aproape de limita maxima, intradevar masina mi se pare ca nu mai trage cum tragea inainte, motorul de aude la fel, doar ca am observat ca la consumul instantaneu pe un drum pe care il cunosc cu aceiasi viteza si in ceeasi treapta de viteza, cosumul instantaneu era foarte mare 15-20 litri, iar inainte nu depasea 5-6 litri. Toate acestea le-am observat exact de cand mi-a aparut semnalul in bord, dar am zis ca motorina e de vina. Am avut facut plinul iar acum este jumatate de rezervor iar inainte tragea foarte bine. Am sa scot tot uleiul pe la sfarsitul saptamanii si am sa il inlocuiesc cu altul nou, impreuna cu filtrul de ulei, sper ca sa nu mai am acesta problema. Mi s-a spus ca din cauza ca am mers cu ea prea mult in oras si am tinut-o subturata, pe la filtrul de particule mi-a bagat motorina in baia de ulei, datorita neregenerarii complete, dar nu pot intalege cum ajunge motorina in baia de ulei. Poate fi asta o cauza ? ...mersul subturat ?
  6. Salut, Am o mare problema, mi-a aparut in bord mesajul de a merge la service cu masina, stiind ca mai am aproximativ 2000 km pana la urmatoarea revizie, deschid capota sa verific nivelul de ulei, asta dupa ce masina a stat o noapte in garaj, constat ca nivelul de ulei pe joja depaseste de 2 ori nivelul de maxim. Apoi ma uit la motor si constat (vezi pozele din attash) ca mia aruncat ulei sau ceva de genul pe la chestia aceea (nu stiu cum se numeste si ce rol are). Va rog frumos daca puteti sa imi spuneti ce pot sa fac in acest caz, in afara de a schimba uleiul si filtrul de ulei si de a curata cu degresant chestia aceea, mai exista si alte elemente care trebuie curatate din cauza nivelului prea mare de ulei ? Asta ca sa pot ajunge pana la primul sevice de Volvo, cel mai aproape Constanta. Imi puteti spune din ce cauza am nivelul asa mare de ulei, cu siguranta sa scurs motorina in el, cred ? Va multumesc.
  7. Salut, radaschinadrian@yahoo.com este adresa mea de mess. Va multumesc foarte mult celor de pe acest forum care m-au ajutat si care mi-au trimis cartea cu toate schemele electrice. Am rezolvat problema pana la urma, am schimbat toate firele deoarece gresisem combinatia lor in mufe din cauza ca erau sectionate toate , le-am luat la ghicite, sau ma rog o identifcare dupa grosime, culoare, etc. Carcasa actuatorului are cleme de prindere prin capsare de jur imprejur, dar mai intai sa desfaci acele cleme, scoate holsurubul care tine carcasa de incuietoare (2 la numar) si apoi si pe cel care strage cele 2 capace. Ca sa desfaci acele cateva cleme apasa cu o surubelnita cu cap drept, pe clema, la "iesire" si trage umpic de carcasa, ca si cum le-ai desparti, dar trebuie sa o ei dintr-un capat, vezi poza de mai sus nr. 2 (incepi din partea stanga-sus a pozei). Firele originale erau de culoare neagra cu un scris foarte mic pe ele, eu le-am schimbat si am pus altele noi. Cele vechi erau coapte, probabil de la caldura. Swich-ul de pe actuaror are 3 pini, numai ca pini sunt bagati in silicon (dinala care se topeste cu pistolul), acela trebuie scos, eu l-am taiat cu un cutter si apoi am dezlipit pini cu un letcon si o pompa de scos fludorul, dupa care am curatat din nou tot locasul acela de silicon. Swich-ul de la butonul de portbagaj are si el 2 pini, dar acolo nu este problema de scos. Cel mai greu este de scos pini din fiecare mufa ca sa poti capsa sau lipi cu letconul alte fire. Exista in mufa cate o parghie de plastic care atunci cand tragi de fir inapoi din mufa blocheaza iesirea acestuia. De iesit iese usor, dar ai nevoie de o surubelnita de ceasornicar ca locasul este foarte mic. Daca vrei sa scoti pini, din mufe, vezi ca sunt 2 mufe cele gri, care au in cap o clema alba, ca sa poti scoate pini trebuie sa scoti clema alba, iar la cea dea treia mufa, cea alba, pur si simplu impingi de pargie. M-am interesat la Volvo, o incuietoare cu tot cu actuator costa aproximativ 8-9 milioane (lei vechi). Iar daca mai vrei si cordonul cu fire si cele 3 mufe inca 3 milioane (lei vechi). Deci iti urez spor la treaba. Daca nu resesti te ajut eu pe mess.
  8. Buna ziua, Imi cer scuze administratorului acestui forum pentru ca incep un nou topic, cu acelas subiect al unui topic inchis. Am urmatoarea problema: in bord am afisat un mesaj, care ma atentioneaza ca am portbagaj deschis, cu toate ca acesta este inchis. Uneori nu pot sa il deschid nici din telecomanda nici din buton. Am citit observatiile pe care le-ati transmis pe forum, si am facut ceia ce mi-ati precizat. Am desfacut aparatoarea de la usa porbagajului si am observat ca am toate cele 6 fire sectionate exact in locul de trecere flexibila dintre caroserie si usa portbagajului. Am dat jos incuietoarea (am facut poze sa puteti observa cum arata in interior), am verificat swich-ul daca este bun, cu ajutorul unui aparat de masura, acesta fiind OK, am verificat motorasul, si acesta este OK, am dat jos bara in care se afla butonul de la portbagaj si becurile de la numar, am verificat si acel swich, care este OK si el. Am refacut toate cablurile, incercand sa le nimeresc dupa grosime, culoare, dar se pare ca, acum nu imi mai apare mesajul in bord, dar nu mi se deschide portbagajul din buton si nici nu se inchide/deschide din telecomanda. Va rog frumos din tot sufletul daca aveti cum schema electrica a acestor fire, care pleaca din prima mufa din portbagaj (este in poza din attach) si pana la incuietoare si buton. Sau daca mai exista relee de unde vine comanda care sau putut defecta cand sau sectionat firele si au facut scurt intre ele, unde se gasesc releele ca sa le pot verifica.
  9. Salut, sunt posesor a unui S40, 2.0D, 2007, si imi apare in bord avertizarea " Portbagaj deschis", cu toate ca acesta este inchis, am incercat sa il inchid trantind-ul si tot la fel. Ce poate fi defect ? Cum se poate verifica daca este senzorul sau calculatorul a luat-o razna. Va multumesc frumos
  10. Salut, Sunt posesor al unui Volvo S40, model 2007, si am consola centrala zgariata , imi poate da si mie cineva o schema sau niste poze, a modului de desfacere, deoarece doresc sa o revopresc. Am observat ca are 4 suruburi in spate, acelea sa fie singurele suruburi? Va multumesc.
  11. Adaptor USB

    Salut, Sunt posesorul unul Volvo S40 2.0D (2007), si nu pot citi mp3-uri de la sistemul audio cu care a venit echipata masina, se poate monta vreun adaptor ca sa imi pot pune pe usb un HDD, si sa pot vedea si mp3-urile pe dysplay. Dar nu adaptor pe FM . Poate are volvo ceva ? Mersi.
  12. Ulei Volvo S40 2.0D

    Salut, sunt proaspat posesor de Volvo S40 2.0D (an fabricatie octombrie 2006), am in bord 220.000 Km, ce ulei imi recomadati, in cartea tehnica spune ca vascozitatea trebuie sa fie SAE 5W-30. Va rog frumos recomandati-mi un producator, cei de la reprezentanta Volvo ce folosesc ? Pot sa folosesc Castrol Magnatec 5W-30 sau motorul are uzura si imi trebuie un ulei cu alt tip de vascozitate? Va multumesc.
  13. Faruri Xenon

    Salut, Daca montezi instalatii cu becuri xenon, imi poti recomanda si mie un producator, vreau sa imi montez si eu la un Volvo S40, (model 2007). M-am uitat pe net, exista multi producator, dar ma intereseaza in special daca se potrivesc conectori. Mersi.
  14. Faruri Xenon

    Salut, sunt posesor al unui Volvo S40 2.0D (model 2007), si am in blocul farului, un bec cu halogen cu lupa. As dori ca sa scot becul cu halogen si in spatele lupei sa montez un kit cu bec cu xenon ( P=35W), este posibil ? Am intales ca, exista un traductor de curent montat pe instalatia de iluminat , care atunci cand montezi un bec cu putere mai mare/mica de 55W, computerul de bord iti spune ca nu ai bec sau instalatia functioaneaza incorect. A mai incercat cineva sa schimbe becurile sau este posibil asa ceva ?
  15. Miros urat in habitaclu

    Multumesc mult de tot, am lipsa o clema care imi tine acel furtun dintre turbina si catalizator, am observat acum. Mai am o intrebare, cam cat ma costa sa schimb limba calculatorului de bord, din olandeza in engleza la Volvo ?