George V70

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About George V70

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/16/1984

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto VOLVO V70 XC.....R
  • Fabricatie 1998
  • Auto 2 O bestie :))
  1. Probleme la compresor A/C

    Multumesc Alex !!!
  2. Probleme la compresor A/C

    Multumesc mult pentru ajutor !
  3. Probleme la compresor A/C

    Multumesc de ajutor,dar mai pun o intrebare.....B25 si B6 sunt cablurile care ies din a doua mufa de sub ECU,sub ECU sunt doua mufe care se lipesc si formeaza mufa de sub calculator...nu ma pricep la sarme
  4. Probleme la compresor A/C

    ECU nu este ars,masina merge perfect,merge impecabil....trage bine fara alte modificari,are doar motoru de t5 si calculatoru de t5,pe instalatia electrica de 2.5 originala de la v70
  5. Probleme la compresor A/C

    Cu ECU de V70 porneste foarte greu si nu sta pornit,moare,cred ca este alt soft t5 fata de 2.5t(merge groaznic),am incercat si cu ECU de 2.0t si merge mult mai rau fata de ECU de la 2.5t.....merge foarte rau,parca ar merge in 3, si daca se ardea modulul de clima,cred ca nu mai mergea nimic din el,mie imi merg toate comenzile,rece-cald,recirculare,A/C ON-OFF.....adica nu cred ca este ars ceva.....dar voi incerca si cu alt ECC,daca nu mai comand unu din Suedia. Multumesc de ajutor !!!
  6. Probleme la compresor A/C

    Salut, si revin cu aceeasi problema.....a venit caldura si este cam greu, am fost azi si am bagat freon si ulei, am zis ca poate o rezolv dar nimic,aceleasi probleme, cu motoru oprit si cheia scoasa din contact, cand bag releul de la clima,cel ce actioneaza compresoru de la A/C se cupleaza singur,fara comanda fara contact....pus si simplu ii da +12V permanent !!! Am gasit o schema de V70 pe care o inteleg cam greu dar din cate se vede pe firul gri care vine din releu isi face legatura cu alt fir care cred ca da comanda la motor atunci cand cupleaza aerul conditionat sa creasca turatia motorului....asta cred eu si pe acel fir sa imi vina +12V, o idee sau un gand cine are sau daca a mai patit cineva asa ceva..... in momentul asta am ECM de 850 t5,nu stiu daca difera instalatia de V70 eu avand clima automata si la 850 este manuala. Am mai incercat sa ma joc cu ea fara releul de A/C si imi pleaca ventilatoru din fata si cel din interior adica merge normal, nu mai stiu ce sa ii fac ! Multumesc !!!
  7. Probleme la compresor A/C

    Am gasit problema,la 850 clima este manuala,la v70 este automata,pe firul care duce din calculator catre compresor imi vine +12V continuu cand este motorul pornit,din cate am vazut si am pus schemele cap la cap 850 vs v70 am 6 fire inversate in calculator pe cablaj (mufa mare de sub calculator)..........si am o retinere sa le inversez "momentan". Va multumesc pentru ajutor !
  8. Cutie de transfer

    Acum poate sa vina si zapada,am rezolvat cu un grup intreg in stare foarte buna din Suedia, cu 200 euro cu tot cu transport. Si sa fie treaba buna pana la capat,ma bate un gand sa imi iau niste cauciucuri profi de iarna ( LAPPI WM2E) de competitie
  9. Nu vrea sa dea la automat.

    si eu am patit acelasi lucru,si nu aveam masa pe motor,face doar un ''tac''....verifica firele de masa de pe motor !
  10. Probleme la compresor A/C

    Multumesc.
  11. Cutie de transfer

    Unghiularu e ok,este intact....au zburat bucati din pinioane din principal sunt cateva lipsa si secundaru mai are cateva
  12. Probleme la compresor A/C

    Salut. Nici nu stiu de unde sa incep ! Am schimbat motoru la dric,motor luat de la Capi,foarte multumit de achizitie "trage tare bine".....motoru luat este de pe un 850 cu clima manuala,adica A/C manual.....eu avand clima automata......toate bune si frumoase,cand pornesc motoru cupleaza si compresoru de A/C,singur fara sa ii fac nimic,am scos si unitatea de clima....si nimic,nu se opreste pana nu opresc motoru sau scot releul de la compresor,sa nu uit,instalatia este goala. Cine ma poate ajuta cu o schema electrica a instalatiei de A/C,sau cu o idee. Multumesc.
  13. Cutie de transfer

    Cu aceasta ocazie unica ma alatur si eu lui Floorin (daca nu se supara)........a crapat si a mea (eu "credeam" ca doar BMW-urile stiu sa faca cerculete)
  14. Diferente intre motoare 5254T si 5204T3

    Am renuntat la ideea de a face un motor din doua...trei.... masinuta a primit un 5234T de la Capi, lucrarea este facuta in proportie de 70%,probleme au fost ca a trebuit sa polizez putin din bloc sa pot monta cutia de transfer pe fata,care lovea in bloc. Sper sa nu am probleme la partea electrica........Si sa nu uit,calculatorul masinii este imperechiat cu cheia masinii (immobilizer),adica daca schimb doar calculatorul masinii ea va porni,sau va trebui sa resoftez ceva? Masina donatoare nu are immobilizer ! Multumesc de ajutor.
  15. Diferente intre motoare 5254T si 5204T3

    Asta am vrut sa stiu. Multumesc. Are cineva piese de 5204T3 de vanzare ?