• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

misu_servici

Membru
  • Content count

    136
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

5 Followers

About misu_servici

  • Rank
    Junior
  • Birthday 10/06/1976

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Suceava
  • Auto S60 D5
  • Fabricatie 2004
  • Auto2 S80 D5 volan pe "invers"
  • Fabricatie2 2005

Contact Methods

  • Yahoo misu_servici@yahoo.ocm
  1. Butuc contact pornire

    Salutare lume.Astazi m-am confruntat cu renumita problema a contactului blocat care nu vrea sa treaca de pozitia 1. Am reusit sa o pornesc cu metoda descrisa pe forum prin demonrarea capatului de la contact si invartirea cu surubelnita.Masina este vechiuta, Volvo S80 2006 volan pe partea dreapta si nu prea s-ar merita schimbarea lui la o reprezentantă.  Intrebarile mele sunt: Este posibil sa montez un contact second, sa iau doar lama de la cheia acestui contact si sa o montez la cheia mea? Masina va porni?(stiu ca pt torpedou si iala de exterior va trebui sa folosesc lama de la cheia originala) Imobilizatorul este incorporat in contact sau se poate demonta si atasa pe contactul second?
  2. Problema sistem de franare. Rog Ajutor

    Dilema rezolvata.Cineva mi-a tinut doua bucati de metal lipite pe exteriorul discului si am masurat distanta intre ele. Discul pe fata e de 286 mm.Multumesc pt pareri.
  3. Problema sistem de franare. Rog Ajutor

    Din cauza fuzetei, parca asa se cheama, unde este prins acel surub pt planetara nu am putut masura exact.Ar trebui sa dau discul jos ca sa-l pot masura corect cu ruleta.Pe spate sunt de 280,  pe fata ar trebui sa fie la fel?Multumesc.  
  4. Problema sistem de franare. Rog Ajutor

    Am comandat pe internet discuri de frana pt fata si spate plus placutele de frana.Din pacate discurile  pe fata erau mari fiind de 320 si le-am returnat.In descrierea lor scria ca sunt pt.  roti de 17". Le-am masurat  cu ruleta si au cam 280.Rugamintea mea este daca imi poate spune cineva cu exactitate dupa VIN-ul masinii ce dimensiuni au. Masina este un S80 D5 din 2005 cu volan pe dreapta iar VIN: YV1TS796261433790.Multumesc.
  5. Bulb Failure Dipped Beam

    Intradevar toate becurile sunt arse deoarece masina e setata sa mearga tot timpul cu pozitiile aprinse. Banuiesc ca nu se poate schimba decat cu Vida aceasta setare sau se poate face si din butoanele de la bord? Masina e un S80 din 2005.
  6. Bulb Failure Dipped Beam

    Am o problema de o saptamana cu becurile de pe partea dreapta fata. Imi apare mesajul "Bulb Failure Dipped Beam" si nu imi merge nici un bec ( pozitie , faza scurta, becul de la lampa de pe latelala ) pe partea dreapta fata.Am verificat sigurantele si sunt OK.Din ce am citi eu pe internet s-ar parea ca problema se datoreaza unui releu( rezistor) situat pe unul din panourile cu sigurante dar nu stiu unde sa-l localizez. Masina este cu volan pe partea dreapta si este setata cu aprinderea fazei scurte la pornirea motorului chiar si pe pozitia 0 a blocului de lumini. Multumesc.
  7. Recomandare statie emisie-receptie

    La banii astea e ok statie plus antena. Cel mai bine mergi la cei ce se ocupa cu statii sa-ti calibreze antena pe masina ta.(pana in 20 ron) Calibrarea ajuta in emisie. Daca nu e calibrata si are un SWR mare se pot arde finalii statiei doar la emisie sii sa-ti scada tie puterea de emisie , implicit si distanta la care o sa te faci auzit.Poti sa o probezi la receptie cat vrei dar daca vrei sa faci proba la emisie mergi intai sa-ti calibreze cineva antena pe masina ta cu un analizator sau SWR metru.
  8. Tremura volanul cand franez

    mih4y daca tu ai nimerit o masina trasa de ea la care fostul proprietar nu s-a ingrijit sa schimbe la timp piesele uzate si ti-a vandut-o asa, asta nu inseamna ca S60 este o masina proasta. Taicamiu are WV Sharan si a schimbat o gramada de piese.( volanta +disc, compresor de clima si tot nu merge clima , discuri de frana, telescoape, broaste la usi si haion, mecanism pt roata de rezerva, webasco reparat de cateva ori si tot nu merge,tot felul de bucse la suspensie, rulmenti fata, o planetara, suporti motor ) si masina are cu 40 mii mai mult decat am eu. Eu am schimbat doar un pivot, interculerul bombat la partea de jos care este problema cunoscuta la S60 , doua bucsi la un brat , ferodouri la frana de mana si placutele de frana. El a schimbat piese de cateva mii de euro si eu pana in 500.
  9. Problema ceas bord

    Problema e din cauza unui microcip care in timp are contact imperfect. Da o cautare pe forum si o sa gasesti cel putin 5 posturi deschise pe tema asta si rezolvarea ei.Vezi postul
  10. Deoarece am vopsit bara spate am fost nevoit sa o demontez de pe masina.Am sa prezint pasii de urmat si sper sa fie utili pentru cei ce vor sa demonteze bara. Normal bara se demonteaza prin desfacerea celor patru suruburi torx , cate doua la fiecare capat de bara (nr 4 si 5 pe schiță ) , prin desfacerea prin portbagaj a celor partu suruburi (nr 1 pe schiță) dupa scoaterea capacului de deasupra rotii de rezerva si a bateriei, deconectarea cablului de la amplificatorul antenei ( nr 2 si 3 pe schiță) , prin tragerea barei din lateralele si apoi spre spate. Deoarece mie imi trebuia la vopsit numai bara fara suportul de plastic ( intaritura din spatele barei) nu am mai desfacut bateria si acel suport. 1.Am desfacut cele 4 suruburi torx de 25 , cate doua la fiecare capat al barei 2.Am scos cele patru clipsuri (niturile cu miez detasabil) ce prind spoilerul de suportul de plastic la partea de jos 3.Am indepartat spoilerul prins de bara vopsita cu niste clipsuri 4.Am tras de capetele barei la partea de sus si de jos pentru a indeparta clipsurile cu care se prinde bara de suportii de plastic fixati pe caroserie 5.Am scos toate clipsurile din spatele barei tragand cu o mana de bara si bagand un varf de surubelnita in gaura clipsului pentru a iesi mai usor 6.Am scos clipsurile din dreptul stopurilor 7.Am tras bara in sus pentru a iesi sina din spate barei de pe suportul de plastic
  11. Cum se da jos geamul?

    Geamul trebuie `tinut fix eventual cu niste ventuze cum folosesc geamgerii sau sustinut cu doua pene bagate intre el si portiera si trebuie apasat in jos pe sina de aluminiu.E riscant , sa nu apesi prea tare si sa stici macaraua.Eu am scos geamul de pe sina dar doar dupa ce l-am dat jos. Sigurantele de pe ghidajele de plastic se pot scoate doar dinspre interior asa ca nu il poti scoate de pe macara. Vezi in postul asta ca sunt fotografii cu un geam cu tot cu sina demontat si e la fel ca la S80.
  12. Un Audi A6 bucsit cu 9 ciori si un BMW faceau intrecere cu 160 km/h iar A8-ul venea din contrasens si a fost victima prostiei ciorilor nespalate. Cel cu BMW desi fara permis de conducere primise masina cadou de la ciorile batrane si fara experienta si la sa o viteza de mare a acrosat in depasire A6-ul care a ricosat in A8-ul ce venea din sens opus.Sunt curios daca macar una din ciorile implicate in accident a platit vreodata macar 50 bani la sistemul de sanatate sau prostimea plateste si pentru lipsa lor de discernamant se consuma atat de multe resurese: interventia pompierilor, salvarilor , spitalizare si transport cu elicopterul.
  13. R.a.r. sau ITP executat pe drum...

    Am luat si eu amenda pentru dimensiunea anvelopelor acum vreo doi ani in localitatea Bogdan Voda la iesire din Bacau. Problema e ca cei de la RAR nu au trecut toate variantele de anvelope pe Cartea de identiate a vehicolului prin 2006 cand am adus masina din Germania iar cei de la politie au trecut doar o singura varianta pe Certificarul de inmatriculare.Ulterior dupa ce am primit amenda am fost la RAR unde au trecut pe CIV si celelalte marimi de anvelope cu care poate fi incaltata masina dar Certificatul de inmatriculare a ramas tot asa. Ma bate un gand sa-l schimb declarandu-l deteriorat caci dupa cum am citit eu e numai 37 Ron taxa si am scapat de grija ca pot lua iar amenda pe acelasi motiv.
  14. Miros urat si intepator in interior

    Eu am folosit Spary Wuerth si a costat anul trecut vreo 65 ron.Am sa ma interesez in Suceava ce service are un aparat profesional de igienizare si daca nu gasesc am sa mai incerc sa igienizez tot cu Wuerth demontand si aparatoarea de sub stergatoare pe unde trage aer si poate o lungesc pana la toamna cand dispare mirosul.Multumesc de sfaturi.
  15. De vara trecuta dimineata cand intru in masina se simte un miros urat si intepator provenit din gurile de ventilatie. Daca folosesc dezaburirea parbrizului timp de cateva minute dispare mirosul si reapare in dimineata urmatoare.Vara trecuta am schimbat filtrul de polen si am curatat cu un spray Wuerth dezinfectant dozand in carcasa filtrului , in gurile de ventilatie si pe sub masina printr-o gaura pe deasupra cutiei de viteza pe unde am vazut ca se scurge condensul rezultat dupa folosirea climei.Mirosul a disparut timp de vreo trei saptamani dupa care a reaparut. Mirosul apare numai vara si inspecial cand spal masina sau dupa ce ploua.Clima o folosesc rar pe la 22 grade si doar la drumurile lungi .As mai cumpara un spay sa repet operatiunea de vara trecuta si as demonta si grila de la stergatoare sa dau si pe acolo plus curatarea coloanelor de drenare a apei de la parbriz. Acum va rog sa-mi dati niste sfaturi, sa fie mirosul numai de la bacteriile formate pe sistemul de ventilatie sau trebuie sa schimb si dezumificatorul situat sub farul din dreapta.