icristi

Membru
  • Content count

    147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Good

About icristi

  • Rank
    Junior
  • Birthday 05/31/1980

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto volvo S40 2.0D
  • Fabricatie 2005
  • Auto 2 volvo S60 D5
  • Fabricatie 2 2011

Recent Profile Visitors

4,118 profile views
  1. Salut

    Am o intrebare

    Mecanicul mi a recomndat sa schimb fulia si cureaua,oare de ce?

  2. Verificare nivel ulei

      Intr-adevar, joja mica gri este ascunsa bine, pe la jumatatea baii de ulei, si dupa cum mi-a recomandat si BogdanG, nu trebuie umblat la ea. Eu am umblat si cand am pus-o inapoi, i-am ciupit garnitura si acum da putin ulei pe acolo.
  3. Cutie automata 6 trepte smucitura

    Salut, vezi si aici:  acum am 130.000, deci am parcurs de atunci inca 100.000 KM!, fara sa mai fac nimic in acest sens. E adevarat ca e deranjant cand smuceste asa, dar face cam o data la 3luni, cand o apuca :), nu am gasit nici o relatie cu temperatura uleiului sau cea exterioara. Sfatul meu este sa mergi cu ea asa pana crapa, ca altfel bagi bani in ea si tot nu rezolvi problema. La reprezentanta te taxeaza pentru sters erori si resoftare, (incearca si ei pe banii si nervii tai, ca deh ''incercarea moarte n-are'')dar in final, tot la schimbat cutia ajungi. Si te costa 1500 de euro o cutie SH, cu garantie. http://en.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=1&vc1=204&pc1=125&vc[0]=204122100&vcx=5073&pc[0]=125103100&post_id=34219024 Apropos, cat te-a costat flush-ul?
  4. Curea alternator

    Nici nu a trecut un an si s-a rupt din nou cureaua. Acum mi s-a recomandat instalarea unui scut de protectie pentru curea. Ramane sa vedem cat este de util...
  5. Achizitie volvo S60 >= 2011

    salut, poti sa-ti faci o parere despre cutia automata aici: Nici acum nu am scapat de smuciturile alea, dar la ultima revizie mi-au spus ca au gasit reteta de soft la problema, dar trebuie sa schimb si uleiul din cutie. Cum deocamdata nu am timp, nu am facut nimic, dar o sa incerc si asta . O sa postez dupa aceea. In rest, foarte ok masina, foarte multumit, consum mediu 9.3/100Km, condus total neeconomic.
  6. Curea alternator

    http://forums.swedes...ring-Wheel-Fail se pare ca problema cu volanul este generala. Mai devreme sau mai tarziu toate cele cromate se exfoliaza. Daca au rezolvat problema e ok, dar de ce nu au facut un recall pentru a le schimba pe toate? Este , dupa parerea mea, o problema care pune in pericol siguranta utilizatorului. Acum ii rog si pe cei de la Primus care posteaza reclame si anunturi pe aici sa isi spuna si ei punctul de vedere.
  7. Curea alternator

    1. Banuiesc ca te referi la zona in care sunt amplasate auxiliarele.... 2. Revin cu precizarea ca porcaria aia cromata s-a exfoliat exact pe exterior, pe circumferinta volanului, in partea inferioara, adica la ora 6, si este inevitabil sa nu atingi zona aceea. Mentionez ca volanul meu se invarte, nu este fix, si mi se pare mai normal sa il tin la 10 si 10. 3. Voi face si o poza, sa vedeti si voi inventia asta de volan inspirata de Vasile Nicola.
  8. Tv nefunctional

    ... sa nu fie arsa vre-o lampa!? (scuze, dar n-am putut sa ma abtin)
  9. Curea alternator

    Salut, 1. da, cureaua si intinzatorul au fost inlocuite, chiar daca aveam la acel moment o curea (a treia) buna. Cred ca problema este intinzatorul care se bloca probabil uneori si ducea la ruperea curelei. Din acest motiv (socul puternic) presupun ca s-a fisurat si carcasa alternatorului, dar la sesizarea acestui aspect nu am primit nici un raspuns de la Primus. Cred ca trebuie sa scriu in Suedia ca sa mi se raspunda. Voi ce credeti? 2. consumul in oras in aceasta perioada... cam 10-11%, condus grabit. Si, ca sa nu mai incep un topic nou, sa aduc in discutie problema volanului. Ornamentul "V"cromat care are aspect de aluminiu, este de fapt un plastic nenorocit de 2 lei, a carui acoperire cu crom a inceput sa se exfolieze exact pe circumferinta volanului si daca pui mana pe el te taie la mana ca o lama. Problema exista si la XC60, m-am intalnit chiar la Primus acum ceva vreme cu un posesor de XC60 care avea leucoplast lipit pe volan (tocmai se taiase). Ii rog pe cei care au problema asta cu volanul sa imi scrie pe PM. Vreau sa fac o sesizare la Volvo. NU ESTE POSIBIL SA ITI TAI MANA IN VOLAN!!!!!!!!!!
  10. Curea alternator

    in sfarsit...Se pare ca si-au dat si ei seama ca ceva nu e in regula.. am fost informat ieri de cei de la Primus ca Volvo recheama in service modelul S60 (nu stiu daca toate sau doar unele, dar a mea este) pentru inlocuirea intinzatorului si a curelei auxiliare. Revin cu informatii dupa...
  11. Cod piesa

    Kraftstoffrohr (conducta de combustibil) = aprox. 100 Euro.
  12. Help,apa in masina

    Parbrizul este etansat prin lipire pe rama cu un adeziv (silicon neutru cu modul de elasticitate redus) si un cheder din cauciuc care vine lipit pe parbriz din fabrica. Exista mai multe metode de a demonta parbrizul fara a taia chederul, insa intotdeauna exista riscul spargerii lui. Ai putea incerca urmatoarea metoda de etansare: 1. introduci o spatula din plastic intre cheder si caroserie astfel incat sa poti plia chederul catre parbriz; 2. intre cheder si caroserie introduci un snur (conductor electric flexibil spre exemplu); 3. stergi cu diluant chederul pe spate, dupa care lipesti banda de hartie pe spatele lui si il pliezi peste parbriz. Astfel ai creat spatiu sa poti lucra. 4. scoti snurul, cureti bine si degresezi rama si spatele chederului; 5. izolezi cu banda de hartie ce nu vrei sa murdaresti; 6. aplici un strat de primer si apoi un cordon de silicon neutru, dupa care lasi chederul sa revina la pozitia initiala; 7. stergi imediat cu cleaner eventualul surplus de silicon; 8. gata. Recomandat este sa folosesti silicon structural DC 791 (de la Dow Corning), sau ceva similar de la Sika, cu primer si cleaner specifice. Succes!
  13. S-a vandut cu 3620 Euro http://www.ebay.de/itm/Volvo-V50-2-0D-Momentum-RPF-Russpartikelfilter-Klimaautomatik-Tel-uvm-/370904062939?nma=true&si=spUL3eytd7eqpR8fAzq5l8o2UjM%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
  14. Help,apa in masina

    Sistemul de drenare este realizat din 4 furtunuri dintr-un plastic transparent, conectate la partea superioara la stuturile din plastic de la tavita trapei, iar la partea inferioara introduse in niste palnii, sa le spun asa, din cauciuc, care la iesire sunt franjurate pentru ce motiv nu stiu, probabil sa nu se creeze curenti de aer pe furtun in mers.2 furtunuri coboara de la trapa pe stalpii A (pe langa parbriz, si ies prin palniile mentionate undeva in colturile inferioare ale parbrizului, sub masca aceea de plastic de la baza parbrizului, iar apa se scurge printre aripa fata si aparatoarea de noroi. Celelalte 2 coboara pe stalpii C, la pasajele rotilor din spate. Datorita imbatranirii plasticului, acesta devine rigid si nu mai sta etans pe stuturile respective, iar impreuna cu frunzele adunate in palniile franjurate, creeaza asa numitul fenomen ''spalat pe picioare in mers'' . In functie de cat de mult ploua, cum sta masina parcata, etc, se poate acumula apa astfel incat sa ude doar putin presul (se observa picaturi de apa daca scoti capacul lateral de la plansa de bord, cel cu garnitura rotunda de cauciuc prin care trece aerul din sistemul de ventilatie catre usa; pur si simplu tragi de el, ca are niste cleme elastice din tabla otelita si nu pateste nimic), sau daca e infundata bine, atunci apa se strange si poate sa ude si ornamentul vertical de pe stalpul A, chiar si plafonul. Pentru a scapa de probleme, trebuie desfacute stergatoarele, masca de plastic de la baza parbrizului, si daca te uiti cu atentie, vei observa palniile din cauciuc, undeva in colt, ascunse sub parbriz. Bagi mana si le rupi franjurile, apoi torni apa in tava trapei, sa curga mizeria de pe furtunuri, clatesti bine si apoi apa trebuie sa se scurga imediat. Succes!
  15. Volvo prezintă maşina care se parchează singură

    Esti amabil sa le citezi si pe celelalte doua? Eu nu am citit asta pe forum, dar mi s-a parut interesant si am transmis si celorlalti. Daca mai e, rog moderatorii sa stearga acest topic.