• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

driv3r

Membru
  • Content count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

2 Followers

About driv3r

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/24/1983

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Baia Mare, 0723216256
  • Auto S60 2.4T
  • Fabricatie 2002
  • Auto2 C30 1.8F
  • Fabricatie2 2007

Contact Methods

  • Yahoo dnkgelu
  1. Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

    Intr-un oras mic, cu circulatie normala scoti mixtul ala de 11-12% cu 2.0 benzina, daca mergi normal. Eu cu C30 1.8, am un mixt de 10.7-11 calculat la pompa. Doar ca mai trebuie sa adaug si uleiul...=)))
  2. Motorul porneste si apoi se opreste

    Rasul lumii, de cand a dat caldura, porneste perfect, indiferent de intervalul dintre porniri. Releul era ok. Pompa inca astept sa se duca (au trecut peste 5000k deja)...
  3. Te salut, Si la mine e la fel, ca functionare, dar eu am buton pentru proiectoarele de ceata, deci le pot aprinde si independent. Dupa parerea mea ar trebui sa ai si buton pentru "ceata", sub rotita de la lumini, daca ai proiectoarele. Nu se aprind atunci cand cuplezi "ceata" din tripla dreapta spate ?
  4. Suspensie C30

    Roger that ! Merci de info !
  5. Mananca ulei.

    Salutare ! Cum ai rezolvat situatia consumului de ulei ? Eu am C30 1.8F motorul B4184S8. Imi papa cam 500 ml de ulei la 1000km. Folosesc Castrol 5W30 cel pentru Ford.
  6. Suspensie C30

    Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri. @Vicu  cred ca e R design. Pe exterior am tot kitul, insa pe interior nu, e piele neagra si interiorul clasic. Nu am schimbator sau pedale de R design. Sistemul audio e insa cel de la Dynaudio, avand si navigatia in bord si cd changer cu 6 discuri :-) LE. Arcurile am vazut ca sunt Eibach...
  7. Suspensie C30

    Eu am C30 cu varianta de suspensie sport si intr-adevar e foarte rigid. Recent insa am vrut sa fac geometria si am observat ca pe spate am unghiul de cadere cu aprox 2 grade deviat spre exterior. Adica rotile stau cam asa /  \. E in limitele admise dar nu pare ok. Vizual arata bine, dar uzeaza cauciucurile pe o fasie de 3-4 cm pe interior. Se poate face ceva ?
  8. Reparatii migaloase

    Te salut, Ca pornire, a mea intotdeauna (de noua) invarte de 2-3 ori apoi porneste. Acum are 163.000km si tot asa porneste. Consumul e cam de 12-13.5 in oras si 8.5-9.2 in afara, dar e manuala. Pentru pierderea de putere, verifica TCV-ul (turbo control valve), la mine a fost dus si era cotet masina. Dupa ce l-am schimbat, a fost diferenta ca de la cer la pamant. Verifica si furtunele de vacuum, inclusiv suportii motorului (aia vacumatici). Succes ! Referitor la celelalte chestii, nu stiu ce sa zic.
  9. Motorul porneste si apoi se opreste

    In restul zilei merge foarte ok. Doar dupa ce sta 8-10 ore face figuri. O sa incerc si cu alt releu, apoi pompa...
  10. Salutare din nou, Dimineata cand vreau sa pornesc motorul, pun contactul, bazaie pompa de benzina, astept sa se stinga martorii apoi motorul porneste, se accelereaza normal pana pe la 1000 si ceva de ture apoi turatia scade si motorul se opreste. A doua oara porneste normal. Am schimbat filtrele, bujiile, clapeta de acceleratie, bateria e ok si tot asa face. La ce sa ma mai uit ? E vorba de un C30 1.8F cod motor B4184S8, din 2007. L-am pus pe VIDA2014, am citit codurile cu DICE, nu are alte erori doar ceva releu de la farurile de ceata - care functioneaza normal.
  11. Filtru comustibil C30 1.6i

    Nici 1.8 F  (fabricat in Belgia) nu are filtru de benzina. Azi l-am cautat si eu.
  12. Clapeta acceleratie (ETM) C30 b4184s8

    Revin tot eu. Am cumparat clapeta noua, de Ford, codul piesei VP4M5U-9E927-DC. Dupa ce am sters si eroarea de la clapeta, masina merge perfect.
  13. Va salut, E vorba de un C30 1.8 FF benzina cu codul de motor din titlu. M-am harnicit sa curat clapeta pe frigul asta, fiindca nu prea era relantiul rotund. Am lovit putin cu cheia surubul de plastic care tine clapeta intredeschisa si l-am rupt. Probabil ca voi cumpara alta clapeta, daca nu iese bine piesa respectiva la strung - as vrea sa o fac din alama si sa pastrez miezul cu arc. Acuma am observat anul de fabricatie al clapetei 2016!!!, masina fiind din 2007. Pe clapeta scrie ca e de Ford (FoMoCo) si am verificat si seria ( VP4M5U-9E927-DC ), intr-adevar asta e de Ford. Tot cautand, am gasit pe Skandix asta http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/throttle-blade/throttle-housing/1070987/ si pe original http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/throttle-blade/throttle-housing/1027678/ Am sa incerc sa repar clapeta pe care o am, fiindca pe interior e ca noua. Insa mai am o problema. Masina parea foarte 'lenesa' la acceleratie, de dus se duce in 180 doar ca accelereaza foarte liniar si cresterea in ture mi se pare foarte lenta. Credeti ca ar putea fi de la clapeta actuala ? Sa fi fost murdara sau nu deschide corect ? Merita sa iau una noua de pe Skandix, ar fi vreo diferenta? La clapeta asta se scrie ceva soft ? Erori in bord nu am avut. Orice raspuns/parere e binevenita. Multumesc ! L.E. Nu stiu de ce tot mi se incarca topicele de 2 ori. Rog un moderator sa-l stearga pe celalalt, eu nu pot, sorry.
  14. Portbagaj blocat

    Bitchslap me !!! Am mai invatat ceva. Bineinteles ca a functionat cu cheia cealalta. Bine ca n-am fortat mai tare cu prima cheie. Va multumesc !!!
  15. Portbagaj blocat

    Stiam de faza cu curentul. Insa am crezut ca mi-am stricat butucul. Ma duc sa vad ce zice cu cealalta cheie.