• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

driv3r

Membru
  • Content count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

2 Followers

About driv3r

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/24/1983

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Baia Mare, 0723216256
  • Auto S60 2.4T
  • Fabricatie 2002

Contact Methods

  • Yahoo dnkgelu
  1. Clapeta acceleratie (ETM) C30 b4184s8

    Revin tot eu. Am cumparat clapeta noua, de Ford, codul piesei VP4M5U-9E927-DC. Dupa ce am sters si eroarea de la clapeta, masina merge perfect.
  2. Va salut, E vorba de un C30 1.8 FF benzina cu codul de motor din titlu. M-am harnicit sa curat clapeta pe frigul asta, fiindca nu prea era relantiul rotund. Am lovit putin cu cheia surubul de plastic care tine clapeta intredeschisa si l-am rupt. Probabil ca voi cumpara alta clapeta, daca nu iese bine piesa respectiva la strung - as vrea sa o fac din alama si sa pastrez miezul cu arc. Acuma am observat anul de fabricatie al clapetei 2016!!!, masina fiind din 2007. Pe clapeta scrie ca e de Ford (FoMoCo) si am verificat si seria ( VP4M5U-9E927-DC ), intr-adevar asta e de Ford. Tot cautand, am gasit pe Skandix asta http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/throttle-blade/throttle-housing/1070987/ si pe original http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/throttle-blade/throttle-housing/1027678/ Am sa incerc sa repar clapeta pe care o am, fiindca pe interior e ca noua. Insa mai am o problema. Masina parea foarte 'lenesa' la acceleratie, de dus se duce in 180 doar ca accelereaza foarte liniar si cresterea in ture mi se pare foarte lenta. Credeti ca ar putea fi de la clapeta actuala ? Sa fi fost murdara sau nu deschide corect ? Merita sa iau una noua de pe Skandix, ar fi vreo diferenta? La clapeta asta se scrie ceva soft ? Erori in bord nu am avut. Orice raspuns/parere e binevenita. Multumesc ! L.E. Nu stiu de ce tot mi se incarca topicele de 2 ori. Rog un moderator sa-l stearga pe celalalt, eu nu pot, sorry.
  3. Portbagaj blocat

    Bitchslap me !!! Am mai invatat ceva. Bineinteles ca a functionat cu cheia cealalta. Bine ca n-am fortat mai tare cu prima cheie. Va multumesc !!!
  4. Portbagaj blocat

    Stiam de faza cu curentul. Insa am crezut ca mi-am stricat butucul. Ma duc sa vad ce zice cu cealalta cheie.
  5. Portbagaj blocat

    Va salut. Ca sa nu fac un topic nou am sa scriu aici. Am ramas fara baterie. Nu pot deschide portbagajul cu cheia, intra in yala dar nu se invarte deloc. Ar trebui sa incerc cu cealalta cheie ? Par identice. Cum pot sa-mi dau seama daca s-a stricat yala ? Era destul de murdara, prima data cheia a intrat cam greu. Multumesc.
  6. Puddle Lights

    Nu cumva mai ai o telecomanda sa incerci si cu aialalta ? Eventual sa nu fie si bateria din telecomanda pe duca...
  7. Nituri

    Am luat nituri de aluminiu 4x19 si 4.8x19 din Dedeman, In praktiker nu am gasit. Or fi poate pe la magazinele de specialitate. Cele de 4.8x19 s-au potrivit cel mai bine in lacasurile existente. Atentie: Nu taiati niturile vechi cu flexul, se incalzesc si topesc plasticul din jur, marind astfel gaura. Am pus si saibe mai late dupa capul nitului. A iesit ok per ansamblu. Nu trageti prea mult de tija nitului, va largiti gaurile inutil. Eu am taiat tijele ramase cu un patent scurt (de sarma).
  8. Nituri

    Multumesc. Revin cu impresii dupa montaj.
  9. Nituri

    Va salut, probabil unii o sa zambiti citind thread-ul, dar, nah, paranoia...cu ce fel de nituri ne sunt prinse contraaripile la pasajele de la roti ?. Ma refer la calotele acelea de plastic. Ma intereseaza marimea (diametrul si lungimea) lor si materialul din care sunt facute (otel sau aluminiu). In urma unei manevre mai prost executate, tre sa pun cateva la loc. Multumesc. LE. Pe net Am gasit asa : MTC Rivet 01-03 Volvo S60 2.4L Turbo B5244T3 Used for holding : Mud Flaps,Wheel Well Plastic , Bumper Trim, etc.. 4mm x 21mm Pop Rivet 4mm x 21mm Pop Rivet Read more: http://www.redlinemotive.com/replacement/volvo/rivet.asp#ixzz3jMLJXpFf Astea sunt oare ?
  10. Dilema faruri

    Arata bine astea pe care le ai. Offtopic: ti-ai pus kit exterior de facelift ? Cum ? Arata bestial...
  11. Reparare/ vopsire zgarieturi cotiera

    Aia nu e vopsea, daca bine retin e un fel de coating cauciucat, care atunci cand imbatraneste se exfoliaza. Poti incerca o vopsire, poate dupa sablare, plastic primer si o culoare mata, evident pentru plastic si texturata (gen lovitura de ciocan). Parerea mea.
  12. Buna ziua

    Pentru inceput, desfa capacul de pe motor, unde se completeaza cu ulei, si da cu degetul pe el. Daca depunerile sunt negre e ok, daca depunerile au consistenta si culoarea asemanatoare cu smantana sau alb-galbui, inseamna ca intra lichid de racire in motor si se amesteca cu uleiul. Atunci poate ai probleme cu garnitura de chiulasa.
  13. Sunete servodirectie

    Poti sa-l schimbi, pentru linistea ta. Ia FEBI verde, sau de origine. Parca la ale noastre din 2002 din asta era. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. E un tutorial pe forum, e simplu, iti trebuie 2-3 litri, 2 sticle de 2 litri goale si un prieten care sa porneasca si sa opreasca motorul.
  14. Ce se poate intampla daca?

    Multumesc horica ! Edificator articolul !
  15. Ce se poate intampla daca?

    Exact. Ala ar fi motivul. Taxa, care e jumate din valoarea masinii. Dar daca partile sunt in relatii amicale, atunci nimeni nu merge sa radieze masina. Impozitul se plateste, asigurarea la fel, vigneta la fel, ITP-ul se face la timp, etc. Normal ca daca faci o boacana si se suspenda talonul, e mai ciudat de recuperat. In rest, sa avem Sarbatori Fericite !