debelea

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About debelea

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/31/1977

Profile Information

  • Locatie ....pe plaja!
  • Auto Volvo V40 T4
  • Fabricatie 1998
  1. Volvo V40 T4

    Buna seara, revin cu inca 3 intrebari. Azi am avut timp liber si m-am hotarat sa schimb uleiul la motor, 2 suporti de jos de la motor si cutie plus anntigelul. Mi-a mancat 5 ore pe putin, plus cateva furtune curatate, cel de la intercooler si cel de admisie in turbo, filtru de aer s.a.m.d. Revin la problema, ori nu am observat eu de cand am luat masina, ori se manifesta asa de curand, cum : intr-o decerelare indiferent de viteza sau treapta, se aude un fassssssss, chiar si atunci cand masina sta pe loc si o accelerez la 4000 rpm si incepe sa coboare turatia motorului se aude acest fasssssssss. Am observat ca este in zona turbinei. 1. Ce este aceea "piesa" intre turbina si inceput de evacuare. 2. Aceea parghie se deschide la o anumita turatie implicit in sarcina [ mers ] sau si atunci cand masina sta pe loc si eu cu capota deschisa accelerez motorul, pentru ca eu am tot turat motorul si nimic. 3. Aceea valva, supapa ce-o fii ea se poate schimba, cumpara separat [cineva mi-a zis ca vine cu tot cu turbo]. P.S. - a inceput sa ma calce pe nervii masina asta, am dat 2500, am bagat 1000 in ea si mai am de gand sa bag, dar vad ca sunt obligat sa bag bani in ce vrea EA nu in ce vreau EU. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  2. Volvo V40 T4

    ...referitor la cifra octanica, pe capac am vauzt si eu ce scrie, dar la mine nu specifica "ONLY 98", a se vedea in poza, minim 91 de aceea "dilema" de care sa fie. In principiu am inteles, zeama de 98 daca vreau sa ma tina mult si bine printre alte mofturi pe care le are acest model, cat despre ulei la fel: 5w30 sau 5w40, aici parerile sunt impartite, chiar astazi am vorbit cu un tip care imi recomanda 5w30.
  3. Volvo V40 T4

    ....daca a vazut-o un mecanic, NU. Nu stiu cum sunt alti dar poate ca eu sunt de alte pincipii sau cel putin eu din punct de vedere profesional pentru a cumpara o masina de la o distanta cu o raza de peste 100Km nu este asa usor sa vin cu mecanic, calculator s.a.m.d. Am fost cu un tip, proprietar de Volvo V40 1.8, sincer sa va spun eu am aruncat o privire superficiala asupra masinii, pe cand el....nu domne stai sa vedem uleiul, s-a bagat sub ea, merge aia, nu merge ailalta. Eu asa am facut si cu prima masina pe care am luat-o cand am ajuns aici, pac....pac batem palma. Ce as fii putut sa fac, cerea 2700 pe ea, chiar daca as mai fii gasit eu alte probleme la ea, in cat sa mi-o lase. La cum arata in acest moment nu gasesc nici una sub 3500 de euro. Mii s-a pus pata si gata.
  4. Volvo V40 T4

    ....multumesc pt informatia despre ulei, deci 5w 30 trebuie sa fie, cat despre benzina cred ca am sa bag trei si un sfert. Sincer nu stiu ce sa detaliez, pur si simplu din senin nu a mai intrat in viteza[e], de acolo in service, desfacuta si se vede in pozele de mai sus cu arata discul de ambreriaj. De bucurat sper sa ma bucur, iar cu "bubele".....am gasit deja doua. Tampoanele suport motor superuzate, cred ca de prea multe zmucituri.
  5. Volvo V40 T4

    Va salut pe toti, sunt la primul meu post si imi doresc o comunicare cat mai sociabila cu toti membrii acestui forum. In primul rand vreau sa va spun ca sunt un novice in materie de masini [ma refer la partea tehnica] iar cat despre marca VOLVO putin spus "varza". Am sa incep prin a va prezenta masina mea, un Volvo V40 T4. A inceput totul acum doua, trei saptamani....dupa prima saptmana de cautari pe site-uri de specialitate si discutii cu prieteni despre acest model [nici unul nu stia prea multe despre el, nici macar ......] am gasit-o si am zis ori la bal, ori la spital, pana la urma la "spital" am ajuns. Am luat-o, este verde din iulie 1998. aproape full echip la aproximativ 130000 Km cu 2500 euro. Am adus-o acasa pe 120 Km de autostrada condus frumos, cu grija din care 2-3 sprinturi pana la 220km/h. A doua zii nerabdator nu-i asa, hai la spalatorie, mers normal opresc la un stop, dupa care incer sa plec.........a intaia, a doua, la a treia cronc, zic....ce dreq ma unde te uiti, reduc, a doua, trece o baba pe trecere opresc, dau sa plec.......upssssss, pedala ambreaiaj bleaga si nu intra in nici o viteza, m-au trecut toate apele, nu mai zic cum m-am simtit in acel moment. Sun doctorul sa vada ce-i cu ea, verdict "ligamente rupte", deci la spital. Aproape o saptmana de spitalizare cu chitanta de 800 euro. Si acum revin cu cateva intrebari dar nu inainte de a va reaminti ca sunt pe "dinafara" cu privinta la partea tehnica a masinii mele. 1. Ce benzina sa folosesc 98 sau 95, as putea sa le combin 40 litri de 98, ce mai ramane sa fie de 95. 2 Uleiul pe care sa-l folosesc 5w30 sau 0w30? 3 Sistemul turbo este racit cu apa?....sau turbina ceva de genul acesta?