blanarumarian

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

7 Followers

About blanarumarian

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie vrancea
  • Auto volvo S 40
  • Fabricatie 1998

Recent Profile Visitors

1,363 profile views
  1. S-a rupt distributia :(

    eu am schimbat cu brio cureaua de distributie...dar am intimpinat o problema destul de curioasa ;cum pornesc se desface fulia care antreneaza alternatorul servo etc ...cum stit e montata peste roata zimtata de la distributia (cea mica jos)..ce am facut unde am gresit ce ar trebui sa fac???......................
  2. ce sa fie?

    totul era montat bine dar.........sorbul din rezervor era plin cu reziduri din motorina un noroi fin tip motorina pompa tragea din greu si forta toate imbinarile de pe coloana.......aerul intra pe la mufele de prindere de la rezervor..au un sistem de prindere mai sensibil
  3. Belea pompa de injectie

    CALI 5905.........ASA E MULTUMESC PROBLEMA REZOLVATA
  4. ce sa fie?

    filtrul este capsulat se prinde prin infiletare foarte similar cu cel de ulei...conductele si furunele le-am controlat sa fie pompa de injectie?..sa nu isi faca treaba si sa-mi dezamorseze instalatia...e posibil???......
  5. Belea pompa de injectie

    AM INTIMPINAT SI EU O PROBLEMA...de citeva zile masina mea merge in suturi,azi a inceput sa se opresca din mers am hotarit sa schimb filtrul de motorina am amorsat cu pompa care este amplasata deasupra filtrului si...nu sa schimbat nimc dupa care am luato sistematic la control cu toate conductele coliere etc...rezultatul e ca pe undeva imi ajunge aer in motorina am observat la aerisitorul de deasupra pompei de injectie si asta dupa fiecare data cind mi se opreste motorul si pina nu aerisesc din nou nu e chip sa porneascammmtin sa mentionez ca am un volvo s 40 1998 diesel 1.9....ma poate ajuta cineva???multumesc anticipat!!!
  6. ce sa fie?

    AM INTIMPINAT SI EU O PROBLEMA...de citeva zile masina mea merge in suturi,azi a inceput sa se opresca din mers am hotarit sa schimb filtrul de motorina am amorsat cu pompa care este amplasata deasupra filtrului si...nu sa schimbat nimc dupa care am luato sistematic la control cu toate conductele coliere etc...rezultatul e ca pe undeva imi ajunge aer in motorina am observat la aerisitorul de deasupra pompei de injectie si asta dupa fiecare data cind mi se opreste motorul si pina nu aerisesc din nou nu e chip sa porneascammmtin sa mentionez ca am un volvo s 40 1998 diesel 1.9....ma poate ajuta cineva???multumesc anticipat!!!