serge

Membru
  • Content count

    521
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

193 Excellent

5 Followers

About serge

  • Rank
    Senior
  • Birthday September 29

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo S40, D4164T, MTX-75
  • Fabricatie 2008
  • Auto 2 Mazda 3, 1,6i
  • Fabricatie 2 2008

Recent Profile Visitors

3,921 profile views
  1. Salut

    Ma tot lasa clima, in caz ca radiatorul este fisurat, ce-mi recomanzi, daca nu ma insel ai scris ceva recomandari ?

  2. Am schimbat cablajul in August 2013 si acum, la fix 4 ani, iar a facut figuri. Oficial e prima chestie care cu adevarat ma calca pe nervi la masina asta.
  3. Fluctuatii intensitate lumini

    Probabil alternatorul sau, mai bine zis, componente din el. Dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Nu momentan, adica. Bateria e in stare buna? Ai nevoie de un multimetru si de cineva care sa interpreteze valorile alea la rece si/sau la cald. Dupa ce le ai, poti sa revii cu niste date mai concrete.
  4. Condensorul AC este imediat dupa intercooler, deci ar trebui sa fie vizibil. Daca au pus altceva decat ai dus tu, nu merge singur inapoi ci cu politia.
  5. Nu stiu daca e neaparat necesar sau nu. Eu, de exemplu, nu l-am schimbat. Daca iti e urgent, parerea mea e ca poti sa schimbi linistit doar condensorul daca nu stii sa ai alte bube.
  6. Ora de manopera a fost 100 lei + TVA. Totalul lucrarii si al materialelor (freon, ulei, substanta UV) a fost 340,93. Desi nu apare pe deviz, au dat jos bara si intercooler. De aceea spuneam, la mine atata a costat si durata de aici o stiu. Anyway, important e sa fie lucrarea buna si, evident, service-ul OK pt garantie etc.
  7. Am atasat devizul meu de acu 3 ani, ca sa vezi de ce spuneam ceea ce spuneam.  Nu e loc de rautati, poate eu ziceam una si tu te refereai la alta. Referitor la experienta MEA, imi mentin pozitia - 2h.
  8. N-ar trebui sa dureze mai multe de o ora strict partea de demontat/montat. Daca iei in calcul si umplerea instalatiei (ulterior montajului noului condensator) merge cam in 1,5-2h. De ce?
  9. Interesant. Stiam ca au avut probleme la un batch, din cauza materialelor, dar nu stiam ca au dat si cu vopsea neagra. La mine si al doilea e tot argintiu. L.E.: dar da, am auzit si eu lucruri bune si de NRF. Doar ca trebuie atentie la coduri (sunt doua modele asemanatoare la 1,6d). Si, chiar si asa, eu am nimerit odata unul care avea codul corect pe cutie, iar piesa era "pe invers".
  10. Esti sigur ca e bine sa le lasi cositorite? La cat stress este supus acel cablaj, s-ar putea sa nu te tina cositorul... Ar trebui schimbat tot traseul de conductori cu altii care au invelis mai moale (nu PVC care se degradeaza in timp).
  11. Ai aflat ceva? Volantul?
  12. Nissens FTW.  Desi am schimbat unul pe garantie in cateva luni... Ultimul ma tine de 3 ani, sper sa fie OK si pe mai departe.
  13. Daca softul e facut OK nu ar trebui sa ai probleme pe viitor. Eventual doar cu rezervorul de aditiv care, cand se golseste, s-ar putea sa fie nevoie sa-l umpli din nou. Cu aditiv sau (mai ieftin) motorina.
  14. Probabil ca nu... Ca nimeni nu zice nimic...
  15. topic la biiiiiiizzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa

    Heim e suspendat permanent; din cate am inteles - pentru ca ar fi mentionat numele celuilalt forum. Masina n-a vandut-o. Craciun fericit!