Bogdan Ferariu

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Bogdan Ferariu

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Tg. Mures
  • Auto Volvo S80
  • Fabricatie 2001
  • Auto 2 Renault
  • Fabricatie 2 2010

Recent Profile Visitors

1,429 profile views
  1. relanti neregulat, motorul moare

    Multumesc de raspunsuri. Eu sunt din Tg. Mures.
  2. relanti neregulat, motorul moare

    nu am curatat-o niciodata. citisem despre ea, dar nu eram sigur si nu m-as apuca singur la treaba asta, o sa incerc la service. daca ar fi clapeta de acceleratie, de ce isi revine o vreme dupa ce sterge erorile?
  3. Buna. Am un volvo s80 2001, 2,4T, cutie automata. Am gpl montat. Motorul merge neregulat, la relanti oscileaza foarte mult, mai ult la rece. La franarea intr-o intersectie/semafor, se intampla sa se si opreasca. Face treaba asta preponderent pe gaz decat pe benzina, dar si pe benzina. Am fost la service-ul de gpl, au pus un tester general, dar nu aveam niciun cod pe ecran, mi s-a zis sa stept sa apara codul. Am revenit dupa aparitia codului (la vreo doua trei luni dupa aparitia codului), tot la service-ul de gpl, tot pe un tester general a gasit urmatoarele coduri P0172 amestec prea bogat si P1618 pe care nu il poate identifica. Aveti idee ce poate fi acest cod, din cate am vazut pe net ar avea legatura cu comunicarea cu calculatorul de transmisie, dar atunci nu ar mai avea legatura cu problema mea. La transmisie am niste smucituri si cateodata mesaj getribe wartung erfoderl, dar eu speram sa scap doar cu schimb ulei. (uleiul de transmisie a fost schimbat acum 5 ani, dar sunt putini km). Interesant e ca de fiecare data cand o pun pe tester si sterge erorile, masina merge bine 1-2 zile, dupa care reapar problemele. Multumesc anticipat.
  4. Am urmarit azi functionarea curelei de accesorii. In momentul in care cupleaza compresorul de clima, se vede o miscare la "roata" mica din mijlocul intregului ansammblu, oare e bine sa aiba joc acolo? Prin schimbarea kitului de distributie se remediaza ceva? Distributia originala se refera la prima distributie montata pe masina, cea din fabrica? Presupun ca daca am zgomote de acolo tot trebuie "umblat" la ceva, chiar daca nu au trecut anii sau kilometrii respectivi, desi eu as fi incantat sa nu umblu la ea 10 ani.
  5. Nu mergea bine nici pe gaz. Injectorul de gaz se alimenteaza cumva din mufa celui de benzina. Intre timp s-a inlocuit injectorul defect si acum merge bina.
  6. Salutari. Am montat instalatie GPL pe masina, S80, 2.4T, cutie automata, si cu aceasta ocazie, le-am cerut celor de la service sa se uite de unde provine un sunet : "ăîîî ăîîî ăîîî ăîîî", la relanti. Mi s-a spus ca ar putea fi de la distributie. Pe eticheta din compartimentul motor, scrie ca a fost schimbata la 157.000 km, in 2007. In prezent masina are 216.000 km. In cartea de service a masinii scrie ca se schimba la 160.000 km. Am comunicat acest lucru celor de la service, care mi-au spus ca trebuie sa aiba si un interval de inlocuire in functie de varsta, deoarece imbatraneste. Asa o fii? Daca trebuie schimbata, se schimba si pompa de apa si cureaua de accesorii? E mai bine sa cumpar un kit, sau separat componentele? Daca cei care se ocupa cu piese de Volvo au timp, as aprecia o oferta de pret pe pm. Multumesc.
  7. Probleme aparute dupa instalare: Se opreste alimentarea cu curent electric a injectorului de benzina nr. 3. Injectoarele de gaz se alimenteaza din mufa de alimentare a celui de benzine, montandu-se o mufa intermediara. Dupa vreo 70 km, motorul a inceput sa scuture, am revenit le service si s-a constatat ca nu functioneaza cilindrul 3. S-a inlocuit mufa si problema s-a rezolvat pe moment, dar a reaparut. In cele din urma s-a constatat o defectiune la mufa de pe injectorul de benzina, cei de la service hotarand sa il schimbe, deoarece ei au umblat acolo. Acum astept sa vina injectorul. Interesant e ca la rece merge bine, adica las masina peste noapte mergand in 4 cilindri si dimineata merge bine. Oare injectorul de benzina nu se poate desface si rezolva problema interna de conectivitate?
  8. Buna ziua. Ieri am montat o instalatie GPL Tomasetto, cu calculator Stag 300 si rezervor toroidal de 54 l. Despre consum nu stiu inca sa zic nimic, dar ca prima impresie pot sa spun ca nu simt diferente fata de mersul pe benzina. Voi reveni cu date despre consum, cand le voi avea, pentru cei interesati.
  9. ce model de baterie imi recomandati

    Off topic, eu cred ca am pe masina, s80 din 2001, bateria originala. Nu a mai pornit de vreo doua ori decat cu cabluri, asa ca m-am uitat la baterie si am vazut ca avea capacele alea vechi de la bateriile necapsulate, i-am completat nivelul de electrolit cu apa distilata si de atunci nu mai am nicio problema.
  10. Multumesc pentru raspunsuri. Daca voi gasi o instalatie potrivita si o voi monta, va voi tine la curent.
  11. Am facut drive test cu lodgy, nu-mi permit si s80-ul si lodgy. Am masina din 2009, am facut vreo 40.000 km cu ea, nu mi s-a parut foarte scumpa intretinerea de baza. Ca a doua masina am un symbol din 2011, 1.2 litri, da si ala parca consuma mult 8,5 in oras. Daca mi-ar lua volvo 20 de gpl in oras, aproape ca ar fi tot aia la consum, da la masina... Acum sta in garaj de un an jumate, si prioritatea e ca platesc 900 lei impozit anual degeaba, si nu o pot vinde, si am nevoie de masina mare pt. copii. Cred ca s80 e destul de mare, da am rezerve referitor la varsta ei. Stiu ca nu e logan, am intretinut-o pt 40.000 km, dar au fost doar consumabile, si nu mi s-a parut scump. Am un singur argument pt. care as pastra masina, si anume ca nu am gasit nicio masina pe care sa imi permit sa o iau in locul ei si sa imi ofere aceleasi sentimente/trairi pe care mi le ofera s80-ul. Dar un singur argument e putin de aceea v-am intrebat, poate mai aveti si voi.
  12. Pai nu stiu, ca idee, daca tot nu-l pot vinde, mai bine sa am o bijuterie de s80 de 14 ani, da nu stiu ce presupune din punct de vedere financiar sa mentii o asemenea masina la stadiul de bijuterie.
  13. Salutare. Am un Volvo S80, motor de 2435 cmc, benzina, turbo, 200 CP, 212.000 km, cutie automata, an fabricatie 2001, adus din Germania in 2009. L-am luat pentru deplasari la distanta in tara, deoarece ma saturasem sa fac aceste deplasari in masini (mai) mici. Doar ca de la data achizitiei, aceste deplasari s-au rarit si s-au imputinat si in final au incetat. Asa ca in prezent folosesc masina 70% urban, in Tg. Mures, drept pentru care am luat o alta masina cu cilindree mica, pentru oras. Volvo imi ia in oras cam 16 %. Am incercat sa vand masina, bineinteles fara succes. Masina are o singura problema, la climatizare - nu porneste (mai exact, nu se opreste aerul conditionat, decat daca scot siguranta corespunzatoare), in rest totul merge ireprosabil. Ma gandeam sa imi iau o masina de familie mai mare, gen Ford S-max, deoarece de la achizitia lui Volvo au mai aparut doi copii. Deoarece nu pot sa vand masina, va intreb pe voi, membrii clubului, daca nu ar fi o solutie sa-i pun gpl. Nu vreau nici sa o dau pe nimic, (pretul la care nu am reusit sa dau a fost 4200 EUR), mai ales ca imi place foarte mult masina, dar are deja 11 ani, si nu stiu daca merita sa investesc alti bani in ea, pentru gpl. Ma gandesc ca daca ii pun gpl, si consumul imi va permite sa o folosesc si urban, ar trebui sa o mai tin vreo 3 ani, si sa nu ma apuce in tot acest timp dorinta sa imi iau altceva. Masina imi place acum, nu sunt multe masini pe care mi le-as permite care sa imi ofere ce imi ofera asta, dar peste 3 ani va avea 14 ani. Nu e cam mult? Umblati careva cu un volvo de 14 ani, si cum e? Voi ce parere aveti?