27 FMV

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About 27 FMV

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie timisoara
  • Auto volvo s40
  • Fabricatie 2007

Recent Profile Visitors

2,181 profile views
  1. In service la TM, singura eroare la tester a fost cea cu pedala de acceleratie si mi-au spus ca daca nu e pedala atunci sigur e o problema de soft, sa merg la cine mi-a facut DPF OFF. Am vorbit atunci cu Bogdan G, primul lucru pe care mi l-a spus a fost sa verific bujiile. Fiind cu masina in service, l-am rugat pe mecanicul din service sa-mi verifice bujiile, el insista ca daca erau arse trebuia sa dea eroare. I-am transmis ce mi-a spus Bogdan, ca nu apare eroare de bujii daca softul e modificat si l-am rugat sa le masoare efectiv, cum a zis Bogdan. A luat aparatul de masura, le-a masurat si a zis ca sunt bune !!! A curatat apoi si mufele de la pedala de acceleratie, fara rezultat, dupa care a zis ca nu are ce sa-i mai faca. Presimtind parca ceva, m-am dus la un alt service sa-mi verifice bujiile... Cand au auzit ca e Volvo, desi am mai facut revizii la ei, au zis ca n-au timp... (cat dura frate sa le masoare? ... 5 min). Asa ca m-am hotarat sa nu mai pierd timp, umbland din service in service, bani aiurea pe teste si presupuse defecte, am vorbit cu Bogdan si saptamana trecuta am plecat la Bucuresti, cu motorul in protectie bineinteles. In 5 minute Bogdan a dat verdictul: BUJIILE ARSEEE !!! Mi-a inlocuit 2 bujii si motorul a sarit peste 3000 si merge fara probleme. As vrea sa mai clarific ceva, poate cu problema asta trebuia sa intru pe un topic de motor in protectie, dar am continuat in raspunsul de la prima patanie. Deci am avut 2 probleme diferite ca plasare in timp si rezolvare, fara legatura intre ele. 1. prima (pt care am intrat in acest topic) cu pierderi sporadice de putere motor in mers si intr-un final cu oprire motor si n-a mai pornit: rezolvata prin inlocuire regulator de la pompa de injectie la service in TM. 2. motor in protectie, nu trecea de 3000: bujii arse Culmea, cei care mi-au rezolvat problema 1 si i-am apreciat pt asta, au dat-o in gard cu bujiile la problema 2.
  2. Nu-mi da nici o eroare in bord. Singurul lucru care-mi pare mie anormal la motor este un pufait discret la decelerare. Adica am acccelerat brusc (pe loc, cu capota deschisa) si la revenire se aud 1-2 pufaituri. Am fost azi la service, nu era program normal de lucru fiind sambata, dar era seful acolo si a pus-o pe tester. Nu a dat erori la motor, totul parea in regula, avea cateva erori aparent fara nici o legatura, pe care le-a sters si mi-a zis ca pare a fi o problema de soft. Singura problema care i s-a parut mai dubioasa era un mesaj pe tester ca pedala de acceleratie nu trece peste 66%. Eu cred ca e o consecinta a limp mode-ului si nu o cauza, nu? Avand DPF OFF, cred ca sunt anumite implicatii pe care nu le stie toata lumea. Oricum, a ramas sa merg luni iar cu masina in service pentru o verificare mai amanuntita de catre un mecanic, el nu era astazi (am inteles ca a lucrat si la reprezentanta Volvo).
  3. Va salut si La Multi Ani tuturor! Revin cu precizari... o vreme am mers cu ea asa, fara sa-i mai fac nimic. Doua-trei zile mergea fara probleme apoi brusc se taia motorul. Dupa cateva minute pornea, mergea o perioada, iar se oprea si tot asa. Asteptam si un raspuns de la Bogdan G dar am vazut ca nu mai aparea pe forum. Am reusit sa vorbesc cu el la telefon si mi-a spus ca sigur e o problema de alimentare cu combustibil, nu o problema electrica, eventual senzorul rpm sau senzorul de rampa. La un moment dat s-a oprit si n-a mai pornit deloc. Am dus-o intr-un service, au pus-o pe tester, au verificat alimentarea dar nu venea motorina in rampa. Au verificat pornirea motorului cu motorina pulverizata si era ok. Au schimbat senzorul rpm (250 ron) si parea ca totul e ok. Am plecat din service si masina a mers perfect pana...seara cand a murit iar si n-a mai pornit deloc. Am dus-o a doua zi iar in service, din pompa venea motorina dar nu ajungea in rampa si au constatat ca e defecta electro-valva. Am comandat-o (450 ron), a fost schimbata in ziua urmatoare dar am plecat din service cu teama ca ma lasa iar in drum. N-a fost cazul, masina a mers fara probleme cam o luna jumatate, pana astazi cand a intrat motorul in protectie (nu trece de 3000). Ca sa nu ne plictisim... Mentionez ca masina are DPF OFF facut de Bogdan G prin toamna lui 2013.
  4. Exact asta mi-au spus si mie la reprezentnta, sa verifice electricianul vreo 3 zile circuitele dintre module. Insa de presiune au zis ca e ok. Deci ar putea fi si la mine valva control turbina cu probleme. Ideea e ca merge bine masina o perioada apoi dintr-o data o ia razna.
  5. Salut Continui si eu postul cu speta mea... Volvo S40, 1,6 D, 2007 De o vreme am avut cateva manifestari sporadice de scadere a puterii motorului (vreo 4-5 in decurs de 3 luni) , de foarte scurta durata, la viteza de croaziera (chiar si pe autostrada). Dar acum 2 zile, plecand dimineata de acasa, dupa numai 1 km a murit motorul. Singurul mesaj in bord: STABILITATSKONT. WART. ERFORDERL. La inceput n-a mai vrut sa porneasca, apoi am reusit sa pornesc si am incercat sa plec de pe loc, ba tragea, ba nu tragea, s-a mai oprit de cateva ori dupa care a inceput sa mearga normal ca si cand nu s-a intamplat nimic. Dupa traseul zilnic prin oras, pe finalul zilei a inceput sa faca iar figuri. A doua zi, in urma diagnozei facute la reprezentanta, avem eroarea: BCM-0101 Communication between control units Communicational problems with ECM. Concluzia: probleme cu circuitele sau problema de soft. V-ati mai confruntat cu problema asta, aveti vreo idee ce ar putea sa fie? Multumesc.
  6. 1.6D VS 2.0D

    1,6 D 2007 - cumparat in sept 2011 cu 85.000 km (incerti) acum am 120.000 (deci 35 mii sigur sunt reali ) DPF - rezolvat de Bogdan G in oct 2013 (DPF OFF), nu am mai avut probleme de atunci. Multumesc, Bogdan. alternator (picat astazi): mesaje in bord (electr.anlage wartung dringend; stabilitatskont.vorubergen aus; servolen kung wart.erforderl; triunghi rosu;martor baterie), volan intepenit, miros de ars de la alternator, n-a mai pornit dupa oprire. in rest, pana acum, nu am avut probleme cu pornirea iarna sau in alte conditii
  7. Salut Bogdan, multumesc pentru raspuns. Eu as fi dispus sa vin si pana la Bucuresti daca tu ai avea timp sa-mi faci o verificare completa si in functie de ce gasim sa rezolvam problema acolo. Ar fi o problema pt masina sa fac un drum de 600 km in conditiile astea (limitarea la 3000)? Daca vrei, vorbim in particular. Multumesc.
  8. Va salut. Sunt din TM, am un S40 1,6 D din 2007 cu probleme DPF (limitare 3000 rpm si motoras galben aprins in bord). Masina are 115.000 km (probabil ca nu sunt reali - provenienta Germania). Dupa 4 regenerari la reprezentanta Volvo-TM in decurs de 2 ani, am primit si vestea cea mare: trebuie schimbat DPF+senzor => aprox 1.200 eur. Sincer, citind pe forum experientele altor colegi, n-as da aprox 20% din valoarea de piata a masinii pentru DPF si apoi alti bani si alte piese pana iti vine sa dai foc masinii... Din ce am citit pe forum, varianta curatarii nu prea e agreata. Varianta convenabila ar fi anularea DPF, dar nu as vrea nici sa-i fac probleme unui eventual cumparator (la RAR, ITP etc) daca voi vinde ulterior masina. Am inteles de la voi ca pot fi si probleme doar din soft. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Stiti pe cineva in TM sau Arad care sa-mi consulte masina "corect" ca sa stiu care sunt cauzele problemelor DPF? Am mai observat ca ventilatorul motorului pornea des, chiar si iarna dupa un drum foarte scurt (acest aspect l-am mai regasit in discutiile voastre). Multumesc.
  9. S-a rezolvat si la mine, identic: diagnoza la reprezentanta volvo tm, regenerare si update soft; acum e ok. Toate cele bune, sarbatori fericite tuturor!
  10. Salutare tuturor! Aceleasi simptome are si S40-ul meu + avertizare in bord (defectiune la sistemul de control emisii). Tu ai avut semnalizarea in bord? M-as bucura sa fie si la mine doar atat ... si rezolvarea ieftina ...