DanV

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About DanV

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo V40 D, 102cp
  • Fabricatie 2002

Recent Profile Visitors

1,146 profile views
  1. Multumesc lui Alex pt acest topic. Ramas in pana cu V40-ul meu, la 36 km de Buc pe A1, am apelat la ajutorul baietilor de la service. Super prompti, amabili si profi! Recomand si le multumesc si pe aceasta cale! Bat-o s-o bata de valva EGR! )
  2. Lumina faruri mai buna, cum?

    Cred ca nu ar fi rau de reluat discutia despre calitatea becurilor halogen. Am inteles ca si la noi se fac tot mai multe verificari la autoturismele echipate cu xenon AM pe faruri ce nu dispun de reglaj automat si spalator de faruri. Se cam lasa cu amenzi si retinere de talon. La vecinii unguri lucrurile sunt mult mai serioase, iar in ultima vreme s-a cam pornit vanatoarea. Eu am o astfel de instalatie xenon pe V40 si ma gandesc serios sa o schimb, avand in vedere ca bag cam 25000 de km anual si in curand am planificat un drum de Austria. Motivul pt care mi-am instalat xenon era durata de viata extrem de scazuta a becurilor halogen. Ajungeam sa schimb becuri si dupa 2-3 luni, indiferent de marca (pana in 2010 cand am pus xenon). Am inteles ca Hella nu mai fabrica becuri, ci doar isi pune brand-ul pe unele facute de alte companii, aflandu-se in prezent intr-o serioasa panta descendenta. Lucruri bune am auzit despre calitatea luminii la Philips X-treme Power (dar cu o viata scurta), OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED (ultima aparitie de la Osram) si banalul Bosch Pure Light. Dintr-o scurta documentare am inteles ca ar exista diferente legate si de faza pt care sunt folosite (scurta sau lunga). Personal prefer o lumina mai calda, in jur de 4000K, in locul celei de 6000K sau mai mult.
  3. Am si eu aceste anvelope si le-am folosit si in sezonul trecut.....in toate conditiile de trafic. Sunt ok....dar am avut altele si mai bune. Anul acesta dupa ce le-am montat am constatat ca sunt destul de zgomotoase.....nu mai tin minte aspectul asta sa-l fi sesizat anul trecut. Ale tale cum sunt? Ale mele se aud si la viteze mici, dar in special la peste 110km/h.
  4. Probleme Grave

    Fiindca eram dator cu noutati despre evolutia solutionarii pb, am sa scriu cam in ce stadiu sunt. De luni masina a fost in service (au mai fost ceva pb cu ceva bucsi), dar in principal s-au ocupat de pb descrisa mai sus. Nu au gasit nimic concret....absolut nicio eroare, totul pare sa functioneze perfect. Au si testat masina cateva zeci de km in toate regimurile de condus....absolut nimic. Rediscutand cu baietii ceea ce se intampla am descoperit ca de fiecare data cand au aparut aceste pb a fost cald sau f cald afara. Imediat cum se racoreste dispar si pb. Asa s-a intamplat si la ultimul drum cu pb....intreruperile au tinut atata timp cat a fost soare si cald afara, apoi cand am prins ploaie pe drum si noaptea la intoarcere...nu s-a mai intamplat nimic. Ar mai fi de spus ca astfel de simptome au fost prezente in ultimii 2-3 ani si stand sa ma gandesc....doar vara pe caldura. Am inceput sa suspicionez ca ar fi un contact care periodic se intrerupe (ceva ce se dilata, de ex. o mufa de plastic) si-mi intrerupe functionarea valvei EGR ...... am schimbat 3-4 valve EGR la 150.000 km. Nu cred ca-i normal! Asa ca astazi au verificat toate mufele si firele. Nu a aparut nicio intrerupere, asa ca doar au curatat toate mufele si contactele. Astept prima zi calda (la noi ploua si e racoare) sa-i fac un test. Va tin la curent cu ce se mai intampla.
  5. Probleme Grave

    Merci mult! Am sa le furnizez informatia celor de la service.....sper sa-i dea de capat. Oricum e planificat sa o bag la o noua verificare luni. Va tin la curent cu solutionarea pb.
  6. Probleme Grave

    Salut! Pai las complet acceleratia si spoi reaccelerez usor. Uneori fenomenul se repeta, alteori nu. Daca trec in treapta inferioara motorul isi revine, adica se tureaza. Cand apare acel vid n-am sesizat ca motorul sa se opreasca, iar pe bord nu se aprinde niciun bec. Ultima data am patit aseara treaba asta in drum spre Sibiu....de cateva zeci de ori intr-un interval de cam 1 ora. Chiar ma gandeam sa ma opresc si sa renunt la drum. La intoarcere nu s-a mai intamplat deloc.
  7. Probleme Grave

    Buna ziua! Vin si eu cu o problema similara. Indiferent de stilul de condus, sportiv sau f linistit, la intervale f variate de timp, absolut imprevizibil, raman complet fara putere la motor. Practic dintr-o data se simte ca si cum i-ai taia gazul.....apesi pedala si motorul nu se mai tureaza....e o senzatie de vid. Apoi episodul se poate repeta de mai multe ori sau poate sa dispara pt mai multe zile. In service nu au gasit nicio eroare. Habar n-am cum sa-i dau de cap problemei. N-am vazut in retrovizoare niciun fel de fum. Multumesc mult pentru orice idee. O zi frumoasa!