volvou

Membru
  • Content count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About volvou

  • Rank
    Junior
  • Birthday 01/01/1978

Profile Information

  • Locatie baia mare
  • Auto Volvo XC60 2.0 FWD
  • Fabricatie 2014
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

2,557 profile views
  1. Schimb distributie, ulei cutie automata

    Multumesc pentru raspunsuri, in special lui Kuky62. Ramane totusi intrebarea privind consumul de ulei.
  2. CONSUM ULEI VOLVO XC 60 MOTOR 2.0 2014

    0W20 este recomandat pentru acest motor, l-am schimbat in reprezentanta la Cluj si au pus Castrol
  3. Salutare tuturor. Incep prin a va ura un an nou asa cum vi-l doriti. Am rugamintea sa ma lamuriti cu cateva aspecte legate de intervalul la care trebuie efectuate urmatoarele operatiuni la un Volvo XC60 an 2014, motor 2.0 D4, 133 kW, cutie automata: - inlocuire kit distributie + pompa de apa: cei din Romania zic ca la 180000 km, cei din Germania de unde am luat masina 240.000 km. - ulei cutie automata: neamtul a facut ochi mari cand l-am intrebat cand se schimba si a zis ca niciodata, din discutii de pe forumuri se recomanda la 80.000 km - recomandari pentru un service unde pot face operatiunile de mai sus in regiunea NV (CJ, MM, SM, SJ) inafara de Premium cars, mi se par exagerate preturile (am platit 1940 lei o revizie cu schimb ulei si filtre, nici nu vreau sa ma gandesc cat ar cere pentru cele de mai sus)   Inca o nedumerire ar fi legata de consumul de ulei, am in motor Castrol 0W20, cam la 3-4.000 km trebuie sa completez cam 0,5 l. Este dat de producator un consum (ca la VW de ex.) sau nu Multumesc anticipat pentru raspunsuri. PS: Rog un moderator sa stearga celelalte topicuri, aparent e o problema.    
  4. Salutare tuturor. Incep prin a va ura un an nou asa cum vi-l doriti. Am rugamintea sa ma lamuriti cu cateva aspecte legate de intervalul la care trebuie efectuate urmatoarele operatiuni la un Volvo XC60 an 2014, motor 2.0 D4, 133 kW, cutie automata: - inlocuire kit distributie + pompa de apa: cei din Romania zic ca la 180000 km, cei din Germania de unde am luat masina 240.000 km. - ulei cutie automata: neamtul a facut ochi mari cand l-am intrebat cand se schimba si a zis ca niciodata, din discutii de pe forumuri se recomanda la 80.000 km - recomandari pentru un service unde pot face operatiunile de mai sus in regiunea NV (CJ, MM, SM, SJ) inafara de Premium cars, mi se par exagerate preturile (am platit 1940 lei o revizie cu schimb ulei si filtre, nici nu vreau sa ma gandesc cat ar cere pentru cele de mai sus)   Inca o nedumerire ar fi legata de consumul de ulei, am in motor Castrol 0W20, cam la 3-4.000 km trebuie sa completez cam 0,5 l. Este dat de producator un consum (ca la VW de ex.) sau nu Multumesc anticipat pentru raspunsuri.    
  5. Salutare tuturor. Incep prin a va ura un an nou asa cum vi-l doriti. Am rugamintea sa ma lamuriti cu cateva aspecte legate de intervalul la care trebuie efectuate urmatoarele operatiuni la un Volvo XC60 an 2014, motor 2.0 D4, 133 kW, cutie automata: - inlocuire kit distributie + pompa de apa: cei din Romania zic ca la 180000 km, cei din Germania de unde am luat masina 240.000 km. - ulei cutie automata: neamtul a facut ochi mari cand l-am intrebat cand se schimba si a zis ca niciodata, din discutii de pe forumuri se recomanda la 80.000 km - recomandari pentru un service unde pot face operatiunile de mai sus in regiunea NV (CJ, MM, SM, SJ) inafara de Premium cars, mi se par exagerate preturile (am platit 1940 lei o revizie cu schimb ulei si filtre, nici nu vreau sa ma gandesc cat ar cere pentru cele de mai sus)   Inca o nedumerire ar fi legata de consumul de ulei, am in motor Castrol 0W20, cam la 3-4.000 km trebuie sa completez cam 0,5 l. Este dat de producator un consum (ca la VW de ex.) sau nu Multumesc anticipat pentru raspunsuri.    
  6. Salutare tuturor. Incep prin a va ura un an nou asa cum vi-l doriti. Am rugamintea sa ma lamuriti cu cateva aspecte legate de intervalul la care trebuie efectuate urmatoarele operatiuni la un Volvo XC60 an 2014, motor 2.0 D4, 133 kW, cutie automata: - inlocuire kit distributie + pompa de apa: cei din Romania zic ca la 180000 km, cei din Germania de unde am luat masina 240.000 km. - ulei cutie automata: neamtul a facut ochi mari cand l-am intrebat cand se schimba si a zis ca niciodata, din discutii de pe forumuri se recomanda la 80.000 km - recomandari pentru un service unde pot face operatiunile de mai sus in regiunea NV (CJ, MM, SM, SJ) inafara de Premium cars, mi se par exagerate preturile (am platit 1940 lei o revizie cu schimb ulei si filtre, nici nu vreau sa ma gandesc cat ar cere pentru cele de mai sus)   Inca o nedumerire ar fi legata de consumul de ulei, am in motor Castrol 0W20, cam la 3-4.000 km trebuie sa completez cam 0,5 l. Este dat de producator un consum (ca la VW de ex.) sau nu Multumesc anticipat pentru raspunsuri.    
  7. Salut. Cine ma poate ajuta cu informatii (foto) referitor la alinierea / punerea la punct a distributiei? Problema e in felul urmator. Am schimbat chiuloasa, tachetii, pentru asta am demontat axele cu came, pompa de inalta si fulia de sus de la distributie, dupa ce le-am pus la punct, ca sa am repere cand le montez inapoi. Dupa ce le-am montat, motorul nu merg calumea, nu trage, porneste greu. Ma intereseaza cum aliniez axele cu came (pozitia pompei de inalta) cu pozitia fuliei, care are gaurile ovalizate ? este vreo cala cu care se fixeaza axa cu came de pe admisie, pe care vin prinse pompa de inalta si fulia? Multumesc
  8. Update: Am fost la un test cu Dice, mi-a dat eroare ECM-130A - MAF defect sau scapari de aer pe admisie. Am pus 3 MAF-uri pe el, acelasi rezultat. Am desfacut capacul de pe chiuloasa si m-am luat de cap Locasurile in care intra tachetii de pe admisie erau rupte, tachetii stateau care cum apucau... Si uite asa m-am facut cu un ciubuc... :
  9. Am schimbat doar motorul care, cel putin vizual, este identic. Calculatorul nu l-am schimbat, de aia am schimbat senzorii, sa nu fie probleme cu citirea lor.
  10. Buna seara, dragi colegi. Datorita unor probleme, am hotarat sa-mi schimb motorul cu tot cu cutie. Al meu e din 2002, 136 CP D5244T2. Am luat un S60 din 2003, dupa acte motorul de 163 de cai. Am schimbat motorul, porneste, dar nu se accelereaza si scoate mult fum negru. L-am pus pe tester, nu-mi da erori. Singurul lucru anormal pe care il vede testerul e ca debitmetrul de aer nu deschide cat ar cere motorul. Am schimbat toti senzorii de pe motorul meu, debitmetrul de aer, vacuumurile. Are cineva vreo idee daca e o problema de incompatbilitate sau e o problema mecanica? Multumesc
  11. Am fost azi la baieti, era putin freon (vreo 200 grame), mi-au facut tot ciclul ala care-l face aparatul (golit, vidat, incarcat,...) si acum e ok. Nu mai fasaie, baga rece si in partea pasagerului, totusi parca nu asa rece cum baga... Problema oricum nu e rezolvata insa, deoarece intr-un an nu cred ca putea pierde freon daca nu sunt mici scurgeri pe undeva. Urmeaza sa merg cand am timp sa goleasca iar instalatia, sa o incarce cu azot sub presiune cam 1 ora sa vad pe unde are scurgeri. @Matrixxx: supapa aia pe unde e si ce rol are?
  12. Ok. Dau o fuga la baietii cu clima si revin cu noutati.
  13. Buna ziua. Am o problema cand pornesc clima, in bord, parca din directia prizelor de aer din mijloc, se aude un fasait scurt, de vreo 2 secunde, apoi pauza cam 1 minut, iar se aude fasaitul si tot asa. In partea stanga, la sofer, baga aer rece, in schimb in dreapta nu se simte rece. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii, multumesc anticipat.
  14. ulei castrol 5w40

    Multumesc mult pentru raspuns. Sa inteleg ca am doar 96 kw ?
  15. ulei castrol 5w40

    Buna ziua, dragi colegi. Am rugamintea, pentru cunoscatori sa ma ajute cu cateva informatii. Seria e sasiu e YV1RS743222179143. Puteti sa-mi spuneti ce tip de motor si cati kw are si la 240k km ce ulei sa bag in el? Pana acum am bagat Mobil 1, dar din cate vad pe forum, majoritatea opteaza pentru Castrol. Pentru tipul de ulei pe care mi-l recomandati, v-as ruga sa precizati cam la cati km se schimba, avand in vedere ca fac in jur de 25-30k km/an. Multumesc mult.