Rasputin

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About Rasputin

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 02/17/1980

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo 850 t5
  • Fabricatie 1996
  1. Cartonase Mega Image

    Hai ca am gasit si eu topicul asta...in sfarsit. Are si a mea 143 de dubluri de dat,prea multe ca sa le scriu... si mai are nevoie de 15 sa termine colectia...adica: 18,23,32,42,60,61,63,65,67,87,88,108,116,132,133. Cine are ceva de dat- mesaj privat si facem noi in vreun fel. Cine are nevoie,sa posteze si ma uit si eu
  2. New boy in town

    Update. Schimbat bujii,verificat fise. Schimbat filtre. Schimbat furtune vacuum,il aveam pe ala care iese de sub admisie,in partea stanga,rupt. Curatat si asezat in pozitie corecta senzori detonatie. Am rezolvat turbina,se pare ca era de la furtune sau evacuare.Furtune schimbate,strans toate suruburile la evacuare pana au scartait. Aceeasi problema-Porneste greu,tremura,fum negru de vin pompierii,moare cand o bag in D sau R,moare daca apas frana de 3-4 ori. Nu stiu ce sa mai fac. SFATURI?
  3. New boy in town

    @Matrixxx-multumesc pentru sfaturi.Unul a venit cam tarziu,dar,macar pe viitor stiu sa nu mai umblu.Multumesc,oricum.Ma bucur sincer ca,intr-un fel,ma simt bine primit aici,chiar daca totul este virtual,momentan. Cu ajutorul colegului Florin,am schimbat senzorul MAF,multumesc si pe aceasta cale,si am scapat de fumul negru.Tot de la el stiu si ca balbaitul la ralanti este de la motorasul de ralanti,care ar trebui curatat sau schimbat.O sa ma ocup si de treaba asta...si de restul care mai sunt.Inca nu merge turbina,care am inteles din Vadis ca ar fi controlata de calculator si,posibil sa fie oprita acum,sau vreun furtun de schimbat,sau...nu mai stiu.in fine,pe rand le rezolv pe toate,sper.
  4. New boy in town

    am incercat si aici,e singurul loc unde se potriveste si nu da informatii eronate.
  5. New boy in town

    Si mai am! VIN verificat pe mai multe siteuri-primesc numai balarii: ba ca producatorul VW,ba ca nu exista. Am remarcat ca la ralanti-800 ture sta o gramada fara sa faca nazuri,asta dupa ce am scos mufa de la MAF.cu ocazia asta am curatat cu foarte mare atentie lamela aia dinauntru pana am facut mai multe lamele...daca apas de 3-4 ori pedala de frana,balbaie si moare motorul.Supapa de sens cumva?are idee cineva locatia exacta a acestei supape?ca m-am uitat dupa ea pret de vreo 4 beri si nu am gasit-o...
  6. Volvo VIN Decoder

    Salut.La mine vad ca e bine,e primul decoder la care mi-a dat informatiile corecte,pe un site mi-a dat la producator VW YV1LW5706T2218787 VOLVO Turisme Model: 850 Detalii suplimentare: 5 Usi, Break Motor: B5234T Cutie: AW42 An Fabricatie: 1996 Uzina: Ghent Plant VCG 22 Belgium Nr sasiu: 218787
  7. New boy in town

    Am inteles,incerc sa ajung acolo,cu toate ca serviciul meu e prin Militari..inca o problema pe care am remarcat-o azi...la viraje la dreapta se aude un zgomot foarte ciudat,ceva fier pe fier,as spune.vreo idee,cineva?
  8. New boy in town

    Va multumesc pentru urari si pentru primirea calduroasa.
  9. New boy in town

    Va salut si bine v-am gasit stimati colegi.Se cade sa ma prezint daca tot am aparut si eu pe aici . De asemenea,ar fi frumos sa imi prezint si cu care ma laud Vorbim de un 850,ca asta este motivul pentru care postez la rubrica de 850,este vorba de un break,an 1996,2319 cmc. Acum sa vorbim si despre probleme,ca am remarcat ca sunt o gramada de pasionati pe aici,nu doar simpli posesori.Am intrat in posesia(a se citi M-AM INDRAGOSTIT SI AM ACHIZITIONAT) acestei masini din pasiunea pentru Volvo,nevoia unei masini de familie si parerea mea in legatura cu siguranta pe care o masina trebuie sa o ofere pasagerilor. Ce nu am testat si am descoperit dupa ce am facut actele,sunt urmatoarele probleme: 1. Turbina nu functioneaza absolut deloc,nu se simte "zvacul"acela caracteristic si acul de la turbo nu trece pe alb mai mult de 2mm 2.Tremura,balbaie,moare motorul la ralanti si cand bag in viteza(cutie automata,am uitat sa specific) Am scos mufa MAF,merge de nu are treaba,dar cam consuma macar 20-25% 3.Sonda Lambda aprinsa tot timpul 4.Indicatorul "service" aprins primele 5 minute la pornire. 5.La pornire la rece tremura si moare motorul daca nu o ajut din acceleratie putin,ca si cum ar trage aer fals pe undeva. Am schimbat furtune de vacuum si cam toate furtunasele subtiri la care am avut acces,dar are aceleasi simptome. 6.Aerul conditionat nu functioneaza deloc,si nu am idee cum as putea sa verific compresorul,deoarece cand pornesc din buton aerul,nu se simte nici o modificare la turatia motorului. Daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi,nu m-as supara absolut deloc,sincer sa fiu... Multumesc anticipat.