• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

1984

Membru
  • Content count

    1,768
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

663 Best

About 1984

  • Rank
    Senior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo
  • Fabricatie 2013
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

8,651 profile views
  1.   Pe linga subiect: Esti un pic "out of the way" ..  Nu vinez nimic  Am sa ma opresc  din a mai scrie  pe acest forum fiind kkat-uri in opinia ta.... Poate am sa te vad vreodata cine stie ,sa dau de tine, sa vedem ce persoana esti, ce kkat-uri mi-ai mai spune personal.   Noapte linistita
  2. sfat achizitie S60

     Autoturisme cu un kilometraj ce nu poate fi certificat sau in urma unor investigatii domestice se constata ca nu reflecta realitatea  implica un pret  mic.. E foarte simplu si nu este ceva secret.   Prin simplu sfat ca nici capacitatea acestui auto nu o cunoaste clar vinzatorul ,se vede ca este "geambas " ..Comporta 1984cmc si nu ce spune el..Se vede ca baga tot ce poate fi doar sa iasa in afara multimii  ,a gloatei  de vinzatori.. Geambas era un termen ce  astazi este un arhaism, pentru negustorii de cai ,care odata ce cumparau  un cal nestiind ce "defect" are , il vindeau mai departe  stiind sa il ascunda cumparatorului..Aici este vorba de caii putere..    Sfatul meu este sa cumperi ce este mai ieftin ,va avea si cele mai multe optionale si gata te lauzi ca ai Volvo ,insa sa nu il conduci cu o mina pe volan (stinga de fel ) ,de preferinta la ora 12-13..(doar conducatorii de bmw,audi ,etc practica asta si probabil cind ii mai apuca somnul isi mai odihnesc fruntea de atitea griji )
  3. Offtopic @iulianE.. Ar trebui sa fi detinut gama Ford ,ceva mai corespunzator si apoi sa vezi..Sint sasiuri identice  insa ma mir ca nu ti-ai dat seama ..Totul se potriveste de la Focus la S40/V50..Daca, din "nascare" ai sasiu confort ,adica amortizoare si arcuri in consecinta  atunci este diferenta. Pe Focus ai sistem diferit (3 nivele) pe servodirectie ,fata de o chestie singulara la Volvo. Acum nu vorbesc despre ,neiniatiatul Focus "chel" din 2005.adica Ambient  ci unul echipat Ghia la nivelul anilor 2010 versus un Summum 2010.Despre asta vorbim in cazul unei comparatii.. Compania Ford nu a inlesnit multe pentru cei de la Volvo cit ii tineau cit sa nu falimenteze, si multe din gadgeturile Ford nu au fost implementate ,din pacate pentru Volvo cu toate ca CEM-ul este identic,etc.Eu spun din experienta ce mi-a fost dat sa o am intrucit aceste 2 marci le-am avut, comercializate ,ceva  ani (zeci) buni,etc. Este un punct de vedere si de ajutor ,respect sigur parerea tuturor.. Ontopic Este uzat moral acest model si mai ales ca nu este un ceva  de top al Volvo precum alte modele ce dainuiesc  fie ca o vechime acum de  10 ,20  sau  chiar 30 de ani.  Vorbesc din punct de vedere comercial ca acest model "ingroapa " banii ..Cel mai nimerit este fie T5 fie D5 si intr-adeavar exista satisfactie mare. Daca un Volvo se achizitioneaza ca este diesel de 1.6 sau 2.0  atunci  este ceva similar ,sa am si eu Volvo. Simplu Cum gusturile nu se discuta ramine sa ii urez colegului, nou venit sa aleaga cu minte..      
  4. Volvo (modelul dorit ) dupa 2005 si pina in 2012 (cred ca acest an este final de constructie a acestui model) este un Ford mai delicat  si doar daca este motorizat  D5 te poti bucura ca este cel putin  50% suedez in conceptie.. Asa ca idee.. Apoi Ford dupa 2010-  este un pic  peste S40 ca tinuta de drum etc avind sasiul un pic ajustat fata de vechiul Focus ce se regaseste si pe S40.Daca esti pasionat doar de scaunele foarte confortabile  si linia audio (HP sau Premium ) atunci primeaza Volvo.   Masina romanului este de fel  Opel ,Vw ,bmw(anume persoane)  ,de fel diesel .Ford este solutia pret /calitate/fiabilitate/intretinere  cea mai buna din piata insa nu toti stiu asta.. Cu exceptia modelelor din 2015-2016 incoace VOLVO 1000%,  doar modelele, "vechituri " intre 1993-2000 sint adevaratele  Volvo in conceptie. Spun asta ca idee  si apoi este mult de lecturat cu privire la ce inseamna Volvo Genuine ,  din 1990 incoace.. Sa nu mai crezi ca ce doresti sa achizitionezi este 100% Volvo  Vezi ca pe orice componenta (aproximativ) a oricarui S40 /V50 vei intilni numele FoMoCo.  Daca cumva detesti  marca Ford...  
  5. Consum curent

    Probabil ca softul trebuie sau stie sa faca diferenta intre ce consum de curent maxim (dat de  fabricant )si la cit sa il dimensioneze (vezi CEM)pe noul alternator prin tensiunea de excitatie incit sa mentina constant-optim  curentul de incarcare pentru baterie ,respectiv curentul pentru consumatorii de facto ai autoturismului. Totusi, acel soft nu cred ca o fi fost creat degeaba.  
  6. Masina cu probleme

    Vinde cineva un tester  aici in bursa..(cam scump  dar il vinde ) Altfel ,directia service..
  7. Eroare 6806

    ..ai postat anapoda ca si locatie pentru model...Citeste acest forum si vezi unde te-ai putea prezenta pentru elucidarea,rezolvarea problemei.
  8. caut motor 1.8 pe S40 II

    Este un motor cu distributie pe lant  ce figureaza in primul rind la Ford ,fiind  fabricant  si apoi pus si pe Vlv. A tinut  sa fie montat de Volvo intre anii 2007-2008 si pina prin 2010 cred. E similar cu S8 cel flexifuel cind vorbesc de cilindree(alezaj X cursa). Ai tras un loz necistigator cu aceasta motorizare ..similar cu 2.0. Stiind (citind) ca au un activ de N motoare segmentate pe acest model ,vorbesc de Alexandru si Vadim este logic sa aiba  rutina in ceea ce fac  ,mai cu seama ca piesele folosite  sint de calitate. La costuri nu stiu insa una din doua....ori te uiti la el cit de frumos sta in parcare  sau consuma ulei ori  il repari  unde ti s-a nuantat frumos.   PS  Un motor nou nu este cazul iar o achizitie SH trebuie sa fie dintr-o dauna totala iar asemenea motorizare pe Volvo , ca sa ai noroc de un motor in 3-4 revizii inseamna sa astepti ,pina devii bunic. ...2500E nu costa un motor  nou ci 4000-5000 E o masina completa si gata de drum..De aici incepi sa iti faci calcule ce si cum..  
  9. Problema XC90 2010 V8 4.4

    Am impresia ca nu este pe "felie". Una este sa pui un GPL la 4 cilidrii ,50-80Kw la niste simple aspirate si alta este la 8 aspirati   ... Cine monteaza asa ceva stie ce instalatie  are si trebuie sa dimensioneze pentru kwatii acelui motor , tipul de injectie ,  stie cum si ce sa iti monitorizeze ,etc . In general trebuie sa fie instalatie de firma si nu turcisme sau amestecaturi de componente ,calitate sub medie ,adica trebuie sa coste macar 1100-1200E si de fel 99% Made in Italy
  10. Este o nimica toata. Eu vorbeam  strict ,daca vei face partea electronica  "deploy off +airbag-uri Sh  asa fel incit daca ai mai repeta figura sau eventual ceva mai consistent (nu iti doresc) oare se mai declanseaza la fel de repede sau se declanseaza?! In fine era o chestie in teorie dar practic nu stiu cine ar incerca insa se bazeaza pe ce ii  reface cutarica.. Este ca si cum ti-ai pune distributie  ce marca o fi sau SH, ca doar nu iti crapa cureaua tocmai tie. Oricum la ce ai tu intra la dauna totala in UE-vest si refacind totul ,cu piese noi ,la reprezentanta sint costuri care nu renteaza. Cind structura  masinii  are de suferit in mod deosebit  stiind bine ca structura sasiului are piese din otel pe clase  de duritate si nu pot fi  sudate  apoi "lautareste" si nu mai comentez mai mult ,atunci este inchisa de tot situatia. Eu vorbesc onest cum sta treaba  si exceptez ca sint  masini care sint bombe pe roti indiferent de marca ,an de fabricatie etc.E doar parerea mea     
  11.  Centura se "trage" la impact de capsa prin intermediul cablului otelit si ramine  tensionat acesta pe ruloul cu clichet ai mosorului centurii. Ce frumos suna! Daca tot nu te pricepi cumpara ca oricum nu mai poti face mare lucru cu centura veche .De preferinta sa cumperi  piese macar din 2012 incoace fiindca au garantie la 8 ani capsele pirotehnice in teorie .Tot in teorie ,capsa nu ar mai  declansa strict la acele milisecunde impuse de logica SRS-ului +senzori de impact asta ar fi motivul de revizie la 8 ani ,insa nu se verifica acele capse de fapt ci logica SRS-ului,cu testerul VIDA . Offtopic Acum ,parerea mea  este ca odata  facut poc ,masina este pa din punct de vedere al sigurantei garantate de fabrica ,daca esti pretentios cu viata ta ,mergi mult pe autostrazi etc. Altfel ,poti opta pe Sh-uri si important sa nu mai ai evenimente  ori sa fii atent. La impact frontal doar cu centura pretensionata   dupa 70kmh este ...Banuiesc ca ai auzit pe la stiri de multi fara airbag-uri sarite la impact ,fie ele nu erau, fie nu stiu ce cauza...
  12. Avarie, fizica, Volvo V50/2008

    Offtopic.. Trecind peste faptul de a va rezolva polemica ,totusi la Renault sint aripi din plastic si apoi Volvo este identic ca si reparatii ca orice alt model chiar mai lejer decit astea  frantuzesti unde este plastic,forme aiurea ,etc iar la alte marci gasim fier sau aluminiu ori f. rar carbon.. A.M. sint mai ieftine si necesita operatii mai putine iar Sh OEM odata ce nu sint  cum trebuie (lovite,  chituite, reparate) mai bine le arunci decit sa le folosesti.Un compromis  se face cumva pina la urma iar cind este vorba de asigurari se stie ,ce se stie.. Ontopic  Reparatie durabila cu estetic pozitiv..
  13. ...caseta de directie este supusa presiunii constante de N ori decit frina de serviciu si apoi pedala de frina nu o apesi in podea din prima sa dezvolti o presiune ce o suporta caseta de directie frecvent.. In fine se mai confectioneaza si artizanal insa nu este asa de simplu sa umbli la o caseta precum la un  distribuitor ABS,etc....Conductele de frina sint mai mici in diametru dintr-un motiv lesne de stiu..
  14. E simplu..Cauta in tabela de proprietati a acestui ulei si compara cu, Castrol ,Aral, LMoly,Volvoline,etc in tabelele lor si vezi timpi de curgere la 40gr ,100gr. ,viscozitatea,etc .Cind datele sint apropiate (sigur sint ,zic eu) atunci incerci.Apoi daca specifica "Volvo" este si mai concludent. Mai marii din industria petroliera sint agreati de producatorii mari ,consacrati, de auto. Vezi ce uleiuri sint agreate din conglomeratul numit   "7 surori" si respectiv noul conglomerat "7 surori" insa parca le zic altfel. Aici e vorba de Malayesia ,Africa de sud,Brazilia si mai sint citeva tari pina la 7. Este doar competitie insa uleiurile sint relativ similare pentru niste masini de serie comerciale..
  15. 0W30 si in 15 ani cu 150k sigur nu avea ce probleme sa implice.!Gindeste-te la un 20-25k /an in 15 ani cum este (ar fi fost) cu 0W30.Totusi cit timp s-a facut la reprezentanta service au sarit peste ce recomanda fabricantul(5W40). Ca ex.intr-un T5 daca bagi 0W30 ,el avind dat de fabricant tot ulei  5W40 ,l-ai aranjat  definitiv. Era o simpla remarca,generic vorbind...