• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

AdrianV

Membru
  • Content count

    1,772
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

664 Best

About AdrianV

  • Rank
    Senior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto V70 2.0T Bi
  • Fabricatie 1998
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

11,140 profile views
  1. Probleme EGR

    Din ce am auzit sint ceva probleme la motoarele VEA si implica schimbul de EGR,etc.Acum  nu lua 100% sigura informatia dar un ceva de adevar sigur exista. 
  2. distributie sarita

    Sfaturile ,multe,sint de prisos mai cu seama ca ceva de rau s-a infaptuit.Acum ,de ce ai avut atita ura pe motor de l-ai dus in limitare cind era masina pe loc?! Daca cureaua a sarit  mai multi dinti este clar .Daca doresti si tii la masina cred ca ar trebui alt motor.De reparat se repara dar eu cel putin nu mai sint la curent cu preturile actuale de la rectificari  ,planari ,etc.sa iti dau niste indicii.  Sfatul meu este alt motor de care sa stii ca functioneaza bine ,mergi cu mecanic priceput etc si reusesti. Sau mai este sansa sa mergi la colegii care repara  aici in Bucuresti  si stabilesti ce si cum dar nu vreau sa vorbesc in numele nimanui ci doar ti-am dat o idee..
  3. Piese Volvache V40

    Da .Am trimis mesaj in particular.
  4. Piese Volvache V40

    Buna tuturor!  Dupa multa vreme de absenta pe acest forum  revin aici insa cu ceva tristete intrucit  unul din exemplarele Volvo din dotare  a  avut de suferit major. Ca urmare pun spre interesul vostru al celor ce detineti V40/S40 model 2002-2004 niste componente ce poate (v-)ar ajuta  autoturismul dvs. Sint doar citeva dintre elementele ce se ofera spre vinzare ,unele cadou-gratis. Va stau la dispozitie si pentru alte repere dorite .        Fac exceptie haion ,luneta, bara spate  semnalizatoare ,stopuri si geamuri fixe laterale  care nu sint valabile)  
  5. Piese Volvache V40

    Buna tuturor!  Dupa multa vreme de absenta pe acest forum  revin aici insa cu ceva tristete intrucit  unul din exemplarele Volvo din dotare  a  avut de suferit major. Ca urmare pun spre interesul vostru al celor ce detineti V40/S40 model 2002-2004 niste componente ce poate (v-)ar ajuta  autoturismul dvs. Sint doar citeva dintre elementele ce se ofera spre vinzare ,unele cadou-gratis. Va stau la dispozitie si pentru alte repere dorite .        Fac exceptie haion ,luneta, bara spate  semnalizatoare ,stopuri si geamuri fixe laterale  care nu sint valabile)  
  6.   Pe linga subiect: Esti un pic "out of the way" ..  Nu vinez nimic  Am sa ma opresc  din a mai scrie  pe acest forum fiind kkat-uri in opinia ta.... Poate am sa te vad vreodata cine stie ,sa dau de tine, sa vedem ce persoana esti, ce kkat-uri mi-ai mai spune personal.   Noapte linistita
  7. sfat achizitie S60

     Autoturisme cu un kilometraj ce nu poate fi certificat sau in urma unor investigatii domestice se constata ca nu reflecta realitatea  implica un pret  mic.. E foarte simplu si nu este ceva secret.   Prin simplu sfat ca nici capacitatea acestui auto nu o cunoaste clar vinzatorul ,se vede ca este "geambas " ..Comporta 1984cmc si nu ce spune el..Se vede ca baga tot ce poate fi doar sa iasa in afara multimii  ,a gloatei  de vinzatori.. Geambas era un termen ce  astazi este un arhaism, pentru negustorii de cai ,care odata ce cumparau  un cal nestiind ce "defect" are , il vindeau mai departe  stiind sa il ascunda cumparatorului..Aici este vorba de caii putere..    Sfatul meu este sa cumperi ce este mai ieftin ,va avea si cele mai multe optionale si gata te lauzi ca ai Volvo ,insa sa nu il conduci cu o mina pe volan (stinga de fel ) ,de preferinta la ora 12-13..(doar conducatorii de bmw,audi ,etc practica asta si probabil cind ii mai apuca somnul isi mai odihnesc fruntea de atitea griji )
  8. Offtopic @iulianE.. Ar trebui sa fi detinut gama Ford ,ceva mai corespunzator si apoi sa vezi..Sint sasiuri identice  insa ma mir ca nu ti-ai dat seama ..Totul se potriveste de la Focus la S40/V50..Daca, din "nascare" ai sasiu confort ,adica amortizoare si arcuri in consecinta  atunci este diferenta. Pe Focus ai sistem diferit (3 nivele) pe servodirectie ,fata de o chestie singulara la Volvo. Acum nu vorbesc despre ,neiniatiatul Focus "chel" din 2005.adica Ambient  ci unul echipat Ghia la nivelul anilor 2010 versus un Summum 2010.Despre asta vorbim in cazul unei comparatii.. Compania Ford nu a inlesnit multe pentru cei de la Volvo cit ii tineau cit sa nu falimenteze, si multe din gadgeturile Ford nu au fost implementate ,din pacate pentru Volvo cu toate ca CEM-ul este identic,etc.Eu spun din experienta ce mi-a fost dat sa o am intrucit aceste 2 marci le-am avut, comercializate ,ceva  ani (zeci) buni,etc. Este un punct de vedere si de ajutor ,respect sigur parerea tuturor.. Ontopic Este uzat moral acest model si mai ales ca nu este un ceva  de top al Volvo precum alte modele ce dainuiesc  fie ca o vechime acum de  10 ,20  sau  chiar 30 de ani.  Vorbesc din punct de vedere comercial ca acest model "ingroapa " banii ..Cel mai nimerit este fie T5 fie D5 si intr-adeavar exista satisfactie mare. Daca un Volvo se achizitioneaza ca este diesel de 1.6 sau 2.0  atunci  este ceva similar ,sa am si eu Volvo. Simplu Cum gusturile nu se discuta ramine sa ii urez colegului, nou venit sa aleaga cu minte..      
  9. Volvo (modelul dorit ) dupa 2005 si pina in 2012 (cred ca acest an este final de constructie a acestui model) este un Ford mai delicat  si doar daca este motorizat  D5 te poti bucura ca este cel putin  50% suedez in conceptie.. Asa ca idee.. Apoi Ford dupa 2010-  este un pic  peste S40 ca tinuta de drum etc avind sasiul un pic ajustat fata de vechiul Focus ce se regaseste si pe S40.Daca esti pasionat doar de scaunele foarte confortabile  si linia audio (HP sau Premium ) atunci primeaza Volvo.   Masina romanului este de fel  Opel ,Vw ,bmw(anume persoane)  ,de fel diesel .Ford este solutia pret /calitate/fiabilitate/intretinere  cea mai buna din piata insa nu toti stiu asta.. Cu exceptia modelelor din 2015-2016 incoace VOLVO 1000%,  doar modelele, "vechituri " intre 1993-2000 sint adevaratele  Volvo in conceptie. Spun asta ca idee  si apoi este mult de lecturat cu privire la ce inseamna Volvo Genuine ,  din 1990 incoace.. Sa nu mai crezi ca ce doresti sa achizitionezi este 100% Volvo  Vezi ca pe orice componenta (aproximativ) a oricarui S40 /V50 vei intilni numele FoMoCo.  Daca cumva detesti  marca Ford...  
  10. Consum curent

    Probabil ca softul trebuie sau stie sa faca diferenta intre ce consum de curent maxim (dat de  fabricant )si la cit sa il dimensioneze (vezi CEM)pe noul alternator prin tensiunea de excitatie incit sa mentina constant-optim  curentul de incarcare pentru baterie ,respectiv curentul pentru consumatorii de facto ai autoturismului. Totusi, acel soft nu cred ca o fi fost creat degeaba.  
  11. Masina cu probleme

    Vinde cineva un tester  aici in bursa..(cam scump  dar il vinde ) Altfel ,directia service..
  12. Eroare 6806

    ..ai postat anapoda ca si locatie pentru model...Citeste acest forum si vezi unde te-ai putea prezenta pentru elucidarea,rezolvarea problemei.
  13. caut motor 1.8 pe S40 II

    Este un motor cu distributie pe lant  ce figureaza in primul rind la Ford ,fiind  fabricant  si apoi pus si pe Vlv. A tinut  sa fie montat de Volvo intre anii 2007-2008 si pina prin 2010 cred. E similar cu S8 cel flexifuel cind vorbesc de cilindree(alezaj X cursa). Ai tras un loz necistigator cu aceasta motorizare ..similar cu 2.0. Stiind (citind) ca au un activ de N motoare segmentate pe acest model ,vorbesc de Alexandru si Vadim este logic sa aiba  rutina in ceea ce fac  ,mai cu seama ca piesele folosite  sint de calitate. La costuri nu stiu insa una din doua....ori te uiti la el cit de frumos sta in parcare  sau consuma ulei ori  il repari  unde ti s-a nuantat frumos.   PS  Un motor nou nu este cazul iar o achizitie SH trebuie sa fie dintr-o dauna totala iar asemenea motorizare pe Volvo , ca sa ai noroc de un motor in 3-4 revizii inseamna sa astepti ,pina devii bunic. ...2500E nu costa un motor  nou ci 4000-5000 E o masina completa si gata de drum..De aici incepi sa iti faci calcule ce si cum..  
  14. Problema XC90 2010 V8 4.4

    Am impresia ca nu este pe "felie". Una este sa pui un GPL la 4 cilidrii ,50-80Kw la niste simple aspirate si alta este la 8 aspirati   ... Cine monteaza asa ceva stie ce instalatie  are si trebuie sa dimensioneze pentru kwatii acelui motor , tipul de injectie ,  stie cum si ce sa iti monitorizeze ,etc . In general trebuie sa fie instalatie de firma si nu turcisme sau amestecaturi de componente ,calitate sub medie ,adica trebuie sa coste macar 1100-1200E si de fel 99% Made in Italy