lemon5

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About lemon5

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 09/13/1983

Profile Information

  • Locatie alba iulia
  • Auto volvo v40
  • Fabricatie 2001
  1. Salutare. Am si eu o problema. Sa aprins in bord un bec cu semn de motor. Am pus pe tester si imi da urmatoarea eroare: cod 97 Supapa magnetica arbore cu came ramane inchis(a). Cum se poate rezolva problema sa cu ce ii problema. Au sters erorile dar in ziua urmatoare iarasi o aparut semnu!
  2. Schimb motor T3 pe T4

    v50saphir ce vrei sa spui cu asta ca nu prea inteleg ce ai vrut cu asta!!
  3. Schimb motor T3 pe T4

    Eu zic ce am facut eu in blocu meu am bagat tot din T4 si se potrivea tot!!!! si vibrochenu si pistoanele tot!!!
  4. Schimb motor T3 pe T4

    Ieri am pornit masina!!!! Sa va alung toate nelamuririle, am luat un motor de la Ciprian (Cipilika) la care ii multumesc si acum de motor, motoru era de T4 2.0t benzina 200cp in stare exceptionala, si toate piesele de pe motoru cumaparat am montat pe bloc motoru meu. Am zis ca decat sa dau o gramada de bani pentru un service care ii autoizat pentru reparatii volvo si in plus si RAR am hotarat ca il las blocu meu pt seria si pun totu de pe motoru cumparat. Specific ca motoru meu ii de T3 2.0 benzina 163 cai, am avut frica in mine ca oare ce nu o sa potriveasca ca din auzite vibrochenu in altfel sau distanata ii altfel sau multe povesti, dar va spun ca motoru ii identic 100% , toate pisesel din T4 se potrivesc in T3 turbo la fel!!! deci diferenta ii numa din soft!!! Am schimbat si ambreaju si toate lichidele din masina uleiuri si apa si tot!!! daca nu ati schimbat de mult uleiu de la directie merita facut ca ii diferenta cer si pamant la fel si lichidu de frana daca nu ati schimbat de mult trebe schimbat ca si franele sau schimbat si ambreaju, am schimbat si uleiu din cutie si schimbatoru ii ca la o masina noua!! Inca o data ii multumesc pentru cipilika pentru motor!!
  5. lichid de servo-directie

    Salutare eu am volvo v40 din 2001 si vreau sa intreb ca si la mine verde trebe sau alta culoare ca dupa ce am scos un pic din el nu am putut sa deau seama!!
  6. Schimb motor T3 pe T4

    Turbina deja era pusa de pe T4 mai pun motoru de T4 si vedem dupa aia. numa sa fac rost de niste banuti!!
  7. Schimb motor T3 pe T4

    Stie cineva daca vreau sa schimb motoru de T3 pe T4 trebe si calculatoru sau ajunge numa motoru schimbat???
  8. Schimb motor T3 pe T4

    Am inteles. eu am gasit 3 cote de segmenti de biela ca segmenti de palier is bune!! dar la cine am dus m-a intrebat la ce cota sa faca arborele ca la segmenti nu da grosimea la arbore numa atata da ca fata de original este R1 care ii cu 0.25mm ii si R2 care ii cu 0.50mm. nu stiu de unde pot afla la cat trebe sa faca arborele cotit ca nu gasesc nimic.
  9. Schimb motor T3 pe T4

    Cumva nu stiti cotele pentru arborele cotit r1 r2 si r3 daca ajung sa il rectific, sau de unde il pot afla?? Vadis-u nu imi da cumva cote???
  10. Schimb motor T3 pe T4

    Vorbesc despre motoru tau.
  11. Schimb motor T3 pe T4

    Problema a inceput cu un sunet intre 2000 si 3000 de ture, si acum 4 zile sa blocat motoru complet in mers! Ieri am scos motoru si azi am descfacut, problema ii urmatoru sa bagat un cuzinet (cuzinet de biela)sub alta si sa topit si din cauza asta sa blocat. Acum sa vad daca pot sa il fac al meu sau trebe sa caut alta,problema ii ca nu prea gasesc piese pentru motoru meu (b4204t3 2.0t 163cp)
  12. Schimb motor T3 pe T4

    Am inteles si multumesc pentru raspunsuri. daca asi gasi motor cum ii al meu era si mai bun dar nu gasesc!!
  13. Buna ziua am un volvo v40 cu motor de 2.0T de 163 cai din 2001 si vreau sa va intreb daca pot sa schimb la un motor de T4 din 2003, se potriveste oare sau trebe multe modificari??
  14. Ce fel de ulei ?

    Buna. Eu am un volvo V40 2.0T din 2001 si pana acum am pus ulei de 10w40 de la Castrol nu am avut probleme cu el dar a inceput sa curga ulei la baie si la o teava de la turbo am dus la reparat si baietii de la service au recomandat sa pun ulei de 5w40. asa si am facut. Acum dupa schimb a inceput sa tacane la motor ceva intre 2000 si 3000 rpm, oare ii din cauza de la ulei ca ii prea subtire, si sa pun iarasi 10w40? Sincer cu 10W40 nu am auzit tacanitu sau poate era dar nu era chiar asa de tare. puteti sa imi dati niste pareri..