cdaugustin

Membru
  • Content count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About cdaugustin

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/06/1983

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto 850 GLT 2.0l 20v 105KW BREAK
  • Fabricatie 1996
  1. Citire-resetare coduri eroare pentru...prieteni :)

    salut, a reusit 850-ul sa se intoarca acasa dupa o vizita prelungita si ceva par alb la swedetech; cu ocazia asta m-am impiedicat de https://www.emag.ro/tester-diagnoza-auto-scanner-obd-2-compatibil-cu-ios-si-android-cu-pic18f25k80-cardiagr-elm327-v1-5-bt-4-0-elmpic18f25k80/pd/DQFW2HMBM/   si app-ul lui xiaotec "850 OBD-II"  (android). Foarte util (am resetat martorul pt service, am testat ceasurile, vazut valoare odo reala etc) -- se merita pt 9ron oricine doreste o "diagnoza" gratis cu jucariile de mai sus in iasi mesaj priv.   PS: OPUS pe unde mai esti? da un semn daca vezi postul asta!     sa nu uit  ... documentatia https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=67588 https://jonesrh.info/volvo850/elm327_reads_volvo_850_svc70_mileage.html#xiaotec_850_obd-ii_android_app si pt cine are timp liber si rabdare https://jonesrh.info/volvo850/kwpd3b0_interpreter.html
  2.   salut, si eu am fost uimit ca nu a aparut semnal pt apa... mai mult a aparut de ulei. Toate becurile in bord par sa functioneze (am sa verific din nou) iar de obicei se aprindea becul de apa (ca am mai pierdut antigel doar din cauza aia)(eu credeam ca se evapora sau ceva dar el de fapt se scurgea prin crapaturi). nu e nici un bypass facut totul ar trebui sa functioneze, am sa bag ochiul in vasul ala sa vad daca pot sa il curat pe dinauntru. intre timp am inlocuit cupla, oring, kit etc (evident ca mecanicul nu prea a stiut sa deschida aparatoarea de sub volan si a rupt pe acolo urechile alea si acum cam atarna in doua suruburi aparatoarea --- de fapt singurul motiv pt care nu poti sa ai ai o masina mai rara in tara asta: prea putini stiu sa repare corect). multumesc,   am sa pun poze si cu piesa rupta in curand.
  3. 850-ul lui Tatian

    multa rabdare si noroc daca iti maresti puterea motorului (din ce imi aduc aminte cand m-am interesat eu) trebuie apoi sa schimbi o gramada de alte lucruri pe langa, de la intake-ul de aer la racire motor, suspensii, amortizoare, bucsele ce tin motorul, calculatorul samd.
  4. multumesc de poze si raspunsuri, intre timp am ajuns cu ea pe platform la mecanic si el a spus ca e rupta cupla... concluzie: comandat: cupla, set oring  si 2 oringuri (reperele din poza) (cuplu 280, kit 210, oring 2x 25) - nu am gasit nicaieri in tara; am luat pe comanda speciala nereturnabile. sper sa nu fi patit nimica motorul perioada relativ scurta cat a mers fara apa
  5. salut, am revenit si cu pozele, cred ca motivul pt care nu  "prinde" furtunul e ca buza in care ar trebui sa ajunga este/pare rupta.   multumesc, Augustin
  6. Salut, " Daca nu i-ai facut un stage 0 inainte sa stii pe ce te bazezi o prajesti de tot ,chiar daca te dai la ea chiar si 1000-2000m. E doar un sfat " multumesc de sfat, am refacut motorul complet cu Alex si Vadim acum vreo 20k km... motorul este (era) in stare excelenta, tot ce e pe langa pica/crapa incet incet (plastice, prinderi, electronice etc) nu imi este clar de ce nu a aparut senzorul de apa in bord  imediat ce a inceput sa piarda pe acolo (de obicei se aprindea foarte repede daca cumva scadea nivelul).   sper sa nu se fi defectat nimic, piese nu prea mai sunt de cumparat pt reparatii.   multumesc, Augustin
  7. 850-ul lui Tatian

    incearca sa vorbesti cu Alex (MidnightRider) poate are el niste legaturi / resurse mai putin cunoscute.
  8. Salut, am patit un lucru mai putin obisnuit si sunt curios ce parere aveti: AC cu o zi inainte + urmatoarea zi am mers intr-o seara un pic mai tare (undeva la 1km poate, plecat de pe loc turat moturul nu pic 6k rpm) iar apoi mers normal. A treia zi in trafic la mers lejer ma simtit miros de ulei ars si surpriza in spate fum albastru... vreo 500m mai incolo a aparut si senzorul de ulei... am oprit imediat, completat cu ~200ml ulei (5w40 castrol magnatec)(atat mai aveam la indemana) am mai mers inca un km (cu intentia sa opresc in primul loc de parcare pe care il gasesc). Zis si facut, verificat nivel ulei --- nu aparea deloc; adus 2l ulei completat in veselie (si in motor si pe langa ca nu aveam o palnie) si am mers mai departe spre casa (inca  1-2km) cu intentia ca urmatoarea zi pe lumina sa ma uit atent la ce se intampla. A patra zi cu motorul rece am inceput verificarile:  nivelul ma ulei era peste maxim (poate ca totusi 2l de ulei a fost un pic cam mult :D) si am observat ca lipsea lichid de racire de tot din vasul de expansiune, luat o sticla de apa demineralizata turnat si surpriza un furtun era aproape sarit si curgea pe langa (atasata schema din vadis cu furtul respectiv). Am impins inapoi acel furtun la mana dar nu pare ca ii prins bine, trebuie cumva impins cu ceva sau are cumva niste cleme / sistem de prindere care poate s-a rupt ? (maine fac o poza si de sub capota) a mai patit cineva ceva asemanator ? eu cred ca nu am mers fara ulei (nu se aud zgomote in motor sau ceva) ci doar poate fara lichid de racire vreo 5km dar tot timpul temp motorului a ramas la mijloc (ce is patit stau cu ochii pe indicatori tot timpul) dar m-am panicat un pic, nu vreau sa pierd tancul; chiar daca de vreo 2 ani de zile nu mai am curajul sa ies cu el din oras.   multumesc, Augustin  
  9. Salut, am patit un lucru mai putin obisnuit si sunt curios ce parere aveti: AC cu o zi inainte + urmatoarea zi am mers intr-o seara un pic mai tare (undeva la 1km poate, plecat de pe loc turat moturul nu pic 6k rpm) iar apoi mers normal. A treia zi in trafic la mers lejer ma simtit miros de ulei ars si surpriza in spate fum albastru... vreo 500m mai incolo a aparut si senzorul de ulei... am oprit imediat, completat cu ~200ml ulei (5w40 castrol magnatec)(atat mai aveam la indemana) am mai mers inca un km (cu intentia sa opresc in primul loc de parcare pe care il gasesc). Zis si facut, verificat nivel ulei --- nu aparea deloc; adus 2l ulei completat in veselie (si in motor si pe langa ca nu aveam o palnie) si am mers mai departe spre casa (inca  1-2km) cu intentia ca urmatoarea zi pe lumina sa ma uit atent la ce se intampla. A patra zi cu motorul rece am inceput verificarile:  nivelul ma ulei era peste maxim (poate ca totusi 2l de ulei a fost un pic cam mult :D) si am observat ca lipsea lichid de racire de tot din vasul de expansiune, luat o sticla de apa demineralizata turnat si surpriza un furtun era aproape sarit si curgea pe langa (atasata schema din vadis cu furtul respectiv). Am impins inapoi acel furtun la mana dar nu pare ca ii prins bine, trebuie cumva impins cu ceva sau are cumva niste cleme / sistem de prindere care poate s-a rupt ? (maine fac o poza si de sub capota) a mai patit cineva ceva asemanator ? eu cred ca nu am mers fara ulei (nu se aud zgomote in motor sau ceva) ci doar poate fara lichid de racire vreo 5km dar tot timpul temp motorului a ramas la mijloc (ce is patit stau cu ochii pe indicatori tot timpul) dar m-am panicat un pic, nu vreau sa pierd tancul; chiar daca de vreo 2 ani de zile nu mai am curajul sa ies cu el din oras.   multumesc, Augustin  
  10. Salutare,   cum am gasit electronist am spus ca ii timp sa fac telecomanda pt centralizata; si uite asa am descoperit ca de fapt am pierdut telecomanda si cheia mica de la alarma originala totusi dupa toata scotoceala prin lucrurile depozitate am gasit telefonul vechi pe care credeam ca l-am pierdut si pe el pozele pt un post care trebuia sa il fac in 2015. povestea pe scurt: mecanicii de aici ce au facut primele doua segmentari au facut un dezastru in motor: fortat si ciobit motorul si au folosit piese care se "lasa ca se potrivesc" si masina in continuare fuma ulei ... noroc cu service-ul si eroii   volvo Vadim si Alex (ii vedem acusi in actiune ) care au muncit o saptamana sa o puna inapoi pe picioare si datorita carora motorul tancului meu pleaca la sfert si nu scoate nici o umbra de fum la 4 ani dupa reparatie. nota: noi am schimbat si multe din componentele AC dar de fapt instalatia si compresorul vechi erau intr-o stare excelent si doar o mufa nu statea bine si cand conecta cand se deconecta (se afla sub bord in stanga) deci primul pas cand apare o problema de genul asta... verificam cablurile sa fie intregi si mufele conectate.   drumuri line,    
  11. Diagnoza Volvo

    Salutare, pentru Iasi am gasit cu greu pe cineva cu care sa pot discuta si pe care sa recomand pt electronica / diagnoze / chei si telecomenzi:   Macovei Cristian este inginerului electronist si il gasiti la 0755 857 854   a reusit sa "gaseasca" ultima problema fara explicatie ce imi tinea volvo-ul de 3 sapt pe dreapta: mecanicii spuneau ca ii pompa de benzina (am luat una noua) si tot nu pornea iar Cristi a facut o depanare pas cu pas cu aparatul de masura si a gasit ca releul de la pompa de benzina era stricat... am sa refac la el mai departe tot ce am nevoie pe partea de electronica si mai departe la service-ul respectiv partea de mecanica (daca e ok si mecanicul o sa scriu aici)   spor la toate si drumuri line
  12. Diagnoza Volvo

    Salut,   in Iasi stim pe cineva pentru o diagnoza volvo 850 '96 ?   multumesc
  13. Salut, 850-ul a primit ieri caseta de directie refacuta, calorifer si sonda lambda nou noute. Pare sa ii prinda bine. din nefericire a inceput sa se auda un zgomot suspect pe langa motor (ca si cum ar iesi aer pe undeva) si nu reusesc sa imi dau seama de la ce. compresorul ii mort urmeaza o cautare pe ebay (stie cineva de vreun compresor decent in tara de vanzare din intamplare ?). cu un pic de noroc ne revedem in bucuresti la intalnirea volvo pe la mijlocul lui mai -- sa vedem daca tine si la drum intins. multumesc,
  14. nu porneste din buton / pornea cand era motorul rece si apoi se oprea nu mai vroia sa porneasca(vara trecuta). multumesc de raspuns, o sa cuplez direct compresorul sa vad daca porneste sau nu.
  15. salut, uite asa m-am apucat (pentru a treia oara) sa repar la masina... urmatorul pas compresorul de AC. Am facut shimming dar aceeasi poveste tot nu cupleaza compresorul, mai sunt alte metode/idei ? sau sa merg cu compresorul la reconditionat (ori sa comand ceva second de pe ebay de genul: http://www.ebay.com/...=item51cd1dfa27 inca o intrebare din vadis pentru compresor am gasit 4 coduri pt VIN-ul masinii: 3545088, 9166045, 9171344, 9171345 -- imi inchipui ca sunt toate echivalente din moment ce nu specifica nimic altceva nu? multumesc