ionutblv

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About ionutblv

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/20/1984

Contact Methods

  • Website URL http://www.blvscents.blogspot.com

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto seat 1m
  • Fabricatie 2002
  1. Articole din revistele auto

    Irmscher a intrat în clubul tunerilor care realizează şi modele electrice. Casa de tuning specializată în modificarea modelelor Opel a creat un vehicul electric sport bazat pe Lotus 7. Tunerii de la Irmscher, specializaţi în modificarea modelelor Opel, au prezentat la Salonul Auto de la Geneva un roadster electric. Modelul este bazat pe Irmscher 7 Turbo Roadster şi este încă în faza de concept. Numele său este 7 Selectra şi sugerează, mai mult sau mai puţin subtil, faptul că vorbim de un model electric. Vehiculul este bazat pe Lotus 7 şi utilizează un motor electric de 238 CP şi 800 Nm. Motorul electric funcţionează în curent continuu la 144V. Dacă motorul respectiv ar fi introdus pe o eventuală versiune de serie a acestui model, Irmscher ar avea modelul electric cu cel mai mare cuplu de pe piaţă. Spre deosebire de motoarele cu combustie internă, motoarele electrice oferă cuplul motor maxim încă de la prima rotaţie, lucru care ar oferi un nivel de acceleraţie impresionant pentru un vehicul electric, ca să nu mai vorbim de un model alimentat cu combustibili fosili, numărul autoturismelor care dezvoltă peste 800 Nm nefiind deosebit de mare, iar toate aparţin segmentului premium. Cei de la Irmscher ar putea introduce acest model în producţia de serie pentru o sumă mai mică de 90.000 de euro, dar nu a fost luată încă o decizie finală în această privinţă. Versiunea pe care este bazat acest model, Irmscher 7 Turbo, echipat cu un motor 2.0 turbo cu patru cilindri în linie şi 210 CP, costă 55.900 de euro. În ceea ce priveşte bateriile, vorbim de un set de unităţi răcite cu lichid care folosesc tehnologia LiFePo. Avantajele acestei baterii sunt reprezentate de posibilitatea parcurgerii a mii de cicluri în care pot fi încărcate complet şi descărcate complet, alături de pierderi minime de putere la temperaturi scăzute. Un alt avantaj este reprezentat de posibilitatea de încărcare fără fir a acumulatorului. În cazul unui încărcător cu ştecher, încărcarea până la 80% din capacitate se face în mai puţin de 60 de minute, în timp ce încărcarea completă durează între trei şi opt ore. Autonomia este de 200 kilometri.